Dat schenk ik 'm dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Duitsland was gaaf alleen z'n Engels was niet echt te verstaan..
Mja ach, ik ben met de trein naar pappie en mammie drie keer langer onderweg met de trein dan met de auto, dus daar kan het ook aan liggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ben ik zo'n zeurkous dan?![]()
Dan mogen jullie nu nog naar mij komen!![]()
Duitsland swingt!
* Nuvole heeft geen idee waar CDP het over heeft.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nuvole, ga je ook 10 Oktober?
Ik heb een vriend van mij en z'n gozer naar Schiphol gebracht en nu kan ik weer een weekje met de auto naar mijn werkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat moet je nou op Schiphol?.
Ali G?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ach, ik ben met de trein naar pappie en mammie drie keer langer onderweg met de trein dan met de auto, dus daar kan het ook aan liggen.En ik kijk RTL5, aaiiii???!!
Bublé in Ahoyquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
* Nuvole heeft geen idee waar CDP het over heeft.
Praat Nuvole even bij..
Oohhh...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ali G?
Bij Weekendmiljonairs zit een heel slimme 22-jarige met een zachte g. Nog drie hulplijnen.
Ja, doe dat eens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:27 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een zachte g..
Dat is bijna iets voor een poll. "Heb je een zachte g?"
Ja, hij belde net schoonpapa hulplijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh...Heeft'ie een vriendin? Dan is hij nog niet out...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, doe dat eens!Ben wel benieuwd!
![]()
Wat zou Wouter van Wanadoo nu doen en waar is hij??
Wanadoo is nu Orange. Zou het een complot zijn?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ow.
Ik ben slecht in concertkaartjes..
Kan dat nog? En wie gaat mee?
Je bent nog niet geneukt deze week?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:48 schreef sammienl het volgende:
Net de houswarming party achter de rug gehad en nu ga ik me voorbereiden want ik moet voor 24.00 in Gaypalace wezenGa voornamelijk voor de lol maar zal ook wel leuk vinden om een boy mee naar huis mee te nemen
![]()
Ik zal Yost ook eens polsen..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh!
Nou, als je aan kaarten kunt komen....![]()
Maar niet voor het postkantoor gaan liggen hoor, dan voel ik me schuldig!
O ja.. want dan is het "maar" 5 euro. En dan ben je een dik uur langer binnen en zuip je voor 10 euro.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:48 schreef sammienl het volgende:
Net de houswarming party achter de rug gehad en nu ga ik me voorbereiden want ik moet voor 24.00 in Gaypalace wezenGa voornamelijk voor de lol maar zal ook wel leuk vinden om een boy mee naar huis mee te nemen
![]()
Af en toe komen er nog kaarten vrij voor het concert.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ow.
Ik ben slecht in concertkaartjes..
Kan dat nog? En wie gaat mee?
Bof jij!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Af en toe komen er nog kaarten vrij voor het concert.
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=MICHAEL%20BUBLE%20%26%20SUPPORT%20ACT
Ik ga met m'n moeder en tante heen (die betaalde) en voor de rest geen idee
Neeeneeenee!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, hij belde net schoonpapa hulplijn.
En rij jij nu in een busje met Duits kenteken in Nederland?
Neee joh, gewoon hartstikke Nederlands dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Wanadoo is nu Orange. Zou het een complot zijn?
Maar Waxx: als je in een auto op buitenlands kenteken in Nederland rijdt, dan zou ik maar zorgen dat je niet aangehouden wordt. Anders kan het nog eens een heel duur grapje worden.
Hij was toevallig bij Paul de Leeuw vorige week dus was ff op Ticketmaster kijkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bof jij!
Ik heb niet zo'n muziekerige moeder en tante.
Ik heb wel de nieuwe CD gekocht vanmiddag. Is ook al iets..
Ik wou al zeggen. Pfoei.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee joh, gewoon hartstikke Nederlands dus.Ich hab' keine Deutsche Freunde heurj
en idd, ik hoef geen BPM-naheffing te krijgen van een auto van bijna 35.000 euro...
dan beland ik op straat.
Ik wel iets meer dan dat en ik woon vlakbij dus ik ga maar net voor middernacht naar binnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. want dan is het "maar" 5 euro. En dan ben je een dik uur langer binnen en zuip je voor 10 euro.
Of drink je op 1 avond maar 2 colatjes?
Heb nog tegoed van vorige keer en ja helaas al een tijdje niet geneuktquote:
Geeft toch helemaal niks, dan blijf je mooi strak voor je ware prins.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:12 schreef sammienl het volgende:
[..]
Heb nog tegoed van vorige keer en ja helaas al een tijdje niet geneukt![]()
Poll: Heb je een zachte g?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, doe dat eens!Ben wel benieuwd!
![]()
Wat zou Wouter van Wanadoo nu doen en waar is hij??
Duurde wel even voordat ie kwam.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:18 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Ik heb nee gestemd, overigens..
In de hoop dat ik hiermee anderen uitnodig ook te posten wat ze hebben gestemd..
Wie wil strak zijn tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Geeft toch helemaal niks, dan blijf je mooi strak voor je ware prins.
Nou nee, er zit geen bedje in die busquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Pfoei.
Omdat je zei dat het een Duitse auto is.
Ik zag al weer een heel verhaal hier voor me over een achteloze Waxxer, advocaten en onderhandelingen met politie en douane en belastinginspecteurs.
Maaaaaaaar dan zal ik niet vrezen.![]()
Kar jij maar lekker rond.
Zit er ook een bedje in die bus?![]()
Hee neuk ze en raak dientengevolge je leren armbandje niet kwijt he??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:32 schreef sammienl het volgende:
Toedeloe dames ga lekker dansen tot 5.30![]()
Dan draag je vast de verkeerde broekenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:23 schreef sammienl het volgende:
[..]
Wie wil strak zijn tegenwoordig.
Door een vreemde reden vallen vooral bottoms op me en gaat lastig als je zelf je voorkeur naar uitgaat.
Ik was ook druk bezig met zakdoekjes en gesnotter enzo. En het installeren van een illegale versie van TomTom 6.quote:
Word je nu ook helemaal verzorgd en alles??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik was ook druk bezig met zakdoekjes en gesnotter enzo. En het installeren van een illegale versie van TomTom 6..
Ik heb net een mok heet water met gember gekregen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Word je nu ook helemaal verzorgd en alles??![]()
Ik had je nu al laaannnggg naar bed gestuurd met een kruik erin, want rrrrrrrrrust, rrrrrrreinheid, rrrrrrrrrregelmaat!
Ja iddquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]!. Dat wist ik niet!.
Trouwens.
KIJK!! Wat lief!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb net een mok heet water met gember gekregen..
Ik ga hier niet herhalen wat hij erbij zei.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:46 schreef Waxxer het volgende:
,,Donc, alors, Sebaz, ice je t'offre une moque du gembere..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |