Toffe tenue! De pose is idd wel jammer...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het nieuwe uit-tenue:
[afbeelding]
![]()
lol, prachtige pose...
Mooi shirtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het nieuwe uit-tenue:
[afbeelding]
![]()
lol, prachtige pose...
John de Jong is gewoon over lijkt me, dan had je net zo goed Kluivert nog een jaar kunnen houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:33 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens het AD krijgt John de Jong in de voorbereiding van het nieuwe seizoen de kans om te laten zien dat hij nog steeds kan voetballen.
Prima oplossing als je het mij vraagt!![]()
Ik weet het niet, John de Jong zal bij PSV (terecht) iets meer krediet dan Kluivert hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
John de Jong is gewoon over lijkt me, dan had je net zo goed Kluivert nog een jaar kunnen houden.
Prachtig shirt, meteen een heel stuk anders dan de blauwe uitshirts van de afgelopen jaren...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het nieuwe uit-tenue:
[afbeelding]
![]()
lol, prachtige pose...
Nee, we hebben dit jaar een nieuw thuisshirt gekregen, die is volgend jaar weer aan de beurt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Mooi shirt! Die kraag is wel wat prominent aanwezig, had wel wat minder gemogen.
Die pose is wel lachwekkend trouwens
Krijgen we ook een nieuw thuisshirt voor komend seizoen?
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, we hebben dit jaar een nieuw thuisshirt gekregen, die is volgend jaar weer aan de beurt.
Hebben ze nu toch ook al?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:43 schreef Helly het volgende:
Dan zullen we toch ook nog een 3e shirt moeten krijgen want ik denk niet dat je dit mag dragen tegen Ajax of Groningen ofzo.
Fraai shirt.quote:
En het huidige witte derde shirt zal er dan ook wel uitgaan. 2 witte shirts lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:50 schreef Helly het volgende:
Dat blauwe gaat er zeker uit, want dat is al weken flink afgeprijsd.
Ik denk dan ook dat het shirt waarvan de afbeelding hier in het topic staat de "opvolger" is van het huidige witte CL shirt en dat we nog een ander uitshirt krijgen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En het huidige witte derde shirt zal er dan ook wel uitgaan. 2 witte shirts lijkt me niet waarschijnlijk.
Ben benieuwd wat ze met het derde shirt gaan doen.
Misschien wel, misschien niet. Ik ben ook benieuwd of hij nog iets kan betekenen voor ons, maar je kan het niet met me oneens zijn dat het gewoon een goed idee is om hem in de voorbereiding van het komende seizoen te testen en hem te laten zien wat hij nog in zijn mars heeft. Wordt het niets, dan is het einde verhaal, ziet het er toch nog veelbelovend uit, dan geef je hem een contract voor een jaar. Kost verder niets extra's, want dat contract tot augustus had hij toch nog, en misschien blijkt dat er toch nog wat van zijn talent over is gebleven (want talent had hij zeker!) en kan hij nog een rol van betekenis spelen bij ons.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
John de Jong is gewoon over lijkt me, dan had je net zo goed Kluivert nog een jaar kunnen houden.
Ik gok erop dat een nieuwe versie van het blauwe shirt (Philipsblauw!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat het shirt waarvan de afbeelding hier in het topic staat de "opvolger" is van het huidige witte CL shirt en dat we nog een ander uitshirt krijgen.
Mooi shirtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het nieuwe uit-tenue:
[afbeelding]
![]()
lol, prachtige pose...
quote:Verder hebben ze bij PSV meer dan goede hoop dat het volgend seizoen eindelijk kan beschikken over de spits Albert Luque, wiens komst in de winterstop op het laatste moment afketste. Juist vanwege deze gebeurtenissen in januari is PSV erg voorzichtig maar als de laatste details geregeld zijn, tekent de Spanjaard een huurcontract voor een jaar in Brabant
Zo triest trouwens dat op al die foto's van ajaxsupporters de gezichten (min of meer) onherkenbaar gemaakt zijn. Hardcore hooligans hoor, poe poequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:48 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja, Johnny Heitinga, bedankt!![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |