Ik moet zeggen dat ik altijd een hekel heb gehad aan het rijden in het spel. Tot ik de krachten van de angency auto's heb ondekt en ik level 3 ben.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gaat goed of niet?
Ik had alle achievements al met crackdown en vond de game nog steeds leuk, dus extra content is extra tof voor mij
Als je 4 sterren hebt moet je eens met co op met iemand achterop je vrachtwagen de snelweg op gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik altijd een hekel heb gehad aan het rijden in het spel. Tot ik de krachten van de angency auto's heb ondekt en ik level 3 ben.
nou ik level 4 ben en alles wel heb hebik dus weinig reden meer om te gaan rijden.
Maar die nieuwe races lijken me wel weer wat.
En de achievement dat je alle bazen op moeilijk af moet maken lijkt me ook wel een utidaging.
laatst op simpel hadden we een aantal bazen echt binnen 20 seconden dood.
En de minigun kan me mooi helpen mijn pistol skill up te graden.
Dat wordt dus ook makkelijk nu met die updatequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Moet nog wat stunt achievements en in totaal nog 6 orbs (2 hidden en 4 agility) dus dat ga ik nog maar eens proberen na de update
Naar mijn mening niet. je moet er toch een heel groot deel gewoon vinden voordat het makkelijker wordt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:34 schreef Klonk het volgende:
geweldig die nieuwe content, orb hunten wordt (te ?) makkelijk zo
waarom zie ik de laatste 4 dan nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Naar mijn mening niet. je moet er toch een heel groot deel gewoon vinden voordat het makkelijker wordt.
En dan nog moet je maar in de buurt van die dingen komen.
Ook denk ik niet dat het bij de agility orbs veel zin heeft. Die verzamel je toch doordat je ze ziet en niet doordat je ze hoord.
Omdat je niet weet waar je moet kijken.quote:
voor de laatste 4 zou ik daar voor tekenenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Omdat je niet weet waar je moet kijken.
Normaal hoor je ze pas als je er naast staat. Dus dan zouden ze het berijk van het geluid wel erg ver hebben opgevoerd wil je ze nou wel "makkelijk" kunnen vinden.
Vanaf 50% (250 bij agility orbs en 150 bij hidden orbs) Wordt het geluid steeds verder hoorbaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor de laatste 4 zou ik daar voor tekenen![]()
in die tekst van majornelson staat ook dat ze het bereik van het geluid opgevoerd hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Omdat je niet weet waar je moet kijken.
Normaal hoor je ze pas als je er naast staat. Dus dan zouden ze het berijk van het geluid wel erg ver hebben opgevoerd wil je ze nou wel "makkelijk" kunnen vinden.
da's voor mietjesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vanaf 50% (250 bij agility orbs en 150 bij hidden orbs) Wordt het geluid steeds verder hoorbaar.
Dus waarschijnlijk vanaf de andere kant van de stad ofzo.
Of je pakt er een guide bij met plaatjes, das nog makkelijker
Bij de hidden is het idd dat nadat je 50% hebt het geluid sterker wordt. Dus na 150quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vanaf 50% (250 bij agility orbs en 150 bij hidden orbs) Wordt het geluid steeds verder hoorbaar.
Dus waarschijnlijk vanaf de andere kant van de stad ofzo.
Of je pakt er een guide bij met plaatjes, das nog makkelijker
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
Title Update Items (Free)
Easier Orb Hunting: Imagine how great it would be if when searching for the last remaining hidden agility orbs the audio range on each of them got wider as fewer remained; well imagine no longer. Audio ”ping” range is now gradually increased when searching for the last 50 percent of hidden orbs, and 20 percent of agility orbs.
Lol, zeker aan een auto is wel gaaf volgens mij. Zeker als je dan een dubbele flip gaat doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat harpoen-geweer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij klopt dat inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:16 schreef Klonk het volgende:
ligt het nu aan mezelf of is het gang reset of niets, kortom ik mis de crimes on/off, lijkt mierenneukerij maar het is nu zo alles of niets
Want? Enige verschil is dan toch dat de kingpins ook terugkomen ipv alleen de gangs zelf?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:21 schreef Klonk het volgende:
da's dan wel ff een minpunt om eerlijk te zijn, een groot minpunt....
niet echt, nu zitten in de gebouwen etc ook loeiveel gangs ipv peacekeepersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Want? Enige verschil is dan toch dat de kingpins ook terugkomen ipv alleen de gangs zelf?
Als je orbs wil gaan jagen zet je toch crimes / gangs off?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:30 schreef Klonk het volgende:
met alleen crimes aan was het goed te doen op straat, beetje orbs jagen en dan ff wat afknallen, nu ben je verdomme weer de hele tijd bezig om kogels te ontwijken of een gebied schoon te maken voordat je orbs kunt gaan jagen...
En als je nou van elke gang 6 bazen dood maakt en je quit dan. Als je dan weer verder gaat heb je dan nog maar 3 bazen of weer 21?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:33 schreef Klonk het volgende:
ik ben een mierenneukerze verpesten mijn lievelingstijdverdrijf
Ik speel hem ff opnieuw om alles te maxxen en nog wat missende achievements te halenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
En als je nou van elke gang 6 bazen dood maakt en je quit dan. Als je dan weer verder gaat heb je dan nog maar 3 bazen of weer 21?
Anders is dat een soort van oplossing.
ffs volgens mij wordt ik scheel ofzo maar waar kan je alles resetenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik speel hem ff opnieuw om alles te maxxen en nog wat missende achievements te halenDaarna ga ik weer orbs hunten... Nieuwe voertuigen rijden trouwens niet echt geweldig (behalve die buggy).
ipv Solo voor Solo - reset all gangs kiezenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:53 schreef bob_marley het volgende:
[..]
ffs volgens mij wordt ik scheel ofzo maar waar kan je alles reseten
oke thnx ga ik meteen ff chekenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:19 schreef existenz het volgende:
[..]
ipv Solo voor Solo - reset all gangs kiezen
maar de achievements kun je dan niet halen toch? Ik vind het maar even leuk dat key to the city... Ik reset liever de stadquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:40 schreef -Bigguy- het volgende:
iemand dat "keys of the city" al geprobeerd? Ik net heel even, en ik vond het vet![]()
Allemaal troep laten spawnen enzo, onsterfelijk met oneindig veel grenades gooien... hele snelweg volgooien met explosive barrels, te veel om op te noemen![]()
Alleen jammer dat er een limiet zit aan de hoeveelheid explosive barrels... wilde heel het midden van de agency tower volgooien, maar dat lukt dus nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:40 schreef -Bigguy- het volgende:
iemand dat "keys of the city" al geprobeerd? Ik net heel even, en ik vond het vet![]()
Allemaal troep laten spawnen enzo, onsterfelijk met oneindig veel grenades gooien... hele snelweg volgooien met explosive barrels, te veel om op te noemen![]()
Er zit ook een limiet aan de console natuurlijk, de 360 moet het kunnen blijven draaienquote:Op zondag 13 mei 2007 14:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er een limiet zit aan de hoeveelheid explosive barrels... wilde heel het midden van de agency tower volgooien, maar dat lukt dus niet
"Y" ingedrukt houden en bij gangbosses gaan rondrennen. Gegarandeerd fun!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er een limiet zit aan de hoeveelheid explosive barrels... wilde heel het midden van de agency tower volgooien, maar dat lukt dus niet
Ja dat snap ik welquote:Op zondag 13 mei 2007 20:52 schreef existenz het volgende:
[..]
"Y" ingedrukt houden en bij gangbosses gaan rondrennen. Gegarandeerd fun!
De eerste keer deed ik die in 30 minuten. Toestraks in 5quote:Op zondag 13 mei 2007 22:46 schreef kepler het volgende:
ik ben bezig met de baas in die wolkenkrabber, waarbij je met de lift omhoog gaat. Ik was helemaal boven en wilde net omhoog gaan klimmen naar het dak, onploft er een granaat naast me en flikker ik zo weer dat gebouw af![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:46 schreef kepler het volgende:
ik ben bezig met de baas in die wolkenkrabber, waarbij je met de lift omhoog gaat. Ik was helemaal boven en wilde net omhoog gaan klimmen naar het dak, onploft er een granaat naast me en flikker ik zo weer dat gebouw af![]()
dan moet je eens kijken hoe snel je de bazen van de eerste gang om kunt leggen,, zeker als ze buiten staan, dan is het een kwestie van ze tijdens een sprong kennis laten maken met Mr. Firefly en het isquote:Op zondag 13 mei 2007 23:02 schreef existenz het volgende:
[..]
De eerste keer deed ik die in 30 minuten. Toestraks in 5
Klopt ja, co-op. 20 seconden voor een aantal.quote:Op maandag 14 mei 2007 06:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan moet je eens kijken hoe snel je de bazen van de eerste gang om kunt leggen,, zeker als ze buiten staan, dan is het een kwestie van ze tijdens een sprong kennis laten maken met Mr. Firefly en het is![]()
Ja die staat op een erg onlogische plek, die baggage auto bedoel je he?quote:Op maandag 14 mei 2007 08:44 schreef Klonk het volgende:
ik zag trouwens bij die auto's die je in beslag moet nemen een gebakje wat ik echt nog nooit heb gezien, bij de burgerauto's staat een of ander kleine vrachtwagentje zonder cabine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Gister liep ik de hele tijd over de snelweg die race car in andere auto's te spawnen zodat ze keihard wegschoten.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:28 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ging gister rondrijden in de peacekeeper race car en spawnde een ramp truck voor me neus, 6 van de 10 keer spring je ook recht vooruit, de andere keren bugte het spel zo dat ik naar de andere kant van de stad gelanceert werd
Dit zijn leuke bugs
Hoe werkt die bug dan precies? volgens mij spawnde ik die ramp truck in mezelf, ik werd keihard gelanceert steedsquote:Op maandag 14 mei 2007 12:02 schreef ach het volgende:
[..]
Gister liep ik de hele tijd over de snelweg die race car in andere auto's te spawnen zodat ze keihard wegschoten.![]()
Door die buggy collision had ik ook een keer perongeluk die langejump oid achievement gehaald![]()
Wat je zegt, in een andere auto spawnen. Vooral bij de motorkap is het altijd. Als je met de supercar tegen het verkeer in gaat rijden heb je het ook wel eensquote:Op maandag 14 mei 2007 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoe werkt die bug dan precies? volgens mij spawnde ik die ramp truck in mezelf, ik werd keihard gelanceert steeds
Crackdown crasht bij mij in coop om de 10 minutenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:38 schreef existenz het volgende:
Crackdown vertoont nu ook vertragingskuren bij mij. Blijft soms even hangen sinds die update.
Dan heeft 1 van de 2 zijn NAT niet op open staan, ik heb het probleem met mijn broer, maar niet bij anderequote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Crackdown crasht bij mij in coop om de 10 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Klonk het volgende:
hulp gezocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Ik heb na de update dat het laden minutenlang duurt (lichtelijk overdreven)quote:Op maandag 14 mei 2007 18:38 schreef existenz het volgende:
Crackdown vertoont nu ook vertragingskuren bij mij. Blijft soms even hangen sinds die update.
Inderdaad, dat heb ik onder andere ook. Ook als je te snel een boss neer knalt terwijl het filmpje net laadt, vindt crackdown ook niet zo heel tof.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:32 schreef ach het volgende:
[..]
Ik heb na de update dat het laden minutenlang duurt (lichtelijk overdreven)SignIn in je gamerprofiel duurt nu langer dan een halve minuut en dat was voor de update maar een seconde oid
![]()
Maar je kan dan niet de nieuwe achievements halen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef computermistake het volgende:
Je kan als je co-op speelt met iemand die wel de betaalde content heeft gekocht, terwijl jij het nog niet hebt ook gebruik maken van de nieuwe wapens en voertuigen![]()
![]()
Houdt dus in dat beide packs exact hetzelfde zijn behalve dat er een soort beveiliging bij de gratis versie is![]()
ik ook...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:46 schreef Klonk het volgende:
ik had net een update voor crackdown ?
wel!, ik heb die ene van 10G gehaald, dat je stockpile onder de 2:30 moet halenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar je kan dan niet de nieuwe achievements halen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar je kan dan niet de nieuwe achievements halen.
En ik heb net ook de body armor achievement gehaaldquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:23 schreef computermistake het volgende:
[..]
wel!, ik heb die ene van 10G gehaald, dat je stockpile onder de 2:30 moet halen![]()
ja, dan ben je doofquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:45 schreef existenz het volgende:
Ik zal wel doof zijn, maar ik merk geen fuck van die nieuwe sound levels van de orbs.
Die vind ik nog best moeilijk om te doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:45 schreef computermistake het volgende:
[..]
[..]
En ik heb net ook de body armor achievement gehaald( harpoenen enzo )
![]()
Alleen de hidden orbs hoor je beter, de agility is het verschil niet erg groot vind ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, dan ben je doofen het geluid wordt harder naarmate je meer orbs hebt, ik heb dankzij de nieuwe geluiden al zeker 10 hidden orbs gevonden die ik nog miste.
Oooh.. Daar wil ik een screenshot van!( van die Body Armor Achievement)quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:45 schreef computermistake het volgende:
[..]
[..]
En ik heb net ook de body armor achievement gehaald( harpoenen enzo )
![]()
Ik heb toch wel het idee dat ik agility orbs beter hoor. Ik heb er nou 442 dus ik moet er nog best veel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Alleen de hidden orbs hoor je beter, de agility is het verschil niet erg groot vind ik.
Die 3de zit precies aan de andere kant, kijk gewoon naar het gebouw waar de kingping in zit en volg de buizenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb toch wel het idee dat ik agility orbs beter hoor. Ik heb er nou 442 dus ik moet er nog best veel.
Hidden orbs heb ik pas 94 dus daarvan weet ik niet of je ze beter hoord.
Die body armor achievement is wel geinig. Maar om eerlijk te zijn ben ik niet eens met de auto gaan rijden toen ik hem gehaald had.
Die street races zijn best irritand. Je kunt hun moeilijk van de weg beuken. Vaak verlies ik zelf meer tijd dan hun als ik hun beuk. Ook is 36 keer winnen ook best veel. Maar dat leverd dan wel veel punten op. 150.
Nog een vraagje, bij die baas van the volk waar je eerst 3 dingen kapot moet schieten voordat hij naar buiten komt. Ik krijg de derde niet gevonden, mijn co-op partner heeft die iedere keer gedaan. Ik weet alleen die 2 te zitten die boven elkaar zitten.
Ik moet alleen die en de kingpin nog en dan heb ik de eerste 14 bazen voor Psyche out.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb toch wel het idee dat ik agility orbs beter hoor. Ik heb er nou 442 dus ik moet er nog best veel.
Die body armor achievement is wel geinig. Maar om eerlijk te zijn ben ik niet eens met de auto gaan rijden toen ik hem gehaald had.
Die street races zijn best irritand. Je kunt hun moeilijk van de weg beuken. Vaak verlies ik zelf meer tijd dan hun als ik hun beuk. Ook is 36 keer winnen ook best veel. Maar dat leverd dan wel veel punten op. 150.
Nog een vraagje, bij die baas van the volk waar je eerst 3 dingen kapot moet schieten voordat hij naar buiten komt. Ik krijg de derde niet gevonden, mijn co-op partner heeft die iedere keer gedaan. Ik weet alleen die 2 te zitten die boven elkaar zitten.
Ik moet alleen die en de kingpin nog en dan heb ik de eerste 14 bazen voor Psyche out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Gewoon op het dak van zijn gebouw gaan staan met een rocketlauncher. Dan kun je ze alle drie zien. 2 aan de ene kant en een aan de andere kant.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wang is best we makkelijk te doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:05 schreef Heintje het volgende:
Thanks, ik heb hem gevonden.
Ik moet nou alleen wang nog verslaan, maar die is alleen toch wel erg lastig.
Iemand zin om die mee te co-op-en?
Op de hoogste moeilijkheid?quote:
Jah ik had em zonder al te veel problemen, ik kan je wel helpenquote:
Gewoon keihard door het gebouw rennen en af en toe stil staan om te regeneraten moet het wel lukken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:05 schreef Heintje het volgende:
Thanks, ik heb hem gevonden.
Ik moet nou alleen wang nog verslaan, maar die is alleen toch wel erg lastig.
Iemand zin om die mee te co-op-en?
Je moet geluk hebben idd of ff de gangs reseten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:05 schreef Heintje het volgende:
Weet iemand waar ik de Los Martuos Pick-up kan vinden?
Of moet ik die gewoon een keer met wat geluk tegen komen?
Ze zouden rond moeten rijden.. Maar de Los Muertos wagens zijn het kutste te vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:24 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de gangs gereset. Maar ik wil ze weer dood hebben om op mijn gemak de orbs te gaan zoeken.
Daarom wil ik eerst die auto hebben voordat ik de gang weer afmaak.
Ik zie hem echt werkelijk nooit rijden en heb ook al bij de meeste boss locations gekeken.
Die van de andere gangs zijn relatief easyquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:53 schreef Heintje het volgende:
Ik heb quit gedaan en daarna weer de campain begonnen en toen zag ik hem wel rijden.
Nou heb ik dus alle Los Muertos auto's.
Nog een paar civilian cars en de wagens van de andere twee gangs.
http://picasaweb.google.com/frodekn/HiddenOrbsquote:Op zondag 20 mei 2007 12:14 schreef computermistake het volgende:
Welke maps gebruiken jullie?
Er zijn er wel meer dan alleen de street races. Maar met keys of the city zijn geen achievements te halen. Zou ook wel heel simpel zijn dan.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:46 schreef tompd1 het volgende:
die site is goed om alle hidden orbs te vinden, dank je
trouwens met die content Keys to the city valt geen achievements te halen toch>
alleen bij streetraces toch?
in de buggy van de toren afspringen met die lift bij de shai genquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef Heintje het volgende:
Weet iemand een goede plek om die 3 filps in 1 sprong achievement te halen?
Met de SUV haalde ik maar 2.5 flip. Alleen heeft die als voor deel dat hij kan springen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:45 schreef computermistake het volgende:
De buggy is wel noodzaak eigenlijk.....
Ik had mijn buggy dus helemaal naar boven gebracht in die toren met de lift, en dan tegen de vang rail aangeknalt, toen wou die buggy ook wel springen, en anders kan ik je vanavond of vandeweek een keer van dat gebouw afgooien, dan hoef je alleen nog maar te flippenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Met de SUV haalde ik maar 2.5 flip. Alleen heeft die als voor deel dat hij kan springen.
Ik zal het vanavond eens gaan proberen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik had mijn buggy dus helemaal naar boven gebracht in die toren met de lift, en dan tegen de vang rail aangeknalt, toen wou die buggy ook wel springen, en anders kan ik je vanavond of vandeweek een keer van dat gebouw afgooien, dan hoef je alleen nog maar te flippen
Ramp truck?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond eens gaan proberen.
Het gaat denk ik niet lukken om een ramp truck in die lift te krijgen....
Als je naar boven gereden bent kom je op een balkon waar je links en rechts op kan klimmen om naar de baas in die koepel op het dak te gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:33 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij ben jij dan hoger gekomen dan ik.
Ik ben met de lift gegaan, daarna nog dat stuk binnendoor tot dat je naar buiten kan.
Op dat moment heb je namelijk een stuk dat je niet in 1 keer op kan klimmen. Maar misschien dat je daar wel de auto op kan gooien.
Dan zou het dus misschien ook wel met de SUV kunnen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je naar boven gereden bent kom je op een balkon waar je links en rechts op kan klimmen om naar de baas in die koepel op het dak te gaan.
Dat stuk kan je gewoon je auto opgooien door te springen en omhoog te kijken en dan gooien.
Dan sta je hoog genoeg ervoor
Zou kunnen, maar die buggy flipt sneller.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan zou het dus misschien ook wel met de SUV kunnen.
Daarmee kun je dan ook nog een stuk hoger komen en er dan afspringen.
Heb jij die street races eigenlijk al?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar die buggy flipt sneller.
Of ik kan je dus helpen in co op door je een tyfus gooi te geven of gewoon een trap naar beneden
Ik heb alle achievements, 1250/1250quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Heb jij die street races eigenlijk al?
Daar zijn er ook een hoop bij die je in co-op moet doen. Dan gaat er 1 rijden om te winnen en de andere de AI proberen uit te schakelen / op te houden.
Je leest niet wat ik typ..quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:03 schreef Heintje het volgende:
Gisteren wel een aantal races met hulp van Goku gewonnen. Idd een road block maken en dan hun banden lek schieten. Dan komen ze niet meer weg en dan hun uit de auto trekken. Of met auto en al in het water gooien.
Ik moet alleen die twee offroad races nog een aantal keer winnen. Maar zelfs als ik een super start heb en vrij makkelijk het veld in kan halen ligt de nummer 1 al bijna een halve ronde op me voor als ik de tweede plaats berijk. Dan 1 foutje en je ligt zo weer 10de of lager. En dan is het helemaal onmogelijk om nog te winnen.
Jep ik heb het door.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik typ..
Je kant een auto met 1 schot opblazen met je pistol door op de gastank te mikken
Lock op de auto, druk naar rechts met je rechter pook en je mikt op de gast tank, knal Boem weg
Doe ik ook zovaak.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:03 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
jij plant dat soort aankopen van te voren?![]()
Vaak wel ja, het is niet dat ik in de stad loop, en hey. laat ik is deze game kopen. ik zit altijd wel de previewtjes en de reviewtjes te lezen of het mijn zoet verdiende eurootjes waard is. maar 31 mei omdat ik dan klaar met examen ben, dat was meer wat je bedoelde denk ik ^^quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:03 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
jij plant dat soort aankopen van te voren?![]()
Waar is die map te vinden?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:19 schreef Heintje het volgende:
Ik ben helemaal op nieuw begonnen en ben nou alle agility orbs aan het af gaan. Gewoon een map uitgeprint en ze allemaal afstrepen die je pakt, en een beetje een volgorde aanhouden bij het pakken.
Ik heb er nou al weer 372. Ik moet er dus nog 128, percies het aantal dat bij de Shai Gen ligt.
Moet ik alleen eerst nog ff die gang uit moorden met het kleine beetje skill dat ik heb.
De gene die ik gebruik heb ik hier gevonden.quote:
Ik vind het voor die agility orbs een beetje overbodig om een map er bij te gebruiken, die dingen liggen altijd voor het grijpen , beetje rondhuppellen en je vind ze zoquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
De gene die ik gebruik heb ik hier gevonden.
http://forums.crackdownoncrime.com/forums/thread/22432.aspx
Maar hij is wel op meer plaatsten op internet te vinden.
Hij is erg duidelijk en kolpt heel erg goed. Nou is het ook zo dat de agility orbs makkelijk te vinden zijn als je weet waar je moet zoeken.
Ik adviseer wel om opnieuw te beginnen. Dan even snel de gangs afmaken. (met een co-op speler heb je ze zo allemaal dood. En je kunt van die speler ook gelijk de firefly krijgen. In het begin is het heel even lastig omdat je nog niet hoog kan springen, maar als je heel Los Muertos hebt gehad ben je alweer level 3 en dan kun je alles wel halen.
Tijdens het afmaken van de gangs moet je de orbs ook gewoon laten liggen. of gelijk aftekenen.
Dat klopt, maar als je er 490 hebt heb je geen idee meer waar je moet gaan zoeken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind het voor die agility orbs een beetje overbodig om een map er bij te gebruiken, die dingen liggen altijd voor het grijpen , beetje rondhuppellen en je vind ze zo
Ik heb ze alle 500 zelf gevonden en 265 hidden orbs, de laatste 35 heb ik de guide pas gepakt omdat ik ze niet meer kon vinden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je er 490 hebt heb je geen idee meer waar je moet gaan zoeken.
Uit eindelijk denk ik dat het zo gestructureerd zoeken sneller is dan maar rond blijven huppelen in de hoop ze tegen te komen.
Het geeft je iig wel meer het gevoel dat je op schiet.
Als ik nou ook nog gelijk alle hidden orbs mee zou nemen dan zou het ook nog een beetje op schieten met de stats. Want dat is zo echt hopeloos.
Ik heb het geprobeerd. Maar ik heb verder ook niet echt veel meer te doen in de stad, wil dus alleen ff ze alle 500 hebben, en heb weinig zin om daar uren naar te zoeken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 500 zelf gevonden en 265 hidden orbs, de laatste 35 heb ik de guide pas gepakt omdat ik ze niet meer kon vinden.
Maargoed ik deed het dan ook voor mijn plezier, niet om de achievement. (de laatste 35 dan wel)
Ik vond het juist leuk om doelloos rond te springen door de stad, afentoe een politie auto opblazen of een auto op een dak gooien en weer verderquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. Maar ik heb verder ook niet echt veel meer te doen in de stad, wil dus alleen ff ze alle 500 hebben, en heb weinig zin om daar uren naar te zoeken.
En op deze manier vind ik het ook wel leuk.
Welke moet je nog?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand zin om time trial te doen (psychotiv difficulty).
Shai-Gen lukt me niet in mn eentje.
Ik heb ze allemaal alleen gedaan behalve Wang, dus ik denk dat je sowieso met de verkeerde bent begonnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Volgens mij alle Shai-Gen nog...Ik begon bij Wang...na een half uur hield ik dat voor gezien.
Vijanden omrijden of met de vrachtwagen op de snelweg die wagens van die bende's beuken dat gaat het beste.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:56 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Hoe haal je punten voor je auto-rij skills? springen, kracht en schieten heb ik wel door, maar die anderen?
Dat krijg ik als ik iemand probeer te joinen. En bij andere spellen kan ik op live wel gewoon multiplayeren. Iemand een idee wat dat kan zijn?quote:Due to network problems, unable to connect to other player's system at this time.
Werkt het nou wel nou je NAT op open staat?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Dat krijg ik als ik iemand probeer te joinen. En bij andere spellen kan ik op live wel gewoon multiplayeren. Iemand een idee wat dat kan zijn?
10 euroquote:Op maandag 11 juni 2007 19:33 schreef gijsje79 het volgende:
Ik kan me er niet meer toezetten.
Denk dat ik hem weg doe de beta is ook alweer over.
Gewoon een map pakken en alle hidden orbs af gaan. Met een beetje geluk kom je die agility orbs tegen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Rossdale het volgende:
Nog 6 fucking agility orbjes... waar zijn die krengen???
Ik heb geen extra content en wil ik ook niet aan gaan schaffen. Maar toch bedanktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon een map pakken en alle hidden orbs af gaan. Met een beetje geluk kom je die agility orbs tegen.
En voor je driving skill.
Ga gewoon eerst ff mensen dood rijden tot je de 175 drive kill achievement hebt.
Daarna ga je wat road races doen. (levert niet zo heel veel op omdat je daarbij ook veel mensen dood rijdt)
Vervolgens pak je de SUV en ga je de makkelijke stunt markers doen. dan ben je denk ik al bijna of helemaal level 4.
Dan even wat front flips doen en je bent zo level 4, dan kun je de andere stunt markers gaan doen.
Als je pistol skill alwel goed is kun je ook die street races gaan doen als je de extre content hebt.
Gewoon achteruit starten, hun ergens opwachten en op de tank schieten. Dan kun je ze in 3 rondes allemaal uit schakelen en kun je makkelijk winnen.
En dat leverd ook weer driving skill op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |