abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:03:47 #51
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_49402487
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:44 schreef goldhorn het volgende:
1. snelheidsbeperkingen staan er over het algemeen niet voor niks (ik hou me er ook niet altijd aan, maar binnen de bebouwde kom, meer als 50 te hard is toch wel overdreven)

2. 50km/h = 14m/s. gemiddelde reactie vermogen van een mens is 1-3 seconden.
In die periode ben je met 50km/h 14-42 meter verder.
met 108km/h ben je 30 tot 90 meter verder. (das dus bijna een volledig voetbalveld.
Als er dan iemand oversteekt (ook al let jij nog zo goed op, staan er geen huizen, enz.. ) lukt het jou niet meer om op tijd te remmen.

3. Ik ben rechts...(VVD stemmer)

4. Ik ben wel voor aangepaste snelheden op de snelweg 's-nachts en op rustige tijden. Maar binnen de bebouwde kom lopen/fietsen/spelen teveel omstanders omdit door mensen zelf te laten beslissen hoe hard je hier mag/kan.
1-3 seconden reactietijd?

Tel je dan dementerende bejaarden, zwakzinnigen en overige ernstig beperkte mensen mee?
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_49402681
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:49 schreef HarryP het volgende:
Sorry hij heeft in totaal 108 km gereden.. Waar je 50 mag. dus "maar" 58 km te hard.
'maar' 58 kilometer per uur te hard in de bebouwde kom?????
Wat mij betreft mogen ze hem openlijk en ter plaatse executeren....
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_49403061
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:48 schreef Geerd het volgende:
Ik heb ook regelmatig 110 voorstaan waar je 30 mag.
Met de motor dan:P

Laat de moraal ridders maar komen.
Moraalridder: Nee hoor, jij rijdt jezelf wel dood, hoop alleen dat je geen onschuldigen meeneemt.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_49404655
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:12 schreef 1299 het volgende:

[..]

Dat is zo'n achterlijke onzin! Ten eerste is het je goed recht om het aan te vechten en ten tweede word ik doodziek van dat niet zeuren gezever.

Heel overdreven en fout voorbeeld> als homo's worden opgehangen moet je ook niet zeuren dat je homo bent, want dat is dan de consequentie

Het is onzin om van mensen te verwachten dat ze zich de gehele tijd doodstaren op hun teller.
te hard rijden is een keuze, homo zijn niet... 58km/h te hard, is niet omdat je "even" vergeet op je teller te kijken
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:11:47 #55
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_49405634
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:51 schreef hiolpi het volgende:

[..]

te hard rijden is een keuze, homo zijn niet... 58km/h te hard, is niet omdat je "even" vergeet op je teller te kijken
verkeerd gelezen
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:58:07 #56
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_49411632
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:12 schreef 1299 het volgende:

[..]

Dat is zo'n achterlijke onzin! Ten eerste is het je goed recht om het aan te vechten en ten tweede word ik doodziek van dat niet zeuren gezever.

Heel overdreven en fout voorbeeld> als homo's worden opgehangen moet je ook niet zeuren dat je homo bent, want dat is dan de consequentie

Het is onzin om van mensen te verwachten dat ze zich de gehele tijd doodstaren op hun teller.
Wat een vergelijking.
Homo zijn is niet illegaal, te hard rijden wel.

En wat voor onvoorstelbare idioot ben je wel niet als je niet eens fatsoenlijk dezelfde snelheid kan rijden zonder constant op je teller te kijken.
Je trapt je auto namelijk niet in een paar seconde en zonder dat je het door hebt 50 km/uur harder, dat doe je bewust.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:01:11 #57
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_49411766
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

1-3 seconden reactietijd?

Tel je dan dementerende bejaarden, zwakzinnigen en overige ernstig beperkte mensen mee?
Niks dementerende bejaarden, dat heeft elk normaal mens.

Het duurt 1 seconde voordat je je kan reageren en vervolgens 1 seconde om die reactie uit te voeren.
Dus je ziet iemand oversteken -> 1 sec. later denk je "remmen" -> 1 sec. later rem je. Dan zijn er dus al 2 seconde voorbij voordat je ook maar aan het afremmen bent.
pi_49412102
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:36 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Maar 58 te hard ? In de bebouwde kom is dat meer dan de dubbele snelheid !!! Dat soort mensen moeten ze echt levenslang verbieden om nog een auto aan te raken.
Ze moeten jou verbieden om nog te posten in topics die over verkeer gaan met je walgelijk correcte moraalridder geouwehoer en je zogenaamd perfecte rijstyle die ver boven het niveau van alle andere mede weggebruikers uit steekt.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:10:23 #59
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_49412180
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Ze moeten jou verbieden om nog te posten in topics die over verkeer gaan met je walgelijk correcte moraalridder geouwehoer en je zogenaamd perfecte rijstyle die ver boven het niveau van alle andere mede weggebruikers uit steekt.
Je hoeft echt niet perfect te rijden om door te hebben dat je een idioot bent als je met 108 km/uur door de stad gaat racen.
Jij vindt het zo te lezen dus wel normaal?
pi_49412452
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef BOKA het volgende:

[..]

Je hoeft echt niet perfect te rijden om door te hebben dat je een idioot bent als je met 108 km/uur door de stad gaat racen.
Jij vindt het zo te lezen dus wel normaal?
Nee dat is ook niet normaal. (Dat kan harder!) Nee serieus, volkomen terecht van die boete ,het ging ook niet alleen om zijn post in dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')