rottig voor jequote:
Ik ga ook naar die opstandige provincie maar dan om te worstelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef rudedeltadude het volgende:
in zwolle niet voor mij...
ik ga naar hasselt belgie, foto's maken tijdens concert tiesto
Yep een roadtrip naar Belgiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Zwolluhh...nog iets te doen vdaag?
Zo meteen boodschappen doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Zwolluhh...nog iets te doen vdaag?
Je was gewoon thuis achter Fok en toen hoorde je een knal.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:00 schreef swollywood het volgende:
Vannacht kwam ik terug van het stappen, zet mijn fiets in de schuur, doe de schuurdeur dicht en op het moment dat ik weer buiten sta hoor ik een gigantische herrie vanuit de richting van de ittersumallee.
Direct een sprint getrokken richting kruising en bingo!
Een grijze Seat Ibiza in de kreukels. Inzittende was er al uit voor zover ik op afstand kon zien, direct 112 gebeld, locatie doorgegeven en daarna er heen gelopen.
[afbeelding]
De bestuurster had gedronken en was na een ruzie met haar partner in de auto gestapt.
Ze heeft eerst een lantaarnpaal volledig geplet en is daarna op de stalen balken in de berm geklapt. Dankzij de airbag is ze er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Ik ga er vanuit dat de auto wel total loss is.
[afbeelding]
Terminale fase?quote:
Is dit een privatechatroom?quote:
Een verkeerde closeline, toen kreeg ik een knie in mijn bovenbeen. Goede nieuws is dat ik hem weer wat kan bewegen. (auto rijden was alleen geen pretje)quote:
Ach; van de drie benen die ze kunnen raken is dat niet de meest pijnlijke...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een verkeerde closeline, toen kreeg ik een knie in mijn bovenbeen. Goede nieuws is dat ik hem weer wat kan bewegen. (auto rijden was alleen geen pretje)
Dubbel check.quote:
Misschien ben je wel mn overbuurman ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:19 schreef Dave het volgende:
Ik 6.
Nee zaterdag wezen worstelen in Belgiequote:Op maandag 21 mei 2007 11:30 schreef Misstique het volgende:
Ben je zonder shirt in de struiken gevallen?
We hadden zelf geen camera bij ons maar onze Belgische vrienden hebben foto's gemaakt en video-opnames dus die krijg ik binnenkort wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:35 schreef navvy het volgende:
Was dus gezellig zaterdag! Heb ie meer pics?
Kee, ik zie ze wel langs komen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:53 schreef beelz het volgende:
[..]
We hadden zelf geen camera bij ons maar onze Belgische vrienden hebben foto's gemaakt en video-opnames dus die krijg ik binnenkort wel.
Was Essent maar kut, dan had je er nog wat aanquote:
Hee KaupiejeerMasjienquote:
Greetz back from the firzt 1équote:Op maandag 21 mei 2007 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hee KaupiejeerMasjien
Groeten va de 6e
Barbeque bij jou morgen dus?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:06 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle! Stroom is coolKan ik eindelijk m'n voorbinddildo weer opladen
![]()
En nu ga ik m'n ontdooide vriezer ontruimen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |