Zag gisteren op de marketplace dat het spel classic is geworden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
ik kan NERGENS hier in Leeuwarden die game vinden, bij geen 1 gameshop, zowel 2e hands als nieuw.
Kan hem ook nergens voor een normale prijs bestellen!
Heb je hotbit geprobeert?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
ik kan NERGENS hier in Leeuwarden die game vinden, bij geen 1 gameshop, zowel 2e hands als nieuw.
Kan hem ook nergens voor een normale prijs bestellen!
Oke, besteld!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag gisteren op de marketplace dat het spel classic is geworden.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_AffiliateMap-Start?LinkType=Product&Section=GAMES&PrdID=1004004004483164&Referrer=ADVNLVRG00201200099
Nog geen ene disc error gehad hier Gijsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oeh.. Classic... Misschien dat ik m dan toch ook ga kopen. Misschien is een nieuwe disc beter bestand tegen DRE...
Die clown is zowat de simpelste tegenstander uit heel het spel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog geen ene disc error gehad hier Gijs
Ehhh,... iemand een idee wat nu echt een fijn wapen is. Ben nu level 7 maar die clown bijvoorbeeld ownde me grof,...... was ondertussen 2 levels gestegen dus heb ik maar save gedaan bij game-over. Ga nu overnieuw starten. Heb wel een beetje een idee hoe alles in elkaar zit.
Vind de voorhamer ook wel een fijn wapen of een stalen buis enz. Maja het begin is gewoon moeilijk doordat je nog zon laag level hebt dus dat gaat vanzelf beter.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog geen ene disc error gehad hier Gijs
Ehhh,... iemand een idee wat nu echt een fijn wapen is. Ben nu level 7 maar die clown bijvoorbeeld ownde me grof,...... was ondertussen 2 levels gestegen dus heb ik maar save gedaan bij game-over. Ga nu overnieuw starten. Heb wel een beetje een idee hoe alles in elkaar zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |