Maar die wedstrijd ging nergens over want beide teams waren al geplaatst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
De Cler is toch een prima linksback.
Speelde beter dan Van Brockhorst heeft gedaan op het WK en dat tegen Argentinie
Sorry begreep je vraag verkeerd,maar om je vraag gelijk maar te beanwoorden:Neequote:
Van Bronckhorst is een linkermiddenvelder van nature.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar Van brockhorst speelt altijd zo bagger.
De Cler is zeker een aanwinst
Jazekerquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Sorry begreep je vraag verkeerd,maar om je vraag gelijk maar te beanwoorden:Nee, we zjn haast failliet, hebben een kut Griek in de spits en alleen via een Adriaanse of iets in die richting komen er investeerders, dus je weet vast wel over welke ploeg ik het heb.
![]()
En ik snap niet dat een club hem niet voor de LM positie haalt, zo slecht is die jongen namelijk niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:21 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Van Bronckhorst is een linkermiddenvelder van nature.
Daar heeft ie ook zijn beste wedstrijden gespeeld.![]()
Maar op die positie zijn veel betere optie'squote:Op donderdag 17 mei 2007 01:21 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Van Bronckhorst is een linkermiddenvelder van nature.
Daar heeft ie ook zijn beste wedstrijden gespeeld.![]()
Osasuna net-niet top ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:24 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En ik snap niet dat een club hem niet voor de LM positie haalt, zo slecht is die jongen namelijk niet.
Een prima aanwinst voor de net-niet top in Europa. (Bordeaux, Stuttgart(lucky seizoen), Osasuna en dergelijken.)
En weer een Ajacied.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Daarnaast weer een nederlander
laten we hopen dat het niet de waarheid is. Net niet speler. Dan idd liever Pocognoli.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Maar of het op waarheid berust is een tweede....![]()
En Pocognoli is beter dan de Cler, ik zou hem halen, maar waarschijnlijk wordt dat dan de Cler's vervanger.
We moeten ons Ajax-gehalte toch op niveau houden nu Kluivert, Reiziger en Lamey weg zijn!quote:
a.u.b. niet de Cler zegquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Daarnaast weer een nederlander
Het zit je hoog hč...quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het zit je hoog hč...
Misschien moeten jullie eens PSV'ers aantrekken, word je ook eens kampioen. Oh nee, dat helpt ook niet!
Dikke onzin..!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Hofland! Het is sowieso een sympathieke gast, post geloof ik ook weleens op psv.netwerkquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:49 schreef mcyodogg het volgende:
De Cler zou een prima vervanger kunnen zijn voor Salcido. In de eredivisie kan ie goed mee, maar in de CL heb ik m'n twijfels.
D'r moet sowieso nog een goede CB komen, die een poging kan doen iets in de richting kan betekenen als Alex deed.
Die gaat naar AZ.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:41 schreef cultheld het volgende:
Waarom Pocognoli niet?
Heeft hij zijn handtekening al gezet dan? Nee, dus ik begrijp niet waarom PSV het niet eens probeert. 4 miljoen euro voor zo'n klasbak is toch niet belachelijk veel geld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |