ik hoor het nu voor het eerst... heb er zelf geen problemen mee...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:36 schreef Chocobo het volgende:
Die achiements klinken wel erg cool..... de disc errors echter niet waar Noot het over heeft.... komt dit veel voor?
Ik heb ze nog nooit gezien en kennissen die dit spel ook hebben ook niet...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:36 schreef Chocobo het volgende:
Die achiements klinken wel erg cool..... de disc errors echter niet waar Noot het over heeft.... komt dit veel voor?
Bij mij precies het zelfde ook 2 keer en 2 keer nadat ik weer naar binnen wou om te saven nadat ik +/- 10.000 kills had gemaakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het twee keer gehad, maar wel na een uur gameplay en tijdens het zombiekillen ga je niet elke keer helemaal terug naar een savepunt.
Beide keren gebeurden ook bij het wisselen van speelgebied, dus zelfs als ik terug aan het lopen was naar een savegame zou het kunnen gebeuren
360 zuigtquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben gestopt ermee. Na 2 disc read errors binnen een half uur vond ik het genoeg geweest. Tis een toffe game, maar brakke hardware/discs draaien de game de nek om
Helaas wel jaquote:
Ik heb m'n 360 sinds het begin, vastlopers zijn op 3 vingers te tellenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helaas wel jaDing heeft de tofste games en features, maar loopt echt vaak vast
ik wil 'm wel van je over kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben gestopt ermee. Na 2 disc read errors binnen een half uur vond ik het genoeg geweest. Tis een toffe game, maar brakke hardware/discs draaien de game de nek om
Is 50 het maximaal? Hoeveel zombies heb je dan wel niet gekillt!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Level 50 bereikt!! Nu eerst even met een ander spel verder en dan daarna de missies doorlopen bij Dead Rising en dan kan die weer weg![]()
Het is en blijft echt een vet spel![]()
Kan ook makkelijk zonder er een te killenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Is 50 het maximaal? Hoeveel zombies heb je dan wel niet gekillt!?
Het is een vet spel niet normaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef Chocobo het volgende:
Heb het spel binnen,... dit weekend eens proberen
Gewoon dus een paar uur klooien,.... Okquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is een vet spel niet normaalMaar je kunt het beste gewoon beginnen en dan geen missie's volgen maar gewoon beetje aanklote enz en dan als je level 10 ~ 15 bent opnieuw beginnen.
Want je behoud je level gewoon als je opnieuw begint en dan is die net wat makkelijker te doen.
Ik las 'net' zo vaakquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop voor je dattie niet zo vaak crasht als bij mij
Dat mag je zelf weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gewoon dus een paar uur klooien,.... Okthanks! Uitspelen of gewoon 'restart' doen door new game?
zeg dat maar tegen mijn red ring of lightquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb m'n 360 sinds het begin, vastlopers zijn op 3 vingers te tellennooit disc read errors gehad ofzo.. maja..
Rondrijden door die tunnels blijft meesterlijkdie witte auto rijdt het lekkerst..
Je moet de harde schijf ook niet mee sturen..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:00 schreef TwyLight het volgende:als mijn savegames weg zijn wil ik en schadevergoeding.
Vergeet niet foto's te maken. Vooral van survivors en van grote groepen zombies. Krijg je ook PP voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:39 schreef Chocobo het volgende:
Geweldig genoten gisteren,............... 412 zombies ofzo pas gedood en de avond is net gevallen. Moest even wennen aan alles. Laat de case files wel even voor wat het is. Ik concentreer me de eerste paar uur inderdaad gewoon even op de coordinatie (groot Mall), eventuele survivors, en zombie killing zodat ik aan mijn PP kan werken.
je bent pas net begonnenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:39 schreef Chocobo het volgende:
Geweldig genoten gisteren,............... 412 zombies ofzo pas gedood en de avond is net gevallen. Moest even wennen aan alles. Laat de case files wel even voor wat het is. Ik concentreer me de eerste paar uur inderdaad gewoon even op de coordinatie (groot Mall), eventuele survivors, en zombie killing zodat ik aan mijn PP kan werken.
Nee zal ik zeker moeten doen,... maar met nog maar een streepje energy,... een shitload aan zombies,.... is het een heel eind naar de camerawinkel voor nieuwe batterijenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergeet niet foto's te maken. Vooral van survivors en van grote groepen zombies. Krijg je ook PP voor.
Cases moet je idd maar ff laten, pas vanaf lvl 10 kun je de eerste case een beetje normaal doen.
Ja,... net begonnen. Vind het echt cool Gijs,.... maar voor ending A hoef je hopelijk toch niet alle survivors te reddenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:57 schreef kepler het volgende:
[..]
je bent pas net begonnen![]()
Tis echt een toffe game, zodra ik hem terug heb ga ik voor ending A
nee, dan moet je alle cases goed doen. Dit was ik van plan met de eerste keer spelen, dat ging prima totaan de laatste missie... Toen kwam ik net twee minuten te kort en moest ik voor dat andere einde gaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... net begonnen. Vind het echt cool Gijs,.... maar voor ending A hoef je hopelijk toch niet alle survivors te reddenAlleen alle cases volgen toch? Ik ga inderdaad tot level 10,... dan opnieuw,... vind elke keer weer nieuwe wapens enzo,.... Erg cool spel.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, dan moet je alle cases goed doen. Dit was ik van plan met de eerste keer spelen, dat ging prima totaan de laatste missie... Toen kwam ik net twee minuten te kort en moest ik voor dat andere einde gaan
Roy heeft mijn exemplaar van Dead Risingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Hoop leuke achievements ook,.... ga vanavond weer verder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |