Ik heb je even dat receptenboek gemaild. Dat is superhandig!quote:
Ga het binnenkort eens makenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
Is het ook! Kan het echt aanraden!
Zou je hem mij ook kunnen mailen?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:48 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ik heb je even dat receptenboek gemaild. Dat is superhandig!![]()
Ik mag niet sonja-en, maar ik maak wel af en toe nog zo de lekkere recepten die ik tegen gekomen ben.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ga het binnenkort eens makenBen vandaag eindelijk ook maar weer eens echt begonnen met SB. En ik weet nu al dat a.s. weekend weer een dramatisch non-Sonja weekend wordt
![]()
Ja, denk dat ik idd voor een stoommaaltijd ga. Of zo'n maaltijdsalade ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je dan niet een stoommaaltijd scoren bij een Albert Heijn? Dat deed ik in dat soort gevallen. Had ik iig een beter gevoel dan dat ik een patatje scoorde.
Enneh... mss hebben ze wel een bloemkoolprak bij de kant en klare maaltijden ook.
Albert Heijn for the win!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik idd voor een stoommaaltijd ga. Of zo'n maaltijdsalade ofzozo lekker vind ik bloemkool toch niet
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:59 schreef Leylal84 het volgende:
Ik vind het onzin, iedereen weet wat hij wel en niet moet eten om af te vallen. Steek er een beetje tijd in, en sonja bakker hoeft het niet voor je te doen!!
Sonja Bakker? Opstap naar gezonde leefstijl of heel slecht?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef DarkElf het volgende:
dit topic is specifiek voor het sonja bakker dieet, als je een discussie (de zovéélste) wilt houden over hoe je het beter kan doen, moet je een eigen topic openen
Dat heeft ook hier voor verwarring gezorgd. Wij hadden het altijd over knackerbrod en crackers, dat blijkt nu vertaald te worden door crackers en cracottes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Jup.
En die kan je ook van het eigen merk nemen. Dan zijn het weer gewoon crackers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |