T. Cate wilt dat de Mul de winstpremie krijgt, zo kan zijn dochte weer nieuwe kleren kopenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:11 schreef versteegrob het volgende:
GVD, waarom nou weer niet Pereze, zou niet raar opkijken als hij vertrekt, zo dom he. De Mul, wat denk je met hem te bereiken? Dacht dat HtC zo goed was... de Mul...
Waar kan ik die plaat die je voor je hoofd hebt bestellen?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Prima opstelling. Behalve dat Ogararu speelt dan.
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:11 schreef Gelderland het volgende:
[..]
T. Cate wilt dat de Mul de winstpremie krijgt, zo kan zijn dochte weer nieuwe kleren kopen
Buiten het veld misschien niet maar het is bijzonder jammer dat hij niet kan verdedigen en dat hij 99 van de 100 keer niks doet met de vrije ruimte die hij heeft. Daarnaast is hij slordig in de passing en erg laks. Miskoop.quote:
Ik zie de link niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:11 schreef Gelderland het volgende:
[..]
T. Cate wilt dat de Mul de winstpremie krijgt, zo kan zijn dochte weer nieuwe kleren kopen
Ik vind hem ook goed, maar zoals je kan lezen hier snap ik niet waarom de mul in de basis staatquote:Op zondag 13 mei 2007 14:14 schreef Fetai het volgende:
Leuke opstelling...![]()
ik vind Perez één van jullie beste spelers, zou hij niet naar 010 willen?![]()
Precies, bij hem zie je tenminste progressie, kan je van de linkervleugelspits niet zeggen.quote:
Je kan het ook overdrijven.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Buiten het veld misschien niet maar het is bijzonder jammer dat hij niet kan verdedigen en dat hij 99 van de 100 keer niks doet met de vrije ruimte die hij heeft. Daarnaast is hij slordig in de passing en erg laks. Miskoop.
Ik zit te wachten op het moment dat hij Sneijder gaat vervangen voor Lindenbergquote:Op zondag 13 mei 2007 14:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vind hem ook goed, maar zoals je kan lezen hier snap ik niet waarom de mul in de basis staat
Hij heeft idd een goede voorzet maar daar maakt hij amper gebruik van. Opbouwen kan hij niet. Het vrijlaten van Ogararu is notabene 1 van de meest gebruikte taktiek om van Ajax te winnen.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:18 schreef Riro het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven.
Hij is misschien verdedigend niet de sterkste, maar hij is wel iemand die kan opbouwen en ook nog goed voor kan geven.
OMGquote:Op zondag 13 mei 2007 14:18 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het moment dat hij Sneijder gaat vervangen voor Lindenberg![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:18 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het moment dat hij Sneijder gaat vervangen voor Lindenberg![]()
Kijk jij wel eens in het stadion of alleen de wedstrijden want wat je nu zegt is onzin.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:20 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hij heeft idd een goede voorzet maar daar maakt hij amper gebruik van. Opbouwen kan hij niet. Het vrijlaten van Ogararu is notabene 1 van de meest gebruikte taktiek om van Ajax te winnen.
Mooi.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:28 schreef twi het volgende:
Stadion zit nauwelijks halfvol.
Boycotting he(net zoals bij Feyenoord)quote:Op zondag 13 mei 2007 14:28 schreef twi het volgende:
Stadion zit nauwelijks halfvol.
Ga jij dat twi ff uitleggenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:30 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Boycotting he(net zoals bij Feyenoord)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |