Hangt ervan af waar. In de buurt van de Jan van Riebeek of Olivier Noort is niet al te plezant kan ik je uit eigen ervaring meldenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:51 schreef ghizzer het volgende:
[..]
LOL![]()
Is de Boni een beetje relaxte winkel dan? Oh ja.. mn moeder heeft er niet alleen gestudeerd, maar ook gewoond. In Assendorp.
Maar voor zover ik de wijken ken... doe mij maar het centrum of Dieze-Oost. Volgens mij is Wipstrik ook nog wel relaxt, maar Zwolle-Zuid of Holtenbronx lijkt me niet echt wat.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef Radobe het volgende:
goeiemiddag Zwolle, nog iemand naar R&B avond geweest? Was dat nog wat?
Speelde Double B nog ergens?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Was leuk; 2 en een half bandje gezien; t was alleen wel erg druk overal...
Marken? Zegt me echt helemaal niks. Wat mij wel wat zegt:quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar. In de buurt van de Jan van Riebeek of Olivier Noort is niet al te plezant kan ik je uit eigen ervaring melden![]()
En sommige wijken van Zuid zijn ook niet te genieten, speciaal sommige Marken zijn erg. Evenzogoed zijn sommige stukken Holtenbronx prima te doen
Maja: hoi Zwolle![]()
Straten in Zwolle-Zuid die eindigen op -marke. Zoals de Van Blanckvoortmarke etc.quote:
Ok. Wat zoek je precies voor buurt? Want Dieze is prima te doen, maar er wonen weinig kinderen. Als dat een pre is, dan zit je goed daarquote:Wat mij wel wat zegt:
- Indische Buurt
- Zwolle-Zuid
- Stadshagen
- Westenholte
- Veerallee
- Dieze
- Wipstrik
- Assendorp
- AA-landen
- Holtenbroek
- Ittersum
- Schelle
- Berkum
haha.. nou.. ik zoek niks. ben nu aan t afstuderen waar ik geloof ik jullie nu wel met de miljoenste melding daarvan lastigval :p, maar ik wil daarna op zoek naar óf een nieuwe studentenstad voor een masteropleiding óf een stad om te gaan werken en te wonen. wat ik zoek is.. 1. veel groenvoorzieningen (in de buurt) en weinig herrie en tuig op straat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Straten in Zwolle-Zuid die eindigen op -marke. Zoals de Van Blanckvoortmarke etc.
[..]
Ok. Wat zoek je precies voor buurt? Want Dieze is prima te doen, maar er wonen weinig kinderen. Als dat een pre is, dan zit je goed daar
Aa-landen? Berkum is ook heel rustig en dichtbij de Freie Duft der Natur. En -yeehaw!- West'nholt'n. Ben daar opgegroeid met zicht op Zalk zeg maarquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:05 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha.. nou.. ik zoek niks. ben nu aan t afstuderen waar ik geloof ik jullie nu wel met de miljoenste melding daarvan lastigval :p, maar ik wil daarna op zoek naar óf een nieuwe studentenstad voor een masteropleiding óf een stad om te gaan werken en te wonen. wat ik zoek is.. 1. veel groenvoorzieningen (in de buurt) en weinig herrie en tuig op straat.
ah juist .ja.. een maat van mij woont dichtbij de Hogenkamppassage. Ook nog t voordeel van dichtbij t centrum en van wat ik kon zien ook best rustig op straat. ik ben nog erg jong (sinds een paar maanden 22) en een koophuis gaat m denk ik sowieso aan t begin niet worden. misschien een kamer ;x;x;x;xquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aa-landen? Berkum is ook heel rustig en dichtbij de Freie Duft der Natur. En -yeehaw!- West'nholt'n. Ben daar opgegroeid met zicht op Zalk zeg maar
3 punten voor jou!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra gaat vanaaf weer even richting de kroon
heb het er met mijn vriendin over gehad en onze conclusie is dat we liever richting zwolle verhuizen dan richting amserfoort... dan maar langer rijden naar mijn werk
Hehehe mijn naam is synoniem voor sloopwerkquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:42 schreef rudedeltadude het volgende:
zaterdag heb ik btw een spel na de badminton gedaan, waardoor we bijna een kroeg hebben verbouwd![]()
Jungle Speed, hoe verslavend is dat zeg...
Typisch een spelletje voor beelz en consorten
Geen idee; we hadden geen programma oid bij ons. Het ws meer van: 'Hey, dat klinkt leuk!' --> kroeg instapten...quote:
dat is mooi, dat spel ook namelijk...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe mijn naam is synoniem voor sloopwerk
eej interessant! ik overweeg namelijk een overstap naar zwolle. hoelang woon je er al en waarom ben je in zwolle gaan wonen? ik ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:57 schreef MeuL het volgende:
Hmmz jmmr, ben ook net in zwollekomen wonen maar ken nog niet zoveel mensen hiero
![]()
Ah juist! Hoe was het om aan woonruimte in Zwolle te komen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:41 schreef MeuL het volgende:
hehe nou net als jij kom ik ook uit Deventer.. woon er nu zo'n 3 maand ofzo en het bevalt echt prima!
Vind Deventer qua binnenstad met de café's & restaurantjes aan de Brink iets gezelliger bij elkaar maar Zwolle is ook leuk stappen!
Ben in Zwolle gaan wonen ivm werk, ging eerst met de trein van Deventer naar Zwolle op en neer maar dat vreet toch gauw 3 uur per dag extra ( fietsen -> dev. colmschate op de trein, wachten, trein naar Zwolle -> lopen naar werk ) en terug..
Bevalt me prima dus tot dusver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |