Ik ben al een paar maanden gestopt met echt fanatiek haar programma volgen, maar bij mij heeft het echt wel gewerkt om een gezonder eetpatroon te krijgen. Mijn blikveld met dingen die je kan eten is gewoon weer een stuk groter, ik at heel vaak hetzelfde etc. etc.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nu werkt het jamaar hoe is het over een half jaar
nee hoorquote:
Maar er zijn altijd mensen die met dat nieuwe dieet wel blijvend afvallen en er zijn altijd mensen die toch weer aankomen. Denk dat dat eerder aan die mensen ligt dan aan (de basis van) dat dieet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee hoor
maar iedereen heeft het hier over weken enzo
dus vraag ik me gewoon geinteresseerd af hoe het over bijvoorbeeld 2 jaar gaat
en om de paar jaar is er wel weer een dieet die een hype is en dan een paar jaar later hoor je weer iedereen klagen dat nooit een dieet werkt
nou sommige dieeten zijn ook gewoon slechtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar er zijn altijd mensen die met dat nieuwe dieet wel blijvend afvallen en er zijn altijd mensen die toch weer aankomen. Denk dat dat eerder aan die mensen ligt dan aan (de basis van) dat dieet.
maar wie zegt dat dat af en toe niet meer wordquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou als mijn buik dun is
over 5 a 10 kgdan ben ik ondertussen gewend aan sporten weer en dan kan ik weer eten waar ik zin in heb.. maar dat doe ik niet want dan eet ik alleen maar koekjes.. dus dan zal ik wel gezond eten maar dan af en toe chips en taart
yeah maar als ik sport heb ik binnen no time zwaar ondergwichtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar wie zegt dat dat af en toe niet meer word
nu doe je het helemaal niet en dan begin je weer met af en toe, dan is het toch een kleine stap naar je oude eet patroon
Heb ik ook heel erg, hou me nog steeds netjes aan het ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje en dan avondeten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben al een paar maanden gestopt met echt fanatiek haar programma volgen, maar bij mij heeft het echt wel gewerkt om een gezonder eetpatroon te krijgen. Mijn blikveld met dingen die je kan eten is gewoon weer een stuk groter, ik at heel vaak hetzelfde etc. etc.
Hier ook! Had eentje met vleeswaren, 1 met kaas en 1 met jam.. het leek wel een feestmaalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een feestmaal op! Ik mocht gewoon 3 crackers! Ik zit ook echt vol nu haha, triest eigenlijk. Normaal gesproken kan ik wel 6 volkoren boterhammen op...
Nou, zoveel vind ik het helemaal niet hoor! Het is gewoon gewenning hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:31 schreef lovegrrl het volgende:
Merk nu ook dat ik niet steeds meer zon rammelende buik heb maar ik ben nog maar met dag 5 van de eerste week bezig. Wat zou het zijn, gewenning aan minder eten? Of mochten we vandaag en gister gewoon veel eten
Heb ook niet het gevoel dat het zoveel is inddquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, zoveel vind ik het helemaal niet hoor! Het is gewoon gewenning hoorIk vond die hoeveelheden van macaroni en groente nogal karig eigenlijk, en ik heb ook (heel stiekem) extra macaroni opgeschept. Tis echt wennen.
Op zich een hele goede tip voor de mensen die de macaroni ook te droog vinden. Ik vind alleen paprikas uien en dergelijke ontzettend vies. Vandaar ook dat ik niet blij werd van de macaroni, ook die bakjes rauwkost bij het eten vind ik niet te eten. Zou ik dan ook bijv. alleen komkommer of sla ofzo kunnen nemen? In plaats van die zakjes met van alles en nog wat?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Weet je wat je moet doen? geen roerbakgroente meer nemen, maar parika, ui, champignon en een blik tomatenstukjes. Als je dat met een vleesvervanger, een boullionblokje en wat kruiden door elkaar flikkert, heb je best een fatsoenlijke pastasaus. Maar dan wel de vleesvervanger apart houden, want dat is al zo weinig en misschien krijg je niet alle saus op.
Volgens mij word ik hiermee bedoeldquote:Op zondag 10 juni 2007 14:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha, wie was het ook al weer die de rauwkost opleukte met mais? Ik zit net dat interview te lezen in de OP en daarin staat dat je beter geen mais (en doperwtjes) kan eten ovm zetmeel ofzo! Bummer, net 2 van mn favoriete groenten...
ik denk ik herhaal dit nog maar een keertjequote:Op zondag 10 juni 2007 14:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Je moet echt niet te ver doorschieten hoor... op groente moet je echt niet gaan bezuinigen om maar onder de 1000 kcal per dag te blijven.... Daar zit het hem niet in !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |