Opzich gaat het wel ja alleen liep mijn 360 dus vast voordat ik kon saven dus was ik die 10.000 kills weer kwijt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tja het blijft een vervelend klusje in die tunnels
Precies zo jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoe pak je het eigenlijk aan? Ik pak meestal de sportwagen, ga gelijk naar links om in die ruimte bij die vrachtauto uit te komen. Dan rijd ik zoveel mogelijk rondjes met die sportwagen in die ruimte totdat-ie kapot gaat. Vervolgens pak ik de vrachtwagen en rijd helemaal tot de andere kant van de tunnel. Als je niet teveel van die ontploffende zombo's raakt dan haal je het net om weer terug te rijden, omhoog, de gerespawnde sportwagen te pakken enzovoorts.
Meestal betekent nu nooit meer want na 54000 van die mafkezen komt het je strot wel uit![]()
Jouw topic heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:51 schreef AQuila360 het volgende:
ik had er dus 20.000 en nu nog maar 10.000![]()
Oja die k*t filter vergeten iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jouw topic heeft gewonnen.
De volgende keer wel het filter goed zetten he. Dan kan ik hem ook terug vinden.
Gewoon een aantal bowlingballs meenemen en dan in die tunnel bowlenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef AQuila360 het volgende:
Die queen's zijn echt gaafEr zitten verder geen explosieven in het spel zoals handgranaten ofwel?
Heintje weet jij nog hoe je die Bowlingbal Achievment hebt gehaald?
In die tunnels lopen wel een aantal zombies die een gasfles voortduwen op een karretje , als je daar op schiet met een wapen heb je toch een aardige explosie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef AQuila360 het volgende:
Die queen's zijn echt gaafEr zitten verder geen explosieven in het spel zoals handgranaten ofwel?
Dat lijkt me ook wel een leuke zal dat ook eens gaan doen. Wat zijn nog meer de grappige/leuke dingen om te doen? Ik heb het spel hele tijd terug gehad maar toen eigenlijk alleen op de missie's gericht en dan mis je wel veel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:02 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
In die tunnels lopen wel een aantal zombies die een gasfles voortduwen op een karretje , als je daar op schiet met een wapen heb je toch een aardige explosie.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb de Tin edition kunnen bemachtigenBen benieuwd,... zal wel een paar dagen duren voordat ik hem heb, maar heb altijd genoten van de demo.
IN het begin plaza ligt er in de fontijn voor de deur naar buiten een bowling bal. (vlak bij de bios)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef AQuila360 het volgende:
Is wel te halen ja maar ik dacht ik doe gewoon af en toe die tunnels in en dan weer ff een missie ofzo maar dan haal je het dus niet. Nouja ga gewoon nog even wat andere dingen doen en nog naar level 50 en dan is het genoegquote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef Heintje het volgende:
Die 53,594 is toch wel te halen in de gewone 72 uurs mode? Zonder dat je het verhaal speeld.
Hij is zelfs beter in de 72 uur te halen dan in de oneindig mode. Daar ga je elke minuut een stukje dood. Wat het lastiger maakt.
FF een kleine extra tip: sluit je Play & Charge kabel aan als je een wireless controller hebt. Ik ging inderdaad buiten staan wachten maar als je X minuten niets doet met je controller springt het spel op pause (omdat je controller uitgaat) en dan kan je lang wachtenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef Heintje het volgende:
24 uur binnen en buiten zijn simpel.
Buiten moet je op dat dakje zien te springen en dan 2 uur (real time) wachten.
Binnen kun je voor de zelfde aanpak gaan.
Volgens mij kan dat zelfs in de control room.
Anders ga je gewoon daar staan waar de katana ligt.
Ik heb die 24 uur binnen trouwens gecombineerd met die 1000 zombies zonder wapens achievement.
Die van mij gaat binnenkort weer wegquote:Op maandag 14 mei 2007 14:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:
't klote spel wordt nergens goedkoop (2ehands) aangeboden, want ik heb eig wel zin om weer eens doelloos zombies te slachten.
De 1000 is op zich redelijk makkelijk te doen. Mijn strategie is: naar de tunnels, bij de deur van de slagerij staan en zorg dat je wat wapens in je inventory hebt. Voor de deur van de slagerij ga je roundhousekicks doen totdat je health laag wordt, dan stap je de slagerij in om melk te pakken voor nieuwe health. Vervolgens de slagerij weer uit waar de zombies inmiddels zijn gerespawned etcetera. Redelijk veilige manier.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben nu binnen aan het doen gewoon in de control room, daarna ga ik buiten doen en gewoon op het heli pad staan daar komen geen zombie's
hoe heb jij die 1000 gedaan? met welke aanval?
Thanxquote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De 1000 is op zich redelijk makkelijk te doen. Mijn strategie is: naar de tunnels, bij de deur van de slagerij staan en zorg dat je wat wapens in je inventory hebt. Voor de deur van de slagerij ga je roundhousekicks doen totdat je health laag wordt, dan stap je de slagerij in om melk te pakken voor nieuwe health. Vervolgens de slagerij weer uit waar de zombies inmiddels zijn gerespawned etcetera. Redelijk veilige manier.
? Glitch geweest of zo?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik kreeg de 24 uur outdoor achievement ook terwijl ik binnen liep?
Geen idee, was een poging om de 24uur binnen achievement te halen, en toen ik die had kreeg ik 10 seconden later ook ineens de 24h outdoor achievement?quote:
Probeer Ebay eens,... daar heb ik de Tin editie gevonden voor 35 euro!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:
't klote spel wordt nergens goedkoop (2ehands) aangeboden, want ik heb eig wel zin om weer eens doelloos zombies te slachten.
Een van die winkelhalen telt als outdoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
? Glitch geweest of zo?
in totaal 24 uur buiten toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik kreeg de 24 uur outdoor achievement ook terwijl ik binnen liep?
Ik heb ook af en toe Disc Read errors erg kut zeker met dat save systeem waardoor ik niet heel vaak save.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Dead Rising tof, maar ik vind het schieten kut en de Disc Read Errors zijn vertieft. Hierdoor is het wat frustrerend
Wat betreft story mode ben ik een beetje aan het levelen zodat ik strax de eerste missie kan halen (die Spaanse motherfucker). Ben nu 9, ik ga m weer proberen als ik lvl 12 ben.
Nee, 24 uur achter elkaar buiten of binnen. (2 uur real time)quote:
Je moet je pookje vastzetten met tape ofzo en het mannetje in een hoek laten lopen. Controller blijft aan en je werkt meteen aan je marathon achievementquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:28 schreef AQuila360 het volgende:
Gister was ik daar mee bezig maar toen stond die gewoon op pauzeIk denk omdat de controller was uitgevallen ofzo alles mislukt met dat spel bij mij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |