Zo had ik het ook niet opgevat hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 16:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik bedoel het niet rot hoor, ik zou t ook zo gedaan hebben. Er staat namelijk nergens in het boek dat dat 'slechte' groente is...
wat goed zeg! stabiel blijven kost weinig moeite?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
*Terugmeldt* Ik ben ruim 10 kilo afgevallen en mijn gewicht is nu al weer een week of zes stabiel. Nu de moed verzamelen om de draad weer op te pakken en nog een keer 10 kilo af te vallen...
Weer een update. Ik zit nu op -9.0kg. Weer 9 ons minder, en dat met een feestje op zaterdag waarbij toch wat biertjes heb genomen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef Coelho het volgende:
Na 5 weken -8.1kg. Deze week 1.1kg afgevallen. Nog iets minder dan 3 kilo om aan mijn eerste doel van 90kg te zitten.
Dank je welquote:Op maandag 11 juni 2007 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat goed zeg! stabiel blijven kost weinig moeite?
zet m op voor de volgende 10!
Ik zei het ook al in het topic..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb je ff mazzel.. Van Sonja moet je mais nml mijden, aangezien er zetmeel in zit als ik mij niet vergis.. Zelfde als met erwtjes geloof ik.
[..]
Ik had 4 van de 7 dagen pizza omdat ik zelf moest kokenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:30 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Op zich een hele goede tip voor de mensen die de macaroni ook te droog vinden. Ik vind alleen paprikas uien en dergelijke ontzettend vies. Vandaar ook dat ik niet blij werd van de macaroni, ook die bakjes rauwkost bij het eten vind ik niet te eten. Zou ik dan ook bijv. alleen komkommer of sla ofzo kunnen nemen? In plaats van die zakjes met van alles en nog wat?
Gister alweer de 6e dag van mn sonja bakker dieet. Valt me mee hoe makkelijk alles gaat, heb over de hele dag geen koek genomen die wel in het boek stonden, in plaats daarvan heb ik sochtends een appel en smiddags een sinasappel genomen. Savonds in plaats van de crackers een bokkenpootje (slecht) en om 12 uur savonds nog een sultana gehad. Heb me helemaal uitgeleefd bij het stappen dus flink wat calorieen verbrand
P.F. hoe gaat jouw eerste week nu?
Hahahaquote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik had 4 van de 7 dagen pizza omdat ik zelf moest koken![]()
Maar nu ga ik er weer fanatiek voor
Gewoon doen. Vandaag nog beginnenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
*Terugmeldt* Ik ben ruim 10 kilo afgevallen en mijn gewicht is nu al weer een week of zes stabiel. Nu de moed verzamelen om de draad weer op te pakken en nog een keer 10 kilo af te vallen...
Halvajam zit volgens mijn minder suiker in (de helft minder suiker of calorieen waarsch.) en light jam zit dan weer geen suiker in, maar zoetstoffen voor zover ik weet. Meeste supermarkten verkopen echter beide, ik ga maar gewoon voor de halva jam i.p.v. light.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik eet nooit beschuitjes of jam
maar 't was best wel lekker
wat is halvajam eigenlijk? ik heb maar light jam genomen?
Ja, dat kan. In het 1e boek staat een vergelijking van de diverse soorten fruit. Probeer wel rustig aan te doen met bananen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik moest een kiwi en ananas maar heb een split ijsje genomen
kan je fruit voor ander fruit vervangen?
het is ook allemaal niet zo moeilijkquote:Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef Bluepanther het volgende:
Ik heb het boekje ook eens gelezen. Hoewel ik niet hoef af te vallen heb ik toch paar dingen eruit gepikt om toch gezonder en fitter te worden. En als je het leest... het is allemzaal zoooo simpel!
Ik at er al sowieso niet meer dan 2 per weekquote:Op maandag 11 juni 2007 18:40 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Ja, dat kan. In het 1e boek staat een vergelijking van de diverse soorten fruit. Probeer wel rustig aan te doen met bananen.
En mango's. Daar moet je ook niet teveel van eten.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:40 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ja, dat kan. In het 1e boek staat een vergelijking van de diverse soorten fruit. Probeer wel rustig aan te doen met bananen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |