Ik vond Espanyol ook grote delen van de wedstrijd beter spelen dan Sevilla eigenlijk. Had PSV het zeker moeilijk tegen gehad, zeker gezien de vorm van de laatste maanden, dat is misschien iedereen weer vergeten na het vieren van het kampioenschapquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja Espanyol staat zomaar in de finaleZe hebben vast niet gemakkelijk Werder Bremen uit de uefa cup geknikkerd.Het Werder Bremen dat Ajax en Az versloeg.
Speelden ook aanvallend attractief leuk voetbal, tot de rode kaart![]()
Ik heb de hele wedstrijd gezien en had ze eigenlijk wel de Uefa cup gegund, jammer dat het niet zo heeft moge zijn....
Bron voetbalonline zeker.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef Pritt het volgende:
Ik lees dat de Cler persoonlijk rond zou zijn met PSV, waar komt dit opeens vandaan?
Waar lees jij hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef Pritt het volgende:
Ik lees dat de Cler persoonlijk rond zou zijn met PSV, waar komt dit opeens vandaan?
Voetbalonline.nl is de enige site waar het op staat, en laat dat nou net zo'n roddelsite zijn waar zoveel mogelijk onzin op staat.quote:
Salcido in het centrum is natuurlijk nog beterquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:45 schreef Pritt het volgende:
http://www.voetbalonline.nl/ecNewsitem.asp?ID=53956
Ik weet niet in hoeverre het betrouwbare site is maar zou nogal een gekke move zijn.
Jullie hebben immers al Salcido daar.
Addoquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:52 schreef GasTurbine het volgende:
Kromkamp-Addo-Salcido-De Cler
Prachtig![]()
Maar of het op waarheid berust is een tweede....quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
De cler
top aankoop zou ik zeggen
Als die gast nou eens vertrouwen kreeg, speelde hij heus wel wat beterquote:
Pesies, ik zou voor Pocognoli gaan als ik jullie was, maar jah het geld goed bij jullie niet op de rug he.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
De Cler, we versterken AZ er alleen mee. Die halen als vervanger Pocognoli, die is 3 à 4 klasse beter.
Bij jullie wel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:13 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Pesies, ik zou voor Pocognoli gaan als ik jullie was, maar jah het geld goed bij jullie niet op de rug he.
Pocognoli moet 4mil kosten, de Cler zal ook nog wel miljoentje kosten. Voor Pocognoli krijg je iig nog terug, dat kun je van de Cler niet zeggen. Daarnaast vind ik de Cler in Europese wedstrijden steevast de minste AZ speler. Een speler waar dat niveau net te hoog voor ligt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:13 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Pesies, ik zou voor Pocognoli gaan als ik jullie was, maar jah het geld goed bij jullie niet op de rug he.
Nee, maar ik vraag het alleen?quote:
Maar die wedstrijd ging nergens over want beide teams waren al geplaatst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
De Cler is toch een prima linksback.
Speelde beter dan Van Brockhorst heeft gedaan op het WK en dat tegen Argentinie
Sorry begreep je vraag verkeerd,maar om je vraag gelijk maar te beanwoorden:Neequote:
Van Bronckhorst is een linkermiddenvelder van nature.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar Van brockhorst speelt altijd zo bagger.
De Cler is zeker een aanwinst
Jazekerquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Sorry begreep je vraag verkeerd,maar om je vraag gelijk maar te beanwoorden:Nee, we zjn haast failliet, hebben een kut Griek in de spits en alleen via een Adriaanse of iets in die richting komen er investeerders, dus je weet vast wel over welke ploeg ik het heb.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |