quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV heeft Koeman.
Heilig bij Barca,
Dat betekent een flink gezichtsverlies voor psv in China. Die kunnen daar geen zaken meer doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:01 schreef ruud.nl het volgende:
Sun mag van PSV weer terug naar China
Dat sun niet geschikt was, was al vanaf dag 1 duidelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:01 schreef ruud.nl het volgende:
Sun mag van PSV weer terug naar China en Koeman zou één van de kandidaten zijn om Stuart Pearce op te volgen bij Manchester City.![]()
Wat een onzin. Om 1 teruggestuurde speler?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat betekent een flink gezichtsverlies voor psv in China. Die kunnen daar geen zaken meer doen.
Ik lachte meer om de context.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daar kun je wel om lachen, maar het is natuurlijk wel zo.![]()
ik denk dat het ook wel wat meevalt, China moet wel beseffen dat ze het niveau van Europa nog niet aankunnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat een onzin. Om 1 teruggestuurde speler?
Ja dat trekken ze zich behoorlijk aan daar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat een onzin. Om 1 teruggestuurde speler?
Dat deed de eigen aanhang jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef Buitendam het volgende:
Die credits gaan vooral naar de aanhang van Ajax toen ze op nationale tv zijn vrouw aan het beledigen waren![]()
Koeman heeft ze aan (de eerste voor Barcelona?) Europca Cup 1 geholpen door die vrije trap op Wembley (Zoiets was het toch?), die man is daar echt wel populair.quote:
Tuurlijk is Cruijff groter. Maar Koeman is bijna zo groot als Marco in Milaan is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik lachte meer om de context.
En er is maar 1 iemand heilig in Barcelona ...
Hoezo, kon ie goed koken dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:28 schreef pascalheister het volgende:
toch wel jammer van Sun, zat best wel wat potentie in
Idd, verdedigend was hij niet top. Maar voor op het middenveld/aanval was hij zeker een handige speler voor de breedte geweest, had veel techniek en had vooral een goede pass/voorzet...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:28 schreef pascalheister het volgende:
toch wel jammer van Sun, zat best wel wat potentie in
verdedigend was het inderdaad niet zo best, hij stond vaak vooral lucht te dekkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Idd, verdedigend was hij niet top. Maar voor op het middenveld/aanvaal was hij zeker een handige speler voor de breedte geweest, had veel techniek en had vooral een goede pass/voorzet...
Niet overdrijven hoor, Koeman was een goede speler en hij scoorden met zijn vrije trap in de Finale het enigste doelpunt. Maar vergelijken met van Basten gaat wel erg verquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk is Cruijff groter. Maar Koeman is bijna zo groot als Marco in Milaan is.
Ik zeg ook niet dat Koeman beter was. Maar de status die beiden hebben in Milan en Barcelona zijn wel enigszinds vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Niet overdrijven hoor, Koeman was een goede speler en hij scoorden met zijn vrije trap in de Finale het enigste doelpunt. Maar vergelijken met van Basten gaat wel erg ver
ja dat zou wel kunnen trouwensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Koeman beter was. Maar de status die beiden hebben in Milan en Barcelona zijn wel enigszinds vergelijkbaar.
Koeman was echt een hele belangrijke speler voor dat elftal.
Inderdaad. En hij was ook gewoon erg goed in Barcelona.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:36 schreef venomsnake het volgende:
Koeman is een held in Barcelona.
Wat wil je, als je de winnende maakt in een EC1 finale, of was het toen al CL?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:36 schreef venomsnake het volgende:
Echt slecht was hij niet nee, maar ook niet top. Hij was wel een nuttige kracht, dus voor de breedte is hij wel bruikbaar en hebben we hem denk ik best wel gemist dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:31 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Wat gaan we met Beasley doen eigenlijk... strik erom en terug naar Amerika ofzo?
ik vond hem eigenlijk niet eens zo slecht nog niet, maar hij wil zelf uberhaupt niet terug naar Eindhoven volgens mij.
Beetje de 'Zoon van Cruijff' he. Bovendien niet te beroerd om met plezier Spanjaarden doormidden te schoppen. Dat mogen ze daar wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:36 schreef venomsnake het volgende:
Hmm, als we niet veel anders kunnen vinden, zou ik hem laten blijven.quote:15/5/2007 - Manchester City laat Beasley terugkeren naar PSV
(Gepost door RvN)
Manchester City heeft zojuist laten weten dat het afscheid neemt van DaMarcus Beasley. De club heeft besloten de optie tot koop van Beasley niet te lichten. Afgelopen week liet manager Pearce nog weten dat ze in gesprek waren met PSV over de overgang, maar dat ze de afgesproken transfersom niet wilden betalen. Inmiddels is Pearce ontslagen en ziet de club dus af van Beasley.
quote:Als het aan Ronald Koeman ligt voegt Phillip Cocu zich direct toe aan de technische staf van PSV, zo liet hij weten in het Algemeen Dagblad. ,,Phillip is welkom in de technische staf. Als hij het trainersvak in wil dan mag hij zo aansluiten. Maar hij wil eerst een paar maanden afstand nemen. Of misschien nog ergens gaan voetballen. Dat ligt dus moeilijk, maar het zou wel heel goed zijn. Met hem erbij zou de technische staf compleet zijn.’’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |