Maar is dat de indicatie dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je vergeet Romario en Popescu
Wat ik bedoelde te zeggen is dat er buiten de transfer van Gabri afgelopen seizoen ik me geen spelerstransfers tussen beide clubs kan heugen.
Hoe je het wendt of keert, het is toch daadwerkelijk echt zo. Sorry, ik kan er ook weinig van maken.quote:Dat jullie een!!!!GEWELDIG!!!
contact hebben met Barca door de door jouw genoemde namen daar twijfel ik niet aan.
![]()
Oh, daar ben ik niet bang voor. Niet gelezen wat Bakircioglu heeft gezegd?quote:Maar zie eerst nou maar eens CL te halen voordat je dat soort spelers aan je selectie toe wil voegen
Nee hoor. Babel, Maduro zijn sowieso onder hem gedebuteerd dacht ik - misschien ook wel Sneijder? Maar een keertje mee laten spelen is niet een speler beter maken hoor. Anders kan ik ineens gaan zeggen dat Van Basten daadwerkelijke de beste bondscoach ever is, aangezien hij van Persie heeft laten debuteren.quote:Aissati speelt nu weer bij ons.
En voor Aissati was het belangrijk dat hij elke week zou spelen om te groeien en klaar te zijn voor PSV.
Verder heeft Koeman meerdere malen jonge spelers laten debuteren, zo ook bij jullie maar dat ben je natuurlijk al lang weer vergeten![]()
Die credits gaan vooral naar de aanhang van Ajax toen ze op nationale tv zijn vrouw aan het beledigen warenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op de training en in wedstrijden jonge spelers daadwerkelijk beter maken en vooruitgang laten boeken. Volgens mij heeft Koeman het ook aardig voor elkaar gekregen dat de Jong en VDV amper een bal raakte in hun laatste seizoen.
De gebroeders de Boer waren idd twee ballenjongens.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:
Je vergeet Romario en Popescu
Wat ik bedoelde te zeggen is dat er buiten de transfer van Gabri afgelopen seizoen ik me geen spelerstransfers tussen beide clubs kan heugen.
Dat er bijna nooit geen spelers van ajax naar barca gaan en omgekeerdquote:
Geweldig toch?!quote:Hoe je het wendt of keert, het is toch daadwerkelijk echt zo. Sorry, ik kan er ook weinig van maken.
Nope, maar wat ik nog wel weet is dat jij moest lachen toen PSV interesse in hem had en nu ben je "dolblij" dat hij morgen bij jullie gaat tekenenquote:Oh, daar ben ik niet bang voor. Niet gelezen wat Bakircioglu heeft gezegd?.
Tuurlijk, Koeman liet ze alleen af en toe meetrainen en debuterenquote:Nee hoor. Babel, Maduro zijn sowieso onder hem gedebuteerd dacht ik - misschien ook wel Sneijder? Maar een keertje mee laten spelen is niet een speler beter maken hoor. Anders kan ik ineens gaan zeggen dat Van Basten daadwerkelijke de beste bondscoach ever is, aangezien hij van Persie heeft laten debuteren.
Op de training en in wedstrijden jonge spelers daadwerkelijk beter maken en vooruitgang laten boeken. Volgens mij heeft Koeman het ook aardig voor elkaar gekregen dat de Jong en VDV amper een bal raakte in hun laatste seizoen.
Die was ik inderdaad even vergetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:18 schreef Pritt het volgende:
[..]
De gebroeders de Boer waren idd twee ballenjongens.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV heeft Koeman.
Heilig bij Barca,
Dat betekent een flink gezichtsverlies voor psv in China. Die kunnen daar geen zaken meer doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:01 schreef ruud.nl het volgende:
Sun mag van PSV weer terug naar China
Dat sun niet geschikt was, was al vanaf dag 1 duidelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:01 schreef ruud.nl het volgende:
Sun mag van PSV weer terug naar China en Koeman zou één van de kandidaten zijn om Stuart Pearce op te volgen bij Manchester City.![]()
Wat een onzin. Om 1 teruggestuurde speler?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat betekent een flink gezichtsverlies voor psv in China. Die kunnen daar geen zaken meer doen.
Ik lachte meer om de context.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daar kun je wel om lachen, maar het is natuurlijk wel zo.![]()
ik denk dat het ook wel wat meevalt, China moet wel beseffen dat ze het niveau van Europa nog niet aankunnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat een onzin. Om 1 teruggestuurde speler?
Ja dat trekken ze zich behoorlijk aan daar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat een onzin. Om 1 teruggestuurde speler?
Dat deed de eigen aanhang jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef Buitendam het volgende:
Die credits gaan vooral naar de aanhang van Ajax toen ze op nationale tv zijn vrouw aan het beledigen waren![]()
Koeman heeft ze aan (de eerste voor Barcelona?) Europca Cup 1 geholpen door die vrije trap op Wembley (Zoiets was het toch?), die man is daar echt wel populair.quote:
Tuurlijk is Cruijff groter. Maar Koeman is bijna zo groot als Marco in Milaan is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik lachte meer om de context.
En er is maar 1 iemand heilig in Barcelona ...
Hoezo, kon ie goed koken dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:28 schreef pascalheister het volgende:
toch wel jammer van Sun, zat best wel wat potentie in
Idd, verdedigend was hij niet top. Maar voor op het middenveld/aanval was hij zeker een handige speler voor de breedte geweest, had veel techniek en had vooral een goede pass/voorzet...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:28 schreef pascalheister het volgende:
toch wel jammer van Sun, zat best wel wat potentie in
verdedigend was het inderdaad niet zo best, hij stond vaak vooral lucht te dekkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Idd, verdedigend was hij niet top. Maar voor op het middenveld/aanvaal was hij zeker een handige speler voor de breedte geweest, had veel techniek en had vooral een goede pass/voorzet...
Niet overdrijven hoor, Koeman was een goede speler en hij scoorden met zijn vrije trap in de Finale het enigste doelpunt. Maar vergelijken met van Basten gaat wel erg verquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk is Cruijff groter. Maar Koeman is bijna zo groot als Marco in Milaan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |