abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49478257
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 08:51 schreef ghizzer het volgende:

[..]

LOL

Is de Boni een beetje relaxte winkel dan? Oh ja.. mn moeder heeft er niet alleen gestudeerd, maar ook gewoond. In Assendorp.

Maar voor zover ik de wijken ken... doe mij maar het centrum of Dieze-Oost. Volgens mij is Wipstrik ook nog wel relaxt, maar Zwolle-Zuid of Holtenbronx lijkt me niet echt wat.
Hangt ervan af waar. In de buurt van de Jan van Riebeek of Olivier Noort is niet al te plezant kan ik je uit eigen ervaring melden
En sommige wijken van Zuid zijn ook niet te genieten, speciaal sommige Marken zijn erg. Evenzogoed zijn sommige stukken Holtenbronx prima te doen

Maja: hoi Zwolle
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:46:24 #102
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_49479162
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef Radobe het volgende:
goeiemiddag Zwolle, nog iemand naar R&B avond geweest? Was dat nog wat?
Was leuk; 2 en een half bandje gezien; t was alleen wel erg druk overal...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_49479539
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:46 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Was leuk; 2 en een half bandje gezien; t was alleen wel erg druk overal...
Speelde Double B nog ergens?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:42:41 #104
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_49480754
zaterdag heb ik btw een spel na de badminton gedaan, waardoor we bijna een kroeg hebben verbouwd
Jungle Speed, hoe verslavend is dat zeg...
Typisch een spelletje voor beelz en consorten
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_49480869
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hangt ervan af waar. In de buurt van de Jan van Riebeek of Olivier Noort is niet al te plezant kan ik je uit eigen ervaring melden
En sommige wijken van Zuid zijn ook niet te genieten, speciaal sommige Marken zijn erg. Evenzogoed zijn sommige stukken Holtenbronx prima te doen

Maja: hoi Zwolle
Marken? Zegt me echt helemaal niks. Wat mij wel wat zegt:
- Indische Buurt
- Zwolle-Zuid
- Stadshagen
- Westenholte
- Veerallee
- Dieze
- Wipstrik
- Assendorp
- AA-landen
- Holtenbroek
- Ittersum
- Schelle
- Berkum
pi_49480991
'Marken' staat voor de de straten in Zuid wiens naam op 'marke' eindigen. Dat zijn er nogal wat namelijk.

R&B night was leuk. Ook als je nietsvermoedend foute verzoekjes avond bij de docter binnenstapt
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_49481131
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef ghizzer het volgende:

[..]

Marken? Zegt me echt helemaal niks.
Straten in Zwolle-Zuid die eindigen op -marke. Zoals de Van Blanckvoortmarke etc.
quote:
Wat mij wel wat zegt:
- Indische Buurt
- Zwolle-Zuid
- Stadshagen
- Westenholte
- Veerallee
- Dieze
- Wipstrik
- Assendorp
- AA-landen
- Holtenbroek
- Ittersum
- Schelle
- Berkum
Ok. Wat zoek je precies voor buurt? Want Dieze is prima te doen, maar er wonen weinig kinderen. Als dat een pre is, dan zit je goed daar
pi_49481374
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Straten in Zwolle-Zuid die eindigen op -marke. Zoals de Van Blanckvoortmarke etc.
[..]

Ok. Wat zoek je precies voor buurt? Want Dieze is prima te doen, maar er wonen weinig kinderen. Als dat een pre is, dan zit je goed daar
haha.. nou.. ik zoek niks. ben nu aan t afstuderen waar ik geloof ik jullie nu wel met de miljoenste melding daarvan lastigval :p, maar ik wil daarna op zoek naar óf een nieuwe studentenstad voor een masteropleiding óf een stad om te gaan werken en te wonen. wat ik zoek is.. 1. veel groenvoorzieningen (in de buurt) en weinig herrie en tuig op straat.
pi_49481589
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:05 schreef ghizzer het volgende:

[..]

haha.. nou.. ik zoek niks. ben nu aan t afstuderen waar ik geloof ik jullie nu wel met de miljoenste melding daarvan lastigval :p, maar ik wil daarna op zoek naar óf een nieuwe studentenstad voor een masteropleiding óf een stad om te gaan werken en te wonen. wat ik zoek is.. 1. veel groenvoorzieningen (in de buurt) en weinig herrie en tuig op straat.
Aa-landen? Berkum is ook heel rustig en dichtbij de Freie Duft der Natur. En -yeehaw!- West'nholt'n. Ben daar opgegroeid met zicht op Zalk zeg maar
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:14:03 #110
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_49481610
Middag Zwolle, was gezellig gisteren in de stad. Eest ff lekker uit eten geweest toen bandjes kiekn en luustrn. Nu wederom ontnuchteren! Proost!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_49481822
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:13 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Aa-landen? Berkum is ook heel rustig en dichtbij de Freie Duft der Natur. En -yeehaw!- West'nholt'n. Ben daar opgegroeid met zicht op Zalk zeg maar
ah juist .ja.. een maat van mij woont dichtbij de Hogenkamppassage. Ook nog t voordeel van dichtbij t centrum en van wat ik kon zien ook best rustig op straat. ik ben nog erg jong (sinds een paar maanden 22) en een koophuis gaat m denk ik sowieso aan t begin niet worden. misschien een kamer ;x;x;x;x
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:24:42 #112
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_49481912
Barra gaat vanaaf weer even richting de kroon

heb het er met mijn vriendin over gehad en onze conclusie is dat we liever richting zwolle verhuizen dan richting amserfoort... dan maar langer rijden naar mijn werk
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:25:23 #113
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_49481933
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra gaat vanaaf weer even richting de kroon

heb het er met mijn vriendin over gehad en onze conclusie is dat we liever richting zwolle verhuizen dan richting amserfoort... dan maar langer rijden naar mijn werk
3 punten voor jou!

goede beslissing!
pi_49482002
Westenholte lijkt me ook wel vetjes. ook wel op een goede plek tov het centrum. Berkum lijkt me qua OV wat minder. Is bovendien ook wat verder naar t centrum toe. Maar goed.. ik ben puur aan t orienteren. Het is heel goed mogelijk dat t uiteindelijk (voorlopig) geen Zwolle wordt. Neemt niet weg dat ik altijd al een zwak voor Zwolle heb gehad en ook wel zal blijven houden.
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:50:17 #115
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_49484422
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:42 schreef rudedeltadude het volgende:
zaterdag heb ik btw een spel na de badminton gedaan, waardoor we bijna een kroeg hebben verbouwd
Jungle Speed, hoe verslavend is dat zeg...
Typisch een spelletje voor beelz en consorten
Hehehe mijn naam is synoniem voor sloopwerk
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 17 mei 2007 @ 18:06:47 #116
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_49484931
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Geen idee; we hadden geen programma oid bij ons. Het ws meer van: 'Hey, dat klinkt leuk!' --> kroeg instapten...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_49486365
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

*pakt programma erbij*

In het Vliegend Paard
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:35:38 #118
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_49487728
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:50 schreef beelz het volgende:

[..]

Hehehe mijn naam is synoniem voor sloopwerk
dat is mooi, dat spel ook namelijk...
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:45:12 #119
120756 MeuL
Wiseguy.
pi_49488048
hoi

Nog stâdshagenaren hier ?
Forget about it..
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:47:55 #120
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_49488146
niet zo veel volgens mij
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:57:38 #121
120756 MeuL
Wiseguy.
pi_49488468
Hmmz jmmr, ben ook net in zwolle komen wonen maar ken nog niet zoveel mensen hiero
Forget about it..
pi_49488675
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 19:57 schreef MeuL het volgende:
Hmmz jmmr, ben ook net in zwolle komen wonen maar ken nog niet zoveel mensen hiero
eej interessant! ik overweeg namelijk een overstap naar zwolle. hoelang woon je er al en waarom ben je in zwolle gaan wonen? ik ben erg benieuwd!
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:41:08 #123
120756 MeuL
Wiseguy.
pi_49490148
hehe nou net als jij kom ik ook uit Deventer.. woon er nu zo'n 3 maand ofzo en het bevalt echt prima!

Vind Deventer qua binnenstad met de café's & restaurantjes aan de Brink iets gezelliger bij elkaar maar Zwolle is ook leuk stappen!

Ben in Zwolle gaan wonen ivm werk, ging eerst met de trein van Deventer naar Zwolle op en neer maar dat vreet toch gauw 3 uur per dag extra ( fietsen -> dev. colmschate op de trein, wachten, trein naar Zwolle -> lopen naar werk ) en terug..

Bevalt me prima dus tot dusver
Forget about it..
pi_49490532
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:41 schreef MeuL het volgende:
hehe nou net als jij kom ik ook uit Deventer.. woon er nu zo'n 3 maand ofzo en het bevalt echt prima!

Vind Deventer qua binnenstad met de café's & restaurantjes aan de Brink iets gezelliger bij elkaar maar Zwolle is ook leuk stappen!

Ben in Zwolle gaan wonen ivm werk, ging eerst met de trein van Deventer naar Zwolle op en neer maar dat vreet toch gauw 3 uur per dag extra ( fietsen -> dev. colmschate op de trein, wachten, trein naar Zwolle -> lopen naar werk ) en terug..

Bevalt me prima dus tot dusver
Ah juist! Hoe was het om aan woonruimte in Zwolle te komen?

Daar ben ik het wel met je mee eens. Vrienden van mij uit Zwolle vinden het uitgaan in Deventer ook wat meer dan Zwolle. Persoonlijk heb ik genoeg aan een paar leuke café's en die zijn er in zowel Zwolle als Deventer genoeg. Ik denk dat qua winkels Zwolle meer te bieden heeft dan Deventer.

Heb je ook goed! Bovendien is Zwolle ook leuker dan Deventer (vind ik). Het oogt meer als een stad dan Deventer. Ik denk ook dat op de Grote Markt in Zwolle veel minder gevochten wordt dan De Brink. Ik woon nu ruim 3,5 jaar dus op kamers in Deventer, maar ik heb serieus nog geen weekend meegemaakt dat er geen tramelant was op De Brink. Gelukkig heb ik dat zelf zelden meegemaakt, omdat ik in het weekend vaak bij mijn ouders verblijf.

Lijkt me een heerlijk gevoel om 3 uur per dag meer tijd te hebben!
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:54:49 #125
120756 MeuL
Wiseguy.
pi_49490665
Ja dat zeker, tis nu 10 minuutjes fietsen of 15 min met de bus ( via CS Zwolle ) naar werk, lekker laat opstaan en optijd weer thuis om te koken

Dat gerel op de Brink is idd al jaren zo, ken het niet anders eerlijk gezegd..

Waar ik nu woon heb ik via een soort van Makelaardij geregeld, ( Van der Linden . nl ) ik heb echter niet gekocht maar huur via hen, tis niet echt goedkoop maar ik heb nu wel een leuke tussen woning van 2,5 jaar oud met alles erop en eraan.. het is maar net afhankelijk van wat je uit kan geven mbt het vinden van een leuke woning hiero. Kamers e.d. ben ik niet zo van op de hoogte.

Hoe is het weer btw in Deventer ?
Forget about it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')