ik wil wel mee wie besteld er kaartjes?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:53 schreef Vlarp het volgende:
Wie gaat er in augustus mee naar het concert van Paul de Leeuw??
Is hij de zoon van "DARKSIDEEEEED" ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA.
Ga jij mee naar Paul de Leeuw in het Gelredome dit najaar?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:44 schreef Waxxer het volgende:
Tja.... tja.... tja.... dat songfestival.....
Is er eigenlijk geen [HOMO]-Songfestivalfuif?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:44 schreef Waxxer het volgende:
Tja.... tja.... tja.... dat songfestival.....
Ow dat is wel... hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga jij mee naar Paul de Leeuw in het Gelredome dit najaar?!
Mja ze zitten allemaal bij Twoflower vanavond...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is er eigenlijk geen [HOMO]-Songfestivalfuif?
Met hapjes en drankjes en zo meer?
Er komt nog een concert op donderdag en er schijnt zelfs een derde concert te komenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow dat is wel... hartstikke leuk!Heb jij gewoon kaarten dan?? Het was binnen tien minuten uitverkocht!
Jij, ik, DM en Vlarp zitten toch hier.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ze zitten allemaal bij Twoflower vanavond...
Er zijn vaker meetings geweestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij, ik, DM en Vlarp zitten toch hier.
Jammer dat we op hoekpunten van een grote driehoek wonen.
En wie zit er dan bij Twoflower?
Oeh!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er komt nog een concert op donderdag en er schijnt zelfs een derde concert te komen
Nou, ja, kijk, dat heb ik verzonnenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij, ik, DM en Vlarp zitten toch hier.
Jammer dat we op hoekpunten van een grote driehoek wonen.
En wie zit er dan bij Twoflower?
Ik weet iig dat ik in heel iets meer dan een uur op Schiphol staquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zijn vaker meetings geweest. Dan bleek de afstand best te overbruggen..
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ja, kijk, dat heb ik verzonnenom het eenzaamheidsgevoel hier te verergeren
![]()
Ben ik zo'n zeurkous dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet iig dat ik in heel iets meer dan een uur op Schiphol staIk heb weer een vrachtwagen te leen van un maat van muh...
Maar daar ga ik geen uitjes mee maken, elke *rrrr" van de tokkelende diesel staat volgens mij voor een liter brandstof.
Maar idd, Nederland is echt klein - van uiterrrrlijk oost naar uiterrrrrlijk west in een uur en drie kwartier. Dus eigenlijk mag je in Nederland niet zeuren over lange afstanden![]()
Wat moet je nou op Schiphol?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet iig dat ik in heel iets meer dan een uur op Schiphol sta![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |