1-3 seconden reactietijd?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:44 schreef goldhorn het volgende:
1. snelheidsbeperkingen staan er over het algemeen niet voor niks (ik hou me er ook niet altijd aan, maar binnen de bebouwde kom, meer als 50 te hard is toch wel overdreven)
2. 50km/h = 14m/s. gemiddelde reactie vermogen van een mens is 1-3 seconden.
In die periode ben je met 50km/h 14-42 meter verder.
met 108km/h ben je 30 tot 90 meter verder. (das dus bijna een volledig voetbalveld.
Als er dan iemand oversteekt (ook al let jij nog zo goed op, staan er geen huizen, enz.. ) lukt het jou niet meer om op tijd te remmen.
3. Ik ben rechts...(VVD stemmer)
4. Ik ben wel voor aangepaste snelheden op de snelweg 's-nachts en op rustige tijden. Maar binnen de bebouwde kom lopen/fietsen/spelen teveel omstanders omdit door mensen zelf te laten beslissen hoe hard je hier mag/kan.
'maar' 58 kilometer per uur te hard in de bebouwde kom?????quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:49 schreef HarryP het volgende:
Sorry hij heeft in totaal 108 km gereden.. Waar je 50 mag. dus "maar" 58 km te hard.
Moraalridder: Nee hoor, jij rijdt jezelf wel dood, hoop alleen dat je geen onschuldigen meeneemt.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:48 schreef Geerd het volgende:
Ik heb ook regelmatig 110 voorstaan waar je 30 mag.
Met de motor dan:P
Laat de moraal ridders maar komen.
te hard rijden is een keuze, homo zijn niet... 58km/h te hard, is niet omdat je "even" vergeet op je teller te kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:12 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dat is zo'n achterlijke onzin! Ten eerste is het je goed recht om het aan te vechten en ten tweede word ik doodziek van dat niet zeuren gezever.
Heel overdreven en fout voorbeeld> als homo's worden opgehangen moet je ook niet zeuren dat je homo bent, want dat is dan de consequentie
Het is onzin om van mensen te verwachten dat ze zich de gehele tijd doodstaren op hun teller.
verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:51 schreef hiolpi het volgende:
[..]
te hard rijden is een keuze, homo zijn niet... 58km/h te hard, is niet omdat je "even" vergeet op je teller te kijken
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:12 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dat is zo'n achterlijke onzin! Ten eerste is het je goed recht om het aan te vechten en ten tweede word ik doodziek van dat niet zeuren gezever.
Heel overdreven en fout voorbeeld> als homo's worden opgehangen moet je ook niet zeuren dat je homo bent, want dat is dan de consequentie
Het is onzin om van mensen te verwachten dat ze zich de gehele tijd doodstaren op hun teller.
Niks dementerende bejaarden, dat heeft elk normaal mens.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
1-3 seconden reactietijd?
Tel je dan dementerende bejaarden, zwakzinnigen en overige ernstig beperkte mensen mee?
Ze moeten jou verbieden om nog te posten in topics die over verkeer gaan met je walgelijk correcte moraalridder geouwehoer en je zogenaamd perfecte rijstyle die ver boven het niveau van alle andere mede weggebruikers uit steekt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Maar 58 te hard ? In de bebouwde kom is dat meer dan de dubbele snelheid !!! Dat soort mensen moeten ze echt levenslang verbieden om nog een auto aan te raken.
Je hoeft echt niet perfect te rijden om door te hebben dat je een idioot bent als je met 108 km/uur door de stad gaat racen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ze moeten jou verbieden om nog te posten in topics die over verkeer gaan met je walgelijk correcte moraalridder geouwehoer en je zogenaamd perfecte rijstyle die ver boven het niveau van alle andere mede weggebruikers uit steekt.![]()
Nee dat is ook niet normaal. (Dat kan harder!) Nee serieus, volkomen terecht van die boete ,het ging ook niet alleen om zijn post in dit topic.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef BOKA het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet perfect te rijden om door te hebben dat je een idioot bent als je met 108 km/uur door de stad gaat racen.
Jij vindt het zo te lezen dus wel normaal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |