Zeggen dat Winnie de Poeh ranja veel lekkerder is dan ijs!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef navvy het volgende:
Geen bbq, wel ontdooide winnie de poeh ijsjes...........hoe moet ik dit verantwoorden aan m'n dochters?
Dochter, je ijsjes zijn gesmolten; zo gaat het ook in het leven alles waar je naar uitkijkt smelt en wordt een grote plakkerige rotzooi.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef navvy het volgende:
Geen bbq, wel ontdooide winnie de poeh ijsjes...........hoe moet ik dit verantwoorden aan m'n dochters?
Hmm? woont beelz bij mij in de buurt? waarom is het dan altijd zo'n pokke eind weg?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:29 schreef Sitethief het volgende:
[afbeelding]
Het KMZ bestand voor Google Earth.
Als iemand er ook op wil (of er weer af) dan moet ie dat even naar mij PM-en.
Hier wel?quote:
Dank U! dank U! Alles dut 't weer. Kan ik hier de buurt weer onveilig maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef annoylikethewind het volgende:
Navvy, gefeliciteerd met je stroom![]()
Wel vermaakt dus!! Engeland trekt mij niet zo, als kind werd ik al geconfronteerd met rode dronken dikbuikjes op Mallorca.........toen ik 4 was had ik me al voorgenomen nooit naar Engeland te gaan. Maar volgens mij moet Londen wel acceptabel zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef annoylikethewind het volgende:
Ik zie je plaatje ook niet ST!
Navvy, Londen was 'wicked'! Maar zwolle kan er ook mee door![]()
Kosmetdesnor, veel succes met zoeken! Dat zou je namelijk wel eens nodig kunnen hebben![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:12 schreef KopieerMachine het volgende:
55545
Je signature klopt niet. Brige moet Bridge zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:12 schreef KopieerMachine het volgende:
55545
Dat weet ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je signature klopt niet. Brige moet Bridge zijn
1-2.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle! Ik ga d'r straks lekker voor zitten: Liverpool- AC Milan. Biertje erbij.....maak me gek!
Zit op de Melkmarkt als ik me niet vergis, grote plein in het midden van het centrum, kan niet missen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:06 schreef don-diablo het volgende:
Kent iemand Tommy's Skateshop ook? Ik ga zaterdag weer ff naar Zwolle en wil langs die winkel alleen weet niet waar die precies ligt of welke winkels er in de buurt liggen.
Als dat op het plein is dan weet ik het ongeveer wel bedanktquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Zit op de Melkmarkt als ik me niet vergis, grote plein in het midden van het centrum, kan niet missen.
Paard leeft nog wel?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:45 schreef PaRaR het volgende:
Respect Swollywood, dat kan ik waarderen.
Was gezellig in't paard trouwens!
Da's best duur. Hebben we niks goedkopers hier in Zwolle? Hmm, dan kom je zeker op de camping terecht ofzo? Ik dcaht dat er ergens boven een kroeg een studentenhotel was, maar misschien is die weer opgeheven. Gat in de markt, wie doet er mee, dan beginnen we een hostelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:40 schreef swollywood het volgende:
85 euro per kamer excl. ontbijt à 10.95 euro p.p. bij Campanile Hotel.
74.50 euro voor een éénpersoonskamer en 82 euro voor een 2-persoonskamer bij City Hotel incl. ontbijtbuffet.
Kon ze jou niet meesmokkelen in dr beautycase?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:38 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen allemaal!
vanaf nu 3 dagen zonder meisje
die mag/moet voor de telegraaf 3 dagen naar pinkpop, de mazzelaar
Oja!, BIER @!quote:Op zondag 27 mei 2007 00:59 schreef MeuL het volgende:
L@n party in Goor, wereld stad!
Helaasquote:Op zondag 27 mei 2007 01:29 schreef MeuL het volgende:
Kent iemand toevallig nog Dames achter de kassa bij de AH in Cityhagen ?
^^
Eventueel...quote:Op zondag 27 mei 2007 04:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
Helaas![]()
Ik woon in Zuid, dus doe nooit boodschappen in Stadshagen![]()
Of zijn de dames bij de AH een reden om dat eventueel wel te doen?![]()
?quote:Op zondag 27 mei 2007 07:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Moghuhhh. Heftig aan het Pinksteren allemaal?
Post dan je tieten maar eensquote:
Koffie... mwhehe.quote:Op zondag 27 mei 2007 08:20 schreef Mwanatabu het volgende:Het enige wat hier bromt is a) mijn koffiezetapparaat en b) mijn in bed stinkende overwerkende wederhelft.
Jij vult toch niet in de AH he? Want daar is het slecht...quote:Op zondag 27 mei 2007 08:28 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Koffie... mwhehe.
OverwerkenIk ken het, je bent écht zelden op tijd klaar in een supermarkt.
Maarja, natuurlijk krijg ik dat wel uitbetaald dus![]()
Ik? ah? neej C1000 holtenbroek. Sta op slagersafdeling.quote:Op zondag 27 mei 2007 08:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij vult toch niet in de AH he? Want daar is het slecht...
Ik hoef nooit over te werken, want ik zit tussen de ambtenaren nu![]()
C1000 heeft sowieso goed vleesch.quote:Op zondag 27 mei 2007 08:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik? ah? neej C1000 holtenbroek. Sta op slagersafdeling.
(ja, daar wordt al het vlees vers gesneden enzo. Behalve kip en vis dan![]()
?quote:Op zondag 27 mei 2007 08:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
C1000 heeft sowieso goed vleesch.
Als het weer mooi weer wordt, dan kom ik er een half varken kopen![]()
Heul veul vlees bedoel ik voor de barbeknoeiquote:
Dat hebben we wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 08:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heul veul vlees bedoel ik voor de barbeknoei
Godslasteraar!quote:Op zondag 27 mei 2007 08:58 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat hebben we wel.
![]()
Zo hebben we wel eens barbeque's voor 140 mensen ofzo moet je al die kuttroep klaarzetten![]()
Je beledigde Het Vleesch!quote:Op zondag 27 mei 2007 09:09 schreef KopieerMachine het volgende:
?
Vleesch!!!quote:
Wow! Vet!!! Gefeliciteerd man!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:33 schreef beelz het volgende:
Wij hebben waarschijnlijk een huisje!
Geen haringvliet héquote:Op zondag 27 mei 2007 14:33 schreef beelz het volgende:
Wij hebben waarschijnlijk een huisje!
Hyacintstraatquote:Op zondag 27 mei 2007 14:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Wow! Vet!!! Gefeliciteerd man!
Waar?
Gefeliciteerd!quote:
oh lekker man!quote:
Leuke buurt! Eensgezinswoninkje?quote:
Yep, lekker goedkoop ook, 650 inclusief.quote:
Buddhi and Friends (Soul-Funk-Reggae) in Café de Pul. om 21.00 uur begonnen, maar voor de rest niet veel volgens mij.quote:
hoe kom je daaraan?quote:
Waar de neuk zit cafe de pul ook alweer?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:16 schreef swollywood het volgende:
[..]
Buddhi and Friends (Soul-Funk-Reggae) in Café de Pul. om 21.00 uur begonnen, maar voor de rest niet veel volgens mij.
Het zijn allebei Drupal-based sites (drupal.org) met een aangepast theme en de nodige modules.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef rudedeltadude het volgende:
ik vind nieuwscafe wel mooie site idd...
vergane glorie vind ik niet zo heel bijzonder.
maar eh... wat vraag jij voor het bouwen van een site, want ik moet er ook nog eentje hebben...
btw... die andere tekst uit je sig is echt te grappig!![]()
![]()
Misschien is Gallery dan iets voor je.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:55 schreef rudedeltadude het volgende:
ohw ok...
naja, het moet een fotosite worden. maar dan ga ik eens ff kijken wat ik zelf met drupal kan.
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:42 schreef navvy het volgende:
Update: nog steeds op de bank.
Updatequote:
ik nietquote:
Het had niet veel gescheeld, toch maar in bedje gaan liggen.quote:
Ik slaap geregeld op de bank... mijn bank is comfortabelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef swollywood het volgende:
Ik ben wel eens op de bank in slaap gesukkeld en dan 's morgens om 6 uur met een stijve nek wakker geworden. Das niet echt fijn wakker worden
Ja, navvy, een stijve NEK, niet iets anders![]()
ik ben in de meest rare standen wakker geworden op de bank/ bed......ja dan loop je niet meer zo makkelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef swollywood het volgende:
Ik ben wel eens op de bank in slaap gesukkeld en dan 's morgens om 6 uur met een stijve nek wakker geworden. Das niet echt fijn wakker worden
Ja, navvy, een stijve NEK, niet iets anders![]()
Feli met jullie huis!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik slaap geregeld op de bank... mijn bank is comfortabel
Maandag nieuwe tv kopen voor in nieuwe huis
Breedbeeld
HDtv
Xbox360
LSD scherm
Kaas
LSD schermen zijn baasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Feli met jullie huis!![]()
Maarre een LSD scherm?![]()
Juh, LSD scherm is voor extra felle kleurenquote:
Woning is nog niet zeker, tv kopen gewoon goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef navvy het volgende:
Heej Beelz, woning gaat dus door! Wanneer ga je over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |