En jij op humor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:58 schreef koningdavid het volgende:
PSV bezuinigt al op de uitshirts zo te zien.![]()
Zo he, wat een koopjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef cultheld het volgende:
Door de naam Lucas kan trouwens definitief een streep: Die gaat naar Liverpool voor 12 miljoen euro.
Ik denk dat ze interesse op Robinho-niveau haddenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:11 schreef Pritt het volgende:
Superman Koné
Met zijn geblondeerde kroeskop verslaat hij alle schurken in een handomdraai.
Lucas was toch nooit serieus in de belangstelling van PSV?
leuk voor hemquote:John de Jong krijgt de kans van PSV
11 mei 2007 14:30
John de Jong (30) krijgt tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen de kans om op zijn oude niveau te komen om zo een nieuw contract af te dwingen. Dat heeft de club meegedeeld aan de middenvelder, die inmiddels volledig hersteld lijkt van de blessures die hem langdurig aan de kant hielden.
”Een enorme kans”
“Dit is een enorm goede kans voor mij”, zegt De Jong in een eerste reactie. “Ik heb nu vijf duels op rij kunnen spelen in Jong PSV en het gaat steeds beter. En het kan alleen maar beter gaan, ik voel ook dat het vertrouwen steeds meer terugkomt. Ik ben blij dat ik van PSV de tijd krijg om fit te worden.” Manager voetbalzaken Stan Valckx zegt dat de De Jong erg belangrijk is voor PSV. “John is een échte PSV’er die de laatste seizoenen veel pech heeft gekend. Wij vinden dat hij belangrijk is voor het elftal, niet alleen binnen maar ook buiten het veld. Hij krijgt van ons de kant om naar zijn niveau te groeien.”
Wat staan ze er dapper bij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ook hier mag het nieuwe uit tenue niet ontbreken:
[afbeelding]
Valt wel mee tochhquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:27 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat de kraag lelijk is?
quote:Nederlandse trainers gewild bij
Fulham
Geplaatst op 11-05-2007 11:15 door Jan-Willem Traas -
Bron: Daily Mirror
Fulham is in zijn zoektocht naar een nieuwe trainer terecht gekomen in Nederland. Naast de al eerder genoemde Ruud Gullit meldt de Engelse krant Daily Mirror dat ook Ronald Koeman de vacante positie bij Fulham zou kunnen invullen.
De 44-jarige Koeman, die afgelopen week een hectische periode afsloot bij PSV met de landstitel op zak en de uitgesproken intentie om zijn tweejarig contract uit te dienen, zou desondanks tegen 'insiders' hebben laten weten een vertrek naar Engeland wel te zien zitten. Tussenpersonen zouden inmiddels contact hebben gelegd tussen hem en de Londense club.
Bommel en Hofland waren destijds wel de talenten waar meerdere clubs achteraan zatenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Zonneveld is iemand die kan doorgroeien.
Van bommel , hofland kwamen toen ik van Fortuna en werden beter bij PSV
Zonneveld is nu de beste speler van NAC
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm.. Misschien een Stevens naar PSV dan? Zou mooi zijn.
nouja het was maar tegen Eindhoven hoorquote:
Stevens past met zn harde stijl niet bij PSV vind ik. Vind het meer een trainer voor Duitse clubs.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waarom niet rubbereend?
En ja tegen Eindhoven wel he WooZ![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sjah... misschien heb je wel gelijk. Wie vind jij dan een goede optie?Noems wat naampjes manneke
Zonneveld is wel een speler die een kans moet krijgen bij een topclubquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bommel en Hofland waren destijds wel de talenten waar meerdere clubs achteraan zaten
Daar is hij weer met zijn O'Neillquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rutten & Eijkelkamp
Vergoosen
Martin O'Neill
om maar eens wat te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |