abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50156261
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef Eigenmijsje het volgende:
Nemen jullie eigenlijk iets extra's te eten wanneer je gaat sporten? En wat neem je dan zoal?
Ik had dus na t sporten als extra 1 plakje ontbijtkoek + 1 liga gewnomen

en daarvoor broodje hutekase omdat ik gewoon honger had
Nu was t vooral met gewichten dus dan heb ik minder trek dan als ik een uur heb staan springen
pi_50156319
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik had dus na t sporten als extra 1 plakje ontbijtkoek + 1 liga gewnomen

en daarvoor broodje hutekase omdat ik gewoon honger had
Nu was t vooral met gewichten dus dan heb ik minder trek dan als ik een uur heb staan springen
je had toch 3 liga's in totaal op
pi_50157003
Nee 1 speculaasje was een liga = 1
en nog 1 na t sporten = 2
pi_50157301
alleen een speculaasje is niet het zelfde als 1 liga
pi_50157505
Nou volgens Sonja wel
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:36:20 #206
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_50159606
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

we zijn tegelijk begonnen Ik heb nog geen honger maar ben ook pas 5 minuten wakker, jij ?
Ja indd ik werd wakker met honger Vandaag yoghurt met een Kiwi als ontbijt, praat mezelf aan dat het een geweldige maaltijd is, klinkt dat bekend?
quote:
O gister had ik alles van dag 2 gegeten
maar ipv een banaan een kleine peer
en extra 1 liga koekje, 1 plakje ontbijtkoek en 1 broodje hutekase
ik heb wel een les bodypump gedaan
heb ik nu teveel gegeten of kan t wel?
Lijkt mij wel kunnen toch, alles wat je hebt gegeten is er wel weer af door Bodypump.. ik heb vanochtend ook een dun plakje ontbijtkoek extra genomen omdat ik ging fitnessen. Voel me gelijk schuldig
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:37:52 #207
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_50159649
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou volgens Sonja wel
ik heb het even uitgerekend: één speculaasje geeft 46 kj en één evergreen 72

maar ja, daar krijg je tenminste nog wat vezels en vitaminen van. een speculaasje is alleen vet en suiker.
dus in die zin klopt het wel.

ik denk dat je beter je heil in rauwkost en crackers kan zoeken als je het idee hebt dat je te weinig krijgt. Of fruit.
Je voeding aanvullen met koekjes en andere zoete tussendoortjes maakt volgens mij nog niet dat je een gezond eetpatroon aanleert.

maar dit terzijde...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_50161015
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik heb het even uitgerekend: één speculaasje geeft 46 kj en één evergreen 72

maar ja, daar krijg je tenminste nog wat vezels en vitaminen van. een speculaasje is alleen vet en suiker.
dus in die zin klopt het wel.

ik denk dat je beter je heil in rauwkost en crackers kan zoeken als je het idee hebt dat je te weinig krijgt. Of fruit.
Je voeding aanvullen met koekjes en andere zoete tussendoortjes maakt volgens mij nog niet dat je een gezond eetpatroon aanleert.

maar dit terzijde...
Er stond
in de avond: 1 speculaasje
maar mn vader at net de laatste op dus nam ik een liga
pi_50161095
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:36 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

Ja indd ik werd wakker met honger Vandaag yoghurt met een Kiwi als ontbijt, praat mezelf aan dat het een geweldige maaltijd is, klinkt dat bekend?
[..]

Lijkt mij wel kunnen toch, alles wat je hebt gegeten is er wel weer af door Bodypump.. ik heb vanochtend ook een dun plakje ontbijtkoek extra genomen omdat ik ging fitnessen. Voel me gelijk schuldig
Whaha ik ging om 11 uur eten dus toen mocht ik gelijk mn plakje ontbijtkoek
Ben aan t wachten tot mn moeder thuis is dan 12 hele boterhammen
jeuj

Ja ik voelde me ook wel schuldig door die extra liga maar normaal eet ik een hele zak chips in de avond en dan denk ik alleen. Dat was lekker. Nog 1 maar als het daar zo staat dan ben ik er eerder geneigd om het te eten
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:29:44 #210
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_50163557
Ik ben sinds maandag begonnen en op zich bevalt het me redelijk. Enige probleem voor mij is dat ik me rond 17.00 uur echt flauw en slap begin te voelen. Dan moet ik nog ruim een uur in de auto zitten en dat vind ik best gevaarlijk. Ik merk duidelijk dat ik veel minder energie en concentratie heb dan anders. Dat kan Sonja toch niet zo gewild hebben?!?

Vanavond heb ik nog een meeting tot 20.30 uur, moet ik daarna naar huis en eet ik dus nog later. Ben bang dat ik dat niet ga redden. Om nog maar te zwijgen over het voetbaltoernooi dat ik zaterdag heb. Op een paar crackers en een liga is dat gewoon niet te doen.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:40:28 #211
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_50164013
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:29 schreef Everett het volgende:
Ik ben sinds maandag begonnen en op zich bevalt het me redelijk. Enige probleem voor mij is dat ik me rond 17.00 uur echt flauw en slap begin te voelen. Dan moet ik nog ruim een uur in de auto zitten en dat vind ik best gevaarlijk. Ik merk duidelijk dat ik veel minder energie en concentratie heb dan anders. Dat kan Sonja toch niet zo gewild hebben?!?

Vanavond heb ik nog een meeting tot 20.30 uur, moet ik daarna naar huis en eet ik dus nog later. Ben bang dat ik dat niet ga redden. Om nog maar te zwijgen over het voetbaltoernooi dat ik zaterdag heb. Op een paar crackers en een liga is dat gewoon niet te doen.
misschien wat fruit meenemen? zodat je wat te verteren hebt? dit gevoel gaat wel weg trekken. ik had het in het begin ook, maar het is na een kleine week eigenlijk over gegaan. ( ik ben nuhalverwege week 3) Veel water drinken helpt ook.

je had ook kunne ruilen met een menu dat je s'avonds brood moet eten en dit meenemen. Of je lunch voor sá vonds bewaren en warm tussen de middag als dat lukt... tja, je moet het toch zo doen dat het voor jou vol te houden is.

ze raadt ook aan bij actief sporten wat extra te nemen (ontbijtkoek of extra cracker)
het helpt mij ook mijn tussendoortje rond een uur of vier te nemen. dan hou ik het makkelijk vol tot etenstijd.

hopelijk vind je een oplossing...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:41:37 #212
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_50166526
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:16 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

och wat vind ik dat nou ongelofelijk jammer, zal het gelijk aan mn ma vertellen
[..]

En als je dan heel erg honger krijgt, wat neem je dan? Appels en dergelijken zijn wel leuk, maar vult natuurlijk voor geen meter. Gun je jezelf dan gewoon een broodje?

<snip>

Ik had er ook al een beetje aan gedacht dat de ene persoon meer energie nodig heeft dan een ander. Ik heb zelf een baan waarbij ik 9 uren per dag sta/ loop. Werk in best een grote winkel en vaak sta ik achterin uit te pakken en moet dan snel naar voren lopen omdat er een klant staat. Weer naar achter omdat de vracht daar nog staat, en dan weer snel naar voren want er zijn alweer klanten Ook skate ik vaak even savonds of moet ik na het werk weer ergens heen. Best drukke dagen dan.
Probeer altijd appels mee te nemen.. Ennuh, AH heeft van die mooie pakjes met voorverpakte reepjes ontbijtkoek.. Elke winkel heeft ze wel, maar die van AH eigen merk zijn extra lekker om een of andere reden.. Dus als ik me slap voel, gewoon een appel of plakje ontbijtkoek. Wat ook helpt is gewoon veeeel water drinken. Broodje o.i.d. pak ik echt alleen als ik ergens ben en ik ben een appel vergeten, of heb verder niets anders bij. Dat gebeurt natuurlijk ook nogal eens.

Trouwens, voor de dames, ik ben een man, maar nogal tenger gebouwd. (50% indonesisch.. ) Ben ook pas 5 kilo kwijt in 5 weken, dus niet bij elke vent gaat het zo hard.. Je leest alleen maar succesverhalen van kerels die 12 kilo kwijt zijn in 5 weken tijd. Mijn doel was echt maar 10 kilo kwijt raken (zwembandjes begonnen er te komen, dus wil die wegwerken.. ) en het ziet er in mijn geval naar uit dat ik de 9 weken wel nodig ga hebben.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_50168628
1 kilo per week is toch netjes hoor!
M'n broer viel wat te snel af en na die 9 weken had ie wat losser vel enzo. Nu is het lanzaam weer strakker geworden. 1 kilo per week is perfect eigenlijk, als je 'strak' wil afvallen zonder hangend vel en weet ik wat
pi_50169594
Ik hoop dat ik ook 5 kilo in 5 weken kwijt raak. Ik moet wel eerlijk zeggen, ik ben nu op dag 2 van week 1 en het valt me (nog) niet mee
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:26:12 #215
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_50176491
Ik ben in 7 weken 8 kilo lichter!
Maar het kost me steeds meer moeite om gestructureerd te eten en vaak eet ik niet alles wat op de lijst staat.
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_50180007
Zolang je afvalt met hoe je nu eet is het toch niet zo heel erg Judeljuud? 8 kilo is al aardig wat, gefeliciteerd
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:23:12 #217
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_50196694
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Whaha ik ging om 11 uur eten dus toen mocht ik gelijk mn plakje ontbijtkoek
Ben aan t wachten tot mn moeder thuis is dan 12 hele boterhammen
jeuj

Ja ik voelde me ook wel schuldig door die extra liga maar normaal eet ik een hele zak chips in de avond en dan denk ik alleen. Dat was lekker. Nog 1 maar als het daar zo staat dan ben ik er eerder geneigd om het te eten
12? Die ben ik in het boek nog niet tegen gekomen
Vind het indd ook makkelijker dat er staat wat je mag, meestal als ik ga dieten denk ik 'geen snoep meer, geen koek meer, niet dit niet dit' nu denk ik van okey, om 3 uur mag ik ... enzo
Tot nu toe alleen gisteravond een stukje kruidkoek gezondigd. Vanochtend gesport op alleen een beker Optimel en een kiwi, samen met een liter water drinken ging dat prima Verheug me nu al op de italiaanse bol die vanavond op het programma staat! wij draaien het warm eten en de lunch om
pi_50209846
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:23 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

12? Die ben ik in het boek nog niet tegen gekomen
Vind het indd ook makkelijker dat er staat wat je mag, meestal als ik ga dieten denk ik 'geen snoep meer, geen koek meer, niet dit niet dit' nu denk ik van okey, om 3 uur mag ik ... enzo
Tot nu toe alleen gisteravond een stukje kruidkoek gezondigd. Vanochtend gesport op alleen een beker Optimel en een kiwi, samen met een liter water drinken ging dat prima Verheug me nu al op de italiaanse bol die vanavond op het programma staat! wij draaien het warm eten en de lunch om
ja ik las verkeerd dus heb 2x woensdag middag gegeten
pi_50210744
Oh wat een bummer, je had een héérlijke italiaanse bol kunnen eten vandaag.
pi_50230703
Gewogen vandaag!
5 kilo vanaf het begin kwijt. Ben nu bezig met week 6 van Sonja.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:04:43 #221
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50230994
Goed zeg! Gisteen zag ik iemand, die ik 8 weken geleden voor het laatst zag. Toen was ze net met SB begonnen. Ze zag er goed uit, ze was al 7 kilo afgevallen.
Overal zie ik dat het werkt! Toch kan ik mezelf er niet toe zetten om het ook te gaan doen.
pi_50231092
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:04 schreef Aventura het volgende:
Goed zeg! Gisteen zag ik iemand, die ik 8 weken geleden voor het laatst zag. Toen was ze net met SB begonnen. Ze zag er goed uit, ze was al 7 kilo afgevallen.
Overal zie ik dat het werkt! Toch kan ik mezelf er niet toe zetten om het ook te gaan doen.
nu werkt het ja maar hoe is het over een half jaar
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:13:28 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50231295
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou ja, voor haar is het meer bewustwording. Ze fietste elke dag 2 uur naar en van haar werk. At al heel matig, deed nooit mee met taart en snoep. Toch te dik. Reden: te weinig variatie in zowel het eet- als bewegingspatroon. Je lichaam past zich aan aan de in- en output. En daardoor gebeurt er weinig in je lichaam. Behalve aankomen als je je dan toch een keer een patatje of gebakje gunt.
En daarom zijn denk ik heel veel vrouwen te dik. Ze leven vrij spartaans, gunnen zichzelf niks. Een fragiel evenwicht, waarbij je steeds dikker wordt als je maar even niet sport of teveel kcal naarbinnen krijgt.
pi_50231361
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:13 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nou ja, voor haar is het meer bewustwording. Ze fietste elke dag 2 uur naar en van haar werk. At al heel matig, deed nooit mee met taart en snoep. Toch te dik. Reden: te weinig variatie in zowel het eet- als bewegingspatroon. Je lichaam past zich aan aan de in- en output. En daardoor gebeurt er weinig in je lichaam. Behalve aankomen als je je dan toch een keer een patatje of gebakje gunt.
En daarom zijn denk ik heel veel vrouwen te dik. Ze leven vrij spartaans, gunnen zichzelf niks. Een fragiel evenwicht, waarbij je steeds dikker wordt als je maar even niet sport of teveel kcal naarbinnen krijgt.
daar heb je gelijk in
maar wie zegt dat ze niet terug vallen in hun oude patroon gaan vallen
pi_50231453
miss_s is altijd zo negatief
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:20:14 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50231513
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ben al een paar maanden gestopt met echt fanatiek haar programma volgen, maar bij mij heeft het echt wel gewerkt om een gezonder eetpatroon te krijgen. Mijn blikveld met dingen die je kan eten is gewoon weer een stuk groter, ik at heel vaak hetzelfde etc. etc.
Ter illustratie, 3 maanden zwanger en in totaal nog maar iets van 5 ons aangekomen.

Ik moet op mijn werk nu zo lachen, ik heb inmiddels 2 collega's die er toch voor gegaan zijn, vonden het maar raar, wat ik deed, maar toen 1 van de twee een vriendin zag die enorm was afgevallen zwichtte ze. En ze heeft de ander aangestoken. En nu komen ze steeds aan mij vertellen hoe goed het wel niet gaat.
pi_50231516
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
miss_s is altijd zo negatief
nee hoor
maar iedereen heeft het hier over weken enzo
dus vraag ik me gewoon geinteresseerd af hoe het over bijvoorbeeld 2 jaar gaat

en om de paar jaar is er wel weer een dieet die een hype is en dan een paar jaar later hoor je weer iedereen klagen dat nooit een dieet werkt
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:21:55 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50231570
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee hoor
maar iedereen heeft het hier over weken enzo
dus vraag ik me gewoon geinteresseerd af hoe het over bijvoorbeeld 2 jaar gaat

en om de paar jaar is er wel weer een dieet die een hype is en dan een paar jaar later hoor je weer iedereen klagen dat nooit een dieet werkt
Maar er zijn altijd mensen die met dat nieuwe dieet wel blijvend afvallen en er zijn altijd mensen die toch weer aankomen. Denk dat dat eerder aan die mensen ligt dan aan (de basis van) dat dieet.
pi_50231643
Nou als mijn buik dun is
over 5 a 10 kg dan ben ik ondertussen gewend aan sporten weer en dan kan ik weer eten waar ik zin in heb.. maar dat doe ik niet want dan eet ik alleen maar koekjes.. dus dan zal ik wel gezond eten maar dan af en toe chips en taart
pi_50231708
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar er zijn altijd mensen die met dat nieuwe dieet wel blijvend afvallen en er zijn altijd mensen die toch weer aankomen. Denk dat dat eerder aan die mensen ligt dan aan (de basis van) dat dieet.
nou sommige dieeten zijn ook gewoon slecht
maar je hebt wel gelijk, je moet het ook gewoon vol blijven houden
pi_50231751
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou als mijn buik dun is
over 5 a 10 kg dan ben ik ondertussen gewend aan sporten weer en dan kan ik weer eten waar ik zin in heb.. maar dat doe ik niet want dan eet ik alleen maar koekjes.. dus dan zal ik wel gezond eten maar dan af en toe chips en taart
maar wie zegt dat dat af en toe niet meer word
nu doe je het helemaal niet en dan begin je weer met af en toe, dan is het toch een kleine stap naar je oude eet patroon
pi_50232020
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar wie zegt dat dat af en toe niet meer word
nu doe je het helemaal niet en dan begin je weer met af en toe, dan is het toch een kleine stap naar je oude eet patroon
yeah maar als ik sport heb ik binnen no time zwaar ondergwicht
ik ben alleen te lui en eet teveel koekjes
pi_50234842
Ik heb een feestmaal op! Ik mocht gewoon 3 crackers! Ik zit ook echt vol nu haha, triest eigenlijk. Normaal gesproken kan ik wel 6 volkoren boterhammen op...
pi_50236872
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben al een paar maanden gestopt met echt fanatiek haar programma volgen, maar bij mij heeft het echt wel gewerkt om een gezonder eetpatroon te krijgen. Mijn blikveld met dingen die je kan eten is gewoon weer een stuk groter, ik at heel vaak hetzelfde etc. etc.
Heb ik ook heel erg, hou me nog steeds netjes aan het ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje en dan avondeten.
Ben nu 8 weken gestopt en 1,1 kilo aangekomen wat ik heel netjes van mezelf vind want heb met avondeten vaak fastfood gegeten.
Eigenlijk moet ik weer gaan beginnen met sonja maar moet nog even de moed uit me schoenen vandaan halen.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:34:50 #235
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_50238663
Je kunt toch ook met jezelf een bandbreedte afspreken? Als je zo snel afvalt met SB, zeker in de eerste weken, dan lijkt me dat gewoon mogelijk. Bij mij kwam er heel geleidelijk gewicht bij. Als ik straks zeg 85kg weeg, dan ga ik weer over naar wel een bewust eetpatroon, maar ook gewoon een biertje of BBQ tussendoor. Mocht het op een bepaald moment de spuigaten uitlopen en ik zou weer 90kg wegen, dan doe ik weer een weekje of 3 SB, tot ik weer 85 weeg. Ik laat het in ieder geval niet meer boven de 100 komen, zeker niet nu ik weet dat het relatief simpel vol te houden is.
pi_50242992
Ik moet zeggen dat de 2e keer Sonja Bakker wat lastiger is. Ik probeer het maar merk dat ik al minder streng ben en wel even dit of dat kan eten. Me snacks zijn nu gezonder, droge crackertjes of sultana, maar dan nog is het best lastig om weer die discipline te vinden. Dát is mijn probleem, ik heb te weinig zelf discipline om streng te zijn. Maar goed, ik blijf het gewoon proberen Morgen weer wegen..
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:16:32 #237
131278 moemoe
#teampanda
pi_50244520
Ik heb gisteren het 1e deel gekocht, omdat ik gestopt ben met roken. Ik wil de kilo's even voor zijn .
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:31:49 #238
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_50254964
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een feestmaal op! Ik mocht gewoon 3 crackers! Ik zit ook echt vol nu haha, triest eigenlijk. Normaal gesproken kan ik wel 6 volkoren boterhammen op...
Hier ook! Had eentje met vleeswaren, 1 met kaas en 1 met jam.. het leek wel een feestmaal
vanavond gezondigd met 1 blokje chocola.. er ligt nog wat van voor Sonja, dat ene blokje was echt een feestje, maar nu baal ik ontzettend dat ik em heb genomen en ben al helemaal aan het bedenken wat ik morgen ga laten liggen om het te compenseren
Merk nu ook dat ik niet steeds meer zon rammelende buik heb maar ik ben nog maar met dag 5 van de eerste week bezig. Wat zou het zijn, gewenning aan minder eten? Of mochten we vandaag en gister gewoon veel eten
pi_50256363
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:31 schreef lovegrrl het volgende:

Merk nu ook dat ik niet steeds meer zon rammelende buik heb maar ik ben nog maar met dag 5 van de eerste week bezig. Wat zou het zijn, gewenning aan minder eten? Of mochten we vandaag en gister gewoon veel eten
Nou, zoveel vind ik het helemaal niet hoor! Het is gewoon gewenning hoor Ik vond die hoeveelheden van macaroni en groente nogal karig eigenlijk, en ik heb ook (heel stiekem) extra macaroni opgeschept. Tis echt wennen.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:23:00 #240
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_50256690
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nou, zoveel vind ik het helemaal niet hoor! Het is gewoon gewenning hoor Ik vond die hoeveelheden van macaroni en groente nogal karig eigenlijk, en ik heb ook (heel stiekem) extra macaroni opgeschept. Tis echt wennen.
Heb ook niet het gevoel dat het zoveel is indd vond ook niks aan die macaroni.. hadden geen tomatenketchup of iets dergelijks in huis dus gewoon 'droge' macaroni met vleesvervanger en roerbakgroenen. Met pijn en moeite 1 klein bordje weggewerkt, bah Beter schep je stiekem extra macaroni op dan dat je je te goed doet aan allemaal vette happen
De hoeveelheden zijn indd heel karig allemaal, toch valt het me (nog) mee
pi_50291979
Weet je wat je moet doen? geen roerbakgroente meer nemen, maar parika, ui, champignon en een blik tomatenstukjes. Als je dat met een vleesvervanger, een boullionblokje en wat kruiden door elkaar flikkert, heb je best een fatsoenlijke pastasaus. Maar dan wel de vleesvervanger apart houden, want dat is al zo weinig en misschien krijg je niet alle saus op.
  zondag 10 juni 2007 @ 11:17:07 #242
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_50292188
Ach, hier gaat altijd de curry erbij op tafel.. Vaak ook als wij bijvoorbeeld aardappels eten. Tip: Hela kruiden curry. Rode sauzen zijn sowieso niet zo slecht lijkt mij, en anders is het allemaal zo smaakloos.. Verder komt de piccalilly nog al eens om de hoek kijken, gele saus is ook niet zo slecht.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_50292502
Mwoah in curry zit volgens mij vrij veel suiker. Plus ik vind het niet lekker, tenzij er frietsaus en uitjes doorheen zit
pi_50293286
Curry is idd niet zo verstandig. Als je echt sauzen wil eten moet je idd de rode sauzen nemen. Het beste is als je iets flauw vind veel kruiden te gebruiken.. maar natuurlijk geen zout (houd vocht vast). Gewoon lekker italiaanse kruiden etc. Smaakt heerlijk over je aardappels enzo.
pi_50296919
Hahaha, wie was het ook al weer die de rauwkost opleukte met mais? Ik zit net dat interview te lezen in de OP en daarin staat dat je beter geen mais (en doperwtjes) kan eten ovm zetmeel ofzo! Bummer, net 2 van mn favoriete groenten...
  zondag 10 juni 2007 @ 14:30:16 #246
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_50297100
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Weet je wat je moet doen? geen roerbakgroente meer nemen, maar parika, ui, champignon en een blik tomatenstukjes. Als je dat met een vleesvervanger, een boullionblokje en wat kruiden door elkaar flikkert, heb je best een fatsoenlijke pastasaus. Maar dan wel de vleesvervanger apart houden, want dat is al zo weinig en misschien krijg je niet alle saus op.
Op zich een hele goede tip voor de mensen die de macaroni ook te droog vinden. Ik vind alleen paprikas uien en dergelijke ontzettend vies. Vandaar ook dat ik niet blij werd van de macaroni, ook die bakjes rauwkost bij het eten vind ik niet te eten. Zou ik dan ook bijv. alleen komkommer of sla ofzo kunnen nemen? In plaats van die zakjes met van alles en nog wat?

Gister alweer de 6e dag van mn sonja bakker dieet. Valt me mee hoe makkelijk alles gaat, heb over de hele dag geen koek genomen die wel in het boek stonden, in plaats daarvan heb ik sochtends een appel en smiddags een sinasappel genomen. Savonds in plaats van de crackers een bokkenpootje (slecht) en om 12 uur savonds nog een sultana gehad. Heb me helemaal uitgeleefd bij het stappen dus flink wat calorieen verbrand

P.F. hoe gaat jouw eerste week nu?
pi_50297140
Je moet echt niet te ver doorschieten hoor... op groente moet je echt niet gaan bezuinigen om maar onder de 1000 kcal per dag te blijven.... Daar zit het hem niet in !!
Curry wordt rode natuurlijk mee bedoeld; 140 kcal/100 ml, evenals ketchup. Mag best hoor, want scherp voedsel (peper,chili, mosterd bv.) zorgen voor een verminderd hongergevoel!

klik hier

[ Bericht 13% gewijzigd door Mylene op 10-06-2007 14:50:21 (linkje aangepast i.v.m. lay-out) ]
Het mooi kotsende meisje.
pi_50298882
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha, wie was het ook al weer die de rauwkost opleukte met mais? Ik zit net dat interview te lezen in de OP en daarin staat dat je beter geen mais (en doperwtjes) kan eten ovm zetmeel ofzo! Bummer, net 2 van mn favoriete groenten...
Volgens mij word ik hiermee bedoeld Nou ja, dan pakken we dat gewoon iets minder
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_50300989
Ik bedoel het niet rot hoor, ik zou t ook zo gedaan hebben. Er staat namelijk nergens in het boek dat dat 'slechte' groente is...
pi_50301395
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Je moet echt niet te ver doorschieten hoor... op groente moet je echt niet gaan bezuinigen om maar onder de 1000 kcal per dag te blijven.... Daar zit het hem niet in !!
ik denk ik herhaal dit nog maar een keertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')