ik hoop dat niet iedereen zo in Twente te keer gaat ieder weekend, anders weet ik waarom Twente verloorquote:Op maandag 14 mei 2007 09:38 schreef ReMcOrE het volgende:
donderdagavond laat geworden omdat er visite was, vrijdag overdag werken, vrijdagavond feest (met de vriendin mee), zaterdag hele dag werken, 's avonds weer uitgeweest tot half 5 en gisteren dan maar even rustig aan gedaan thuis![]()
![]()
Songfestivalquote:Op maandag 14 mei 2007 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
'sochtends heb ik uitgeslapen
's middags kwalificatie F1 gekeken en daarvoor en daarna 'nog wat series (geen idee hoe ze heten, maar was wel lachen)
's avonds Mooi! Weer De Leeuw gekeken en daarna via internet het Eurovisie songfestival.
ps: reden net twee chicks voorbij
K ook, 4 uur thuis snachtsquote:Op maandag 14 mei 2007 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hoop dat niet iedereen zo in Twente te keer gaat ieder weekend, anders weet ik waarom Twente verloor
Dus ik heb eigenlijk toch wel wat gedaanquote:Ik heb zaterdag geen tering uitgevoerd...
Songfestivalquote:Op maandag 14 mei 2007 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
's middags kwalificatie F1 gekeken en daarvoor en daarna 'nog wat series (geen idee hoe ze heten, maar was wel lachen)
's avonds Mooi! Weer De Leeuw gekeken en daarna via internet het Eurovisie songfestival.
ps: reden net twee chicks voorbij
Was ook mijn reactiequote:
vind ik nou eenmaal leuk om te kijken, ook al doet Nederland het nog zo slecht. Vooral puntentelling met Paul de Leeuwquote:
Yes sir.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef Sweetbeach het volgende:
Ik loop nu al zo’n 5 maanden stage en heb d’r eigenlijk écht geen zin meer in :’) Doe ‘t 4 (soms 5) dagen in de week….. en moet nog zo’n 8 weken… (2 maanden) pffff…. Heb ook geen vakanties o.i.d gehad… en krijg ik ook niet (krijg ik aan het éinde). Maar heb zoiets van: het is mooi geweest, wil pleite. Het is niet zo dat ik totaal niets meer te doen heb, maar motivatie is beetje weg
Kennen jullie dit?
jawel, een beetje dan. al hoefde ik niet zo langquote:Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef Sweetbeach het volgende:
Ik loop nu al zo’n 5 maanden stage en heb d’r eigenlijk écht geen zin meer in :’) Doe ‘t 4 (soms 5) dagen in de week….. en moet nog zo’n 8 weken… (2 maanden) pffff…. Heb ook geen vakanties o.i.d gehad… en krijg ik ook niet (krijg ik aan het éinde). Maar heb zoiets van: het is mooi geweest, wil pleite. Het is niet zo dat ik totaal niets meer te doen heb, maar motivatie is beetje weg
Kennen jullie dit?
Uhm, met mijn vorige stage had ik het na 3,5 maand ook wel gehad. Nu totaal niet, verveel me nog niet echt en zal denk ik ook niet zo snel gebeurenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef Sweetbeach het volgende:
Kennen jullie dit?
quote:
Ik loop nu 1,5 jaar stage hier (moest een jaar zijn), maar ik heb wel vakanties enzo, en moet nog wachten tot ik (s)examen kan doen, maar mijn motivatie om mezelf nuttig te maken op mijn stage is ook 0...quote:Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef Sweetbeach het volgende:
Kennen jullie dit?
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:44 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..... stond weer even 50 minuten voor een dichte deur..
Slecht geregeld manquote:Op maandag 14 mei 2007 09:44 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..... stond weer even 50 minuten voor een dichte deur..
1.5 jaar? wow.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik loop nu 1,5 jaar stage hier (moest een jaar zijn), maar ik heb wel vakanties enzo, en moet nog wachten tot ik (s)examen kan doen, maar mijn motivatie om mezelf nuttig te maken op mijn stage is ook 0...
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wie was jouw favoriet?
toch nog iemand waarmee ik over de zaterdag kam praten
Moederdag? Voor mij was het anti-moederdagquote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef Casual-T het volgende:
Jaja heren, we kunnen lang lullen over stappen, werken, voetbal, BBQ, vriendinnen, kus, elize, F1, songfestival, paul de leeuw en vakanties, maar het was gister natuurlijk wel moederdag!!
Wat hebben jullie gedaan voor moeders?![]()
dit was voor mij ook wel beetje extreem weekend, al zal het dit weekend nog wel erger wordenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hoop dat niet iedereen zo in Twente te keer gaat ieder weekend, anders weet ik waarom Twente verloor
mijn moeder was gisteren jarig, dus doen wij niet aan moederdagquote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef Casual-T het volgende:
Jaja heren, we kunnen lang lullen over stappen, werken, voetbal, BBQ, vriendinnen, kus, elize, F1, songfestival, paul de leeuw en vakanties, maar het was gister natuurlijk wel moederdag!!
Kus, zie soms ook een spotje voorbij komen van hun nieuwe liedje mamaquote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef Casual-T het volgende:
zo standaard mogelijk... iets voor het douchen gehaaldquote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef Casual-T het volgende:
Helemaal vergetenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef Casual-T het volgende:
Heeft lekker veel zin als ik er nog 3 a 4 weekje zit.. en we gaan verhuizen..quote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Slecht geregeld man! Kan je zelf geen sleutel aanvragen? Hebben wij ook..
waarom stond je vanmorgen weer voor een dichte deur dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heeft lekker veel zin als ik er nog 3 a 4 weekje zit.. en we gaan verhuizen..![]()
Dan laat maar zitten iddquote:Op maandag 14 mei 2007 09:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heeft lekker veel zin als ik er nog 3 a 4 weekje zit.. en we gaan verhuizen..![]()
dat was gewoon drie keer niksquote:Op maandag 14 mei 2007 09:46 schreef Teije het volgende:
[..]
1.5 jaar? wow.
[..]
smiley man, ik heb een er een hekel aan. Ik moest overigens wel hard lachen om de inzending uit de UK.
Foto?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
<b>ps: reden net twee chicks voorbij</b>
Leuke act toch, wel zo'n 10 jaar te laat maar dat geeft helemaal niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat was gewoon drie keer niksen dan toch 12 punten krijgen van Ierland
![]()
En iedereen wel altijd klagen over dat Oost-Europese landen elkaar punten geven, maar IJsland en Zweden gaven Finalnd ook 12 punten. Maar dat mocht weer wel van die Cornald![]()
Sterke giftquote:Op maandag 14 mei 2007 09:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo standaard mogelijk... iets voor het douchen gehaald
Songfestival is allemaal vriendjespolitiek, hoever de landen uit elkaar liggen, des te minder punten ze elkaar geven...quote:Op maandag 14 mei 2007 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat was gewoon drie keer niksen dan toch 12 punten krijgen van Ierland
![]()
En iedereen wel altijd klagen over dat Oost-Europese landen elkaar punten geven, maar IJsland en Zweden gaven Finalnd ook 12 punten. Maar dat mocht weer wel van die Cornald![]()
iets er iets niet is dan ontbreekt het dus ontbrekendquote:Op maandag 14 mei 2007 09:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan laat maar zitten idd!
ff voor de taalpuristen onder ons, is het: ontbrekend of onbrekend?
Mn ouders zijn op vakantiequote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef Casual-T het volgende:
Mijn moeder vindt dat moederdag een commercieel verzinsel is..quote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef Casual-T het volgende:
dat is niet helemaal waar, want Nederland en Duitalnd geven standaard iedere keer weer 12 punten aan Turkijequote:Op maandag 14 mei 2007 09:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Songfestival is allemaal vriendjespolitiek, hoever de landen uit elkaar liggen, des te minder punten ze elkaar geven...
Dat is het ookquote:Op maandag 14 mei 2007 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt dat moederdag een commercieel verzinsel is.....
![]()
![]()
Hou het maar bij ontbrekendquote:Op maandag 14 mei 2007 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iets er iets niet is dan ontbreekt het dus ontbrekend
als iets niet kapot kan dan is het onbreekbaar, dus onbrekend (ook al is dat geen goed Nederlands volgens mij)
Mijn moeder wil wat voor moederdag, maar da wijf ken oprottenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
had t al gegoogled. Ontbrekend FTWquote:Op maandag 14 mei 2007 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iets er iets niet is dan ontbreekt het dus ontbrekend
als iets niet kapot kan dan is het onbreekbaar, dus onbrekend (ook al is dat geen goed Nederlands volgens mij)
de kwaliteit van de liedjes is vaak om te huilen. Ik zeg we sturen Double Date met hun verschrikkelijke valse an e-mail to Berlin... Mogen we nooit meer mee doen.. en zijn van dat gezeik ook weer af..quote:Op maandag 14 mei 2007 09:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Songfestival is allemaal vriendjespolitiek, hoever de landen uit elkaar liggen, des te minder punten ze elkaar geven...
is het ook en dan valt het ook nog eens gelijk met de verjaardag van mij moeder (of in de buurt ervan) Dus hoeft het nietquote:Op maandag 14 mei 2007 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iddquote:
graag gedaanquote:Op maandag 14 mei 2007 09:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
had t al gegoogled. Ontbrekend FTW![]()
Toch bedankt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |