Hij was toevallig bij Paul de Leeuw vorige week dus was ff op Ticketmaster kijkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bof jij!
Ik heb niet zo'n muziekerige moeder en tante.
Ik heb wel de nieuwe CD gekocht vanmiddag. Is ook al iets..
Ik wou al zeggen. Pfoei.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee joh, gewoon hartstikke Nederlands dus.Ich hab' keine Deutsche Freunde heurj
en idd, ik hoef geen BPM-naheffing te krijgen van een auto van bijna 35.000 euro...
dan beland ik op straat.
Ik wel iets meer dan dat en ik woon vlakbij dus ik ga maar net voor middernacht naar binnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. want dan is het "maar" 5 euro. En dan ben je een dik uur langer binnen en zuip je voor 10 euro.
Of drink je op 1 avond maar 2 colatjes?
Heb nog tegoed van vorige keer en ja helaas al een tijdje niet geneuktquote:
Geeft toch helemaal niks, dan blijf je mooi strak voor je ware prins.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:12 schreef sammienl het volgende:
[..]
Heb nog tegoed van vorige keer en ja helaas al een tijdje niet geneukt![]()
Poll: Heb je een zachte g?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, doe dat eens!Ben wel benieuwd!
![]()
Wat zou Wouter van Wanadoo nu doen en waar is hij??
Duurde wel even voordat ie kwam.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:18 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Ik heb nee gestemd, overigens..
In de hoop dat ik hiermee anderen uitnodig ook te posten wat ze hebben gestemd..
Wie wil strak zijn tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Geeft toch helemaal niks, dan blijf je mooi strak voor je ware prins.
Nou nee, er zit geen bedje in die busquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Pfoei.
Omdat je zei dat het een Duitse auto is.
Ik zag al weer een heel verhaal hier voor me over een achteloze Waxxer, advocaten en onderhandelingen met politie en douane en belastinginspecteurs.
Maaaaaaaar dan zal ik niet vrezen.![]()
Kar jij maar lekker rond.
Zit er ook een bedje in die bus?![]()
Hee neuk ze en raak dientengevolge je leren armbandje niet kwijt he??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:32 schreef sammienl het volgende:
Toedeloe dames ga lekker dansen tot 5.30![]()
Dan draag je vast de verkeerde broekenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:23 schreef sammienl het volgende:
[..]
Wie wil strak zijn tegenwoordig.
Door een vreemde reden vallen vooral bottoms op me en gaat lastig als je zelf je voorkeur naar uitgaat.
Ik was ook druk bezig met zakdoekjes en gesnotter enzo. En het installeren van een illegale versie van TomTom 6.quote:
Word je nu ook helemaal verzorgd en alles??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik was ook druk bezig met zakdoekjes en gesnotter enzo. En het installeren van een illegale versie van TomTom 6..
Ik heb net een mok heet water met gember gekregen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Word je nu ook helemaal verzorgd en alles??![]()
Ik had je nu al laaannnggg naar bed gestuurd met een kruik erin, want rrrrrrrrrust, rrrrrrreinheid, rrrrrrrrrregelmaat!
Ja iddquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]!. Dat wist ik niet!.
Trouwens.
KIJK!! Wat lief!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb net een mok heet water met gember gekregen..
Ik ga hier niet herhalen wat hij erbij zei.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:46 schreef Waxxer het volgende:
,,Donc, alors, Sebaz, ice je t'offre une moque du gembere..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |