En dus heeft het vooral met discipline te maken. Ik had vandaag ook een verjaardag en heb het bij koffie met een zoetje en cola light gehouden. En dat terwijl de Bossche Bollen, chips, kaasjes en gefrituurde snacks me elke keer weer aangeboden werden.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:12 schreef babyfeet het volgende:
Wat gaat het toch goed met iedereen leuk om te lezen ook
hier gaat het nu langzamer ben begonnen met het boek slank de zomer in en hoop daarmee de 70 kilo te halen. zit nu op de 74,7 maar ben nu dus wel het vet om aan het zetten in spiermassa daar ben ik ook wel blij mee .
heb ook een paar dagen gezondigt verjaardagen enzo en ben eigenlijk bijna 2 weken op de 75 blijven hangen dus dat lukt me ook al goed
iedereen nog veel succes met het afvallen!!
Welk boek wil je halen?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waar kan ik het boek het goedkoopst halen?
Wat leuk dat jou weegschaal praatquote:Op maandag 4 juni 2007 09:18 schreef botterfly het volgende:
Ik heb gisteren ook een verjaardag gehad. Ik heb me beperkt tot de komkommer.
En de weegschaal zei vanmorgen: goed hoor weer 0,5 kilo eraf!
hoelang ben je bezig??quote:Op maandag 4 juni 2007 10:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wow ik ben aan 't Sonja Bakkeren en m'n ingewanden willen elkaar opeten van de honger![]()
Oke jij bent best wel demotiverend voor mij!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef Coelho het volgende:
Na 5 weken -8.1kg. Deze week 1.1kg afgevallen. Nog iets minder dan 3 kilo om aan mijn eerste doel van 90kg te zitten.
mannen hebben ook altijd gelukquote:Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef botterfly het volgende:
[..]
EDIT: je bent een man. Verklaart een hoop!
Dag 1, ontbijtquote:Op maandag 4 juni 2007 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoelang ben je bezig??
ik had dit de eerste paar dagen/week. daarna ging het veel beter. Begin vandaag aan week 3. had ff een kleine terugval in het weekend, maar zonder schade. alleen al een paar dagen niets afgevallen.Maar ook niet aangekomen
![]()
het wordt beter! echt waar...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dag 1, ontbijt![]()
1 appel
1 schaaltje yoghurt
dat deed ik ook wel eens om af te vallen maar dan was het 3 kommen yoghurt en 4 appels en dan had ik nog honger![]()
Ik ben net een half uur wakkerquote:Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het wordt beter! echt waar...
en alweer bijna tijd voor een tussendoortje....
![]()
veel water drinken als ik trekaanvallen krijg helpt echt goed...![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben net een half uur wakker
maar dan neem ik wel dat tussendoortje meteen![]()
ik heb echt t gevoel dat je net genoeg eet zodat je niet dood gaatquote:Op maandag 4 juni 2007 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik ga ook steeds vroeger eten. Met als gevolg dat ik ook vroeger naar bed moet, anders heb ik 's avonds zo'n trek...![]()
maar dit wordt echt beter.![]()
Ik herken het gevoel, gisteren paella. De hoeveelheid die je mag is net voldoende voor een voorgerecht zeg maar.... In normal daily life weet ik het nog aardig te verbloemen, maar toen ik dit weekend dacht mijn vaste fietsrondje van 25km een keer op max. vermogen af te raggen, kreeg ik me toch een hongerklop. Totaal geen energie in m'n benen.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb echt t gevoel dat je net genoeg eet zodat je niet dood gaat![]()
Dat werkt zeker goed! Jammer genoeg deden m'n broer en ik samen SB de eerste keer. En hij viel veel af, en snel, en ik niet zo veel en snel. Dus op een verjaardag: "wow jij bent veel afgevallen!" tegen me broer.. En ik hoorde van niemand ook maar ietsquote:Op maandag 4 juni 2007 10:54 schreef Coelho het volgende:
Wat wel positief werkt zijn de mensen die iets aan je beginnen te zien en je complimenteren. Dat werkt zeer motiverend.
Dan kom ik persoonlijk je boek verscheurenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb 't idee dat ik er zo uit ga zien na boek 1
[afbeelding]
Ik weet niet of je zelf op je icon staat, maar - if so - dan heb je volgens mij niet zoveel weekjes nodigquote:Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb 't idee dat ik er zo uit ga zien na boek 1
[afbeelding]
Whaha nee dat is Bette Frankequote:Op maandag 4 juni 2007 11:16 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zelf op je icon staat, maar - if so - dan heb je volgens mij niet zoveel weekjes nodig(als je ze al nodig hebt)...
Wees gerust, ik ben in totaal bij het eerste boek 7 kilo afgevallen. En me broer 13! Ik wil soms erg graag een man zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef botterfly het volgende:
[..]
Oke jij bent best wel demotiverend voor mij!
Ik ben maar 4.2 kilo afgevallen in 5 weken.
Maar ik vind het wel tof voor jouw.
EDIT: je bent een man. Verklaart een hoop!
Blikje is idd prima.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi, ik Sonja Bakker deze week voor het eerst (vandaag begonnen dus) en ik vroeg me af, wat bedoelt ze nou met volkoren crackers? Moet ik dan aan knackebrot denken?
En er staat dat ik een kop verse kippensoep moet nemen, mag ik niet gewoon een blikje nemen? Ik kan helemaal geen kippensoep maken!
je zinnen verzetten. Proberen niet aan eten te denken. En je zoveel mogelijk aan het voorgeschrevewn menu houden. Meer tips kan ik je niet geven....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb ontbijt op + tussendoortje + veel water
en heb nog steeds honger, maar was pas om 10 uur op
wat nu
o ik had normale yoghurt ipv magere en ipv 1 liga evergreen 2
2 fruit&form sultana
Nog een liga nemen, 2 appels eten, nog wat fruit eten.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb ontbijt op + tussendoortje + veel water
en heb nog steeds honger, maar was pas om 10 uur op
wat nu
o ik had normale yoghurt ipv magere en ipv 1 liga evergreen 2
2 fruit&form sultana
hoe wil je dit 4 weken gaan vol houden?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het is 12 uur dus kan ik lunchen
ik mag drie(!) crackers zag ik net...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het is 12 uur dus kan ik lunchen
Ik heb zomaar het idee dat je dit dieet niet lang vol gaat houden..quote:Op maandag 4 juni 2007 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik had tussendoortje ontbijtkoek + avond eten aardappel/tartaar/bloemkool/rauwkost/yoghurt dressing
maar ik mag niet kauwen (tandarts) dus heb luchtig toetje genomen (1 schaal) wat kan ik nog meer nemen![]()
Goh dat klinkt als dag 1 avondeten :p Ik ben ook vandaag begonnen, en ik moet zeggen, tot nu toe is het niet echt makkelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik had tussendoortje ontbijtkoek + avond eten aardappel/tartaar/bloemkool/rauwkost/yoghurt dressing
maar ik mag niet kauwen (tandarts) dus heb luchtig toetje genomen (1 schaal) wat kan ik nog meer nemen![]()
Je hebt helemaal gelijk maar ik maar op 1 verjaardag een stukje taart genomen en voor de rest niks hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef Coelho het volgende:
[..]
En dus heeft het vooral met discipline te maken. Ik had vandaag ook een verjaardag en heb het bij koffie met een zoetje en cola light gehouden. En dat terwijl de Bossche Bollen, chips, kaasjes en gefrituurde snacks me elke keer weer aangeboden werden.
Verder is het natuurlijk jouw dingetje, en wens ik je veel succes, want je gaat het zeker halen!
je mag afentoe ook best iets lekkers, dan is het ook makkelijker vol te houdenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:23 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maar ik maar op 1 verjaardag een stukje taart genomen en voor de rest niks hoor.
En ik had echt al die negen weken niks extra;s of wat dan ook genomen en had zelf zoiets van als ik op mijn eerste streefgewicht ben mag ik iets nou dat was dus het stukje taart geworden
een heerlijk stukje aarbeienkwark vlaai de helft van 1 punt dus dat vond ik ook al knap
ik heb er lang mee gedaan en echt genoten
Ik gebruik er ook nog wortel in, radijs, bleekselderij, zilveruitjes, augurk.....noem maar op. Het is afhankelijk waar ik zin in heb. Maar de meeste smaak wisseling creëer ik met de smaak van de dressing. Met mosterd of tomatenketchup.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg, hoe maken jullie de 'verplichte' rauwkost? Ik had vandaag sla, met komkommer, tomaat en rode paprika. Was er lekker moet ik zeggen, maar ik miste nog iets...
Ik KAN wel kauwen maar ik mocht het niet want mn vullingen moesten nog hard worden. Nu is ie hardquote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat je dit dieet niet lang vol gaat houden..
Kan je beter niet gewoon beginnen als je bijvoorbeeld wel kan kauwen..? Ik bedoel,m als je steeds van alles door andere dingen gaat vervangen, dan denk ik niet echt dat het gaat werken, aangezien het kalorieen tellen is..
Just curious: Wat weeg je en hoeveel wil je afvallen? En hoe lang wil je daar over gaan doen. In tegenstelling tot menig ander hier heb ik bij jou het idee dat je niet echt wilt. Ik denk dat de belangrijkste stap in afvallen een mentale stap is. Een stap die bij mij jaren geduurd heeft. Zo kreeg ik het niet voor elkaar om voor mijn bruiloft 5kg af te vallen in 3mnd, terwijl ik nu ik 100% achter dit dieet sta, binnen 2mnd het dubbele hoop kwijt te zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik KAN wel kauwen maar ik mocht het niet want mn vullingen moesten nog hard worden. Nu is ie hard
O tussendoortje was 1 banaan. Die had ik niet dus heb maar een kleine peer+ boterham huttekase genomen. En zo ff naar de winkel voor mn 2e tussendoortje want heb honger whaha
Waar slaat dat op? Ik zeg alleen dat er niks in huis is en ik dus moet gaan kopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
Just curious: Wat weeg je en hoeveel wil je afvallen? En hoe lang wil je daar over gaan doen. In tegenstelling tot menig ander hier heb ik bij jou het idee dat je niet echt wilt. Ik denk dat de belangrijkste stap in afvallen een mentale stap is. Een stap die bij mij jaren geduurd heeft. Zo kreeg ik het niet voor elkaar om voor mijn bruiloft 5kg af te vallen in 3mnd, terwijl ik nu ik 100% achter dit dieet sta, binnen 2mnd het dubbele hoop kwijt te zijn.
wij hadden gister een kant en klaar zakje van de supermarkt, met wortel, mais etcquote:Op maandag 4 juni 2007 22:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg, hoe maken jullie de 'verplichte' rauwkost? Ik had vandaag sla, met komkommer, tomaat en rode paprika. Was er lekker moet ik zeggen, maar ik miste nog iets...
Heb je ff mazzel.. Van Sonja moet je mais nml mijden, aangezien er zetmeel in zit als ik mij niet vergis.. Zelfde als met erwtjes geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:47 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
wij hadden gister een kant en klaar zakje van de supermarkt, met wortel, mais etc
ik vind mais echt walgelijk dus dat was niet geslaagd
Eerste 2 weken zal je dit vaker gaan overkomen. Daarna wordt het minder. Wat ook kan zijn is dat je gewoon teveel doet; het is een leuk dieet, maar voor sommige mensen is het gewoon echt te weinig wat je aan energie binnen krijg. In mijn geval te veel, ik heb nu ff vakantie en merk dat ik echt af en toe moeite heb om alles weg te krijgen. Zit ook vaak thuis een beetje te luieren, dus dan verbrand je ook niets. Ben je aktief bezig en verbrand je ook veel (die dagen heb ik er gelukkig ook bij..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:47 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Houd me tot nu toe overal goed aan, resultaat: Honger! Nu heb ik gelezen dat het geen kwaad kan om je buik af en toe maar even te laten knorren, maar serieus: is honger goed? worden er dan vetreserves aangesproken? of negeer ik nu voor jan *** mn knorrende maag
och wat vind ik dat nou ongelofelijk jammer, zal het gelijk aan mn ma vertellenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb je ff mazzel.. Van Sonja moet je mais nml mijden, aangezien er zetmeel in zit als ik mij niet vergis.. Zelfde als met erwtjes geloof ik.
En als je dan heel erg honger krijgt, wat neem je dan? Appels en dergelijken zijn wel leuk, maar vult natuurlijk voor geen meter. Gun je jezelf dan gewoon een broodje?quote:Eerste 2 weken zal je dit vaker gaan overkomen. Daarna wordt het minder. Wat ook kan zijn is dat je gewoon teveel doet; het is een leuk dieet, maar voor sommige mensen is het gewoon echt te weinig wat je aan energie binnen krijg. In mijn geval te veel, ik heb nu ff vakantie en merk dat ik echt af en toe moeite heb om alles weg te krijgen. Zit ook vaak thuis een beetje te luieren, dus dan verbrand je ook niets. Ben je aktief bezig en verbrand je ook veel (die dagen heb ik er gelukkig ook bij..) dan heb je ook eerder honger. Bij hele grote inspanningen (zoals laatst 3 uur in de auto gezeten, vlak hierna een half uurtje gaan wandelen op alleen een ontbijt omdat ik ook m'n tussendoortje vergeten was
) merk ik het ook en wordt ik zelfs wat duizelig. Ik moet dan toch echt ff wat eten.
we zijn tegelijk begonnenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:47 schreef lovegrrl het volgende:
Gister begonnen met Sonja Bakkeren, week 1 van bereik je ideale gewicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |