Zit er alleen maar een HDMI ingang op dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
teringIk wou gewoon m'n series op m'n TV kunnen zien.. ik maar denken dat ik t ff makkelijk en goedkoop kon doen.
Oger?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:55 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
www.suitsupply.nl, want mijn pakkenwinkel durf ik niet meer te noemen..
Je hebt ze ook met een sensor, waardoor de klep automatisch open (en dicht) gaat als je je hand erboven houdt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:55 schreef Adelante het volgende:
ach, meestal heb je wel een handje vrij en een pedaal gaat nooit soepel omhoog, inene kleng, of ik kon me niet beheersen
Zit niet in Utrecht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:55 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
www.suitsupply.nl, want mijn pakkenwinkel durf ik niet meer te noemen..
Er stond op die site van DennisMoore al een converter van VGA naar component (die heb je wrs. nodig) van 19,99.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
teringIk wou gewoon m'n series op m'n TV kunnen zien.. ik maar denken dat ik t ff makkelijk en goedkoop kon doen.
2 HDMI, 2 Scart en 1 RGB ...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Zit er alleen maar een HDMI ingang op dan?.
die zag ik in de makro folder, maar dan met een voetsensor, moest je je voet in die bak steken en de klep ging open...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met een sensor, waardoor de klep automatisch open (en dicht) gaat als je je hand erboven houdt..
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:59 schreef Vlarp het volgende:
Er stond op die site van DennisMoore al een converter van VGA naar component (die heb je wrs. nodig) van 19,99.
quote:De adapter zet zelf niets om. De VGA in of uitgang moet al geschikt zijn voor het Component Video Signaal.
Nice.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:00 schreef Adelante het volgende:
die zag ik in de makro folder, maar dan met een voetsensor, moest je je voet in die bak steken en de klep ging open...
O ja.. so? Dat zijn de meeste VGA poorten wel. Bij ons op het werk staan nog een 10 tal oude 20 inch CRT schermen die via component moeten worden aangesloten. Werken allemaal gewoon vanaf de VGA poort.quote:
Ik heb niet eens kabel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:39 schreef Waxxer het volgende:
En dan ook nog digitale televisieOmroep Zeeland, TV Rrrrrrrijnmond, a-l-l-e-sssss....
Ga je niet liever naar iemand die kan zingen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:53 schreef Vlarp het volgende:
Wie gaat er in augustus mee naar het concert van Paul de Leeuw??
Hoor je in Het Gelredome niets van!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ga je niet liever naar iemand die kan zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |