Respect!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:46 schreef bvvt het volgende:
Zo, hopelijk weer een topic dat goed genoeg is
en ja, de specs staan onder het BMW linkje
quote:ja, heb al weer een idee
't is wel "standaard" maar toch.......
quote:Niet zo origineel met usericon
Zeik niet.quote:
In wat voor een opzicht?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef bvvt het volgende:
Hmm, wel een erg vreemde motor die Aprillia mano 850
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt ook de sportievere 750.![]()
Totaal ander (fabriek)blok en frame, genetisch qua design ergens uit dezelfde stal.![]()
![]()
Dat is niet veelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:33 schreef bvvt het volgende:
't mag dan misschien op een scootah blok lijken - maar heeft wel 75 bhp onder dde knop zitten
Aprilia mana
Ik heb vandaag al gepostquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
Waar blijft+ koekje vandaag.
![]()
Het is al lang 11.00 geweest.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik heb vandaag al geposttoen zat ik doelloos te zeiken over de roest op je bimota
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
En die BMW's doen me altijd denken aan deze smiley: o_O
Jij niet op je werk ofzo?quote:
Ag... geeft nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Was een hersenschim van even daarvoor gok ik.![]()
[..]
![]()
De "pasfotomaker" moet toch weten hoe het moetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij niet op je werk ofzo?
Ik ben weer pasfoto slachtoffer, heen en weer tussen stadhuis en pasfotomakers. Wat een gezeik altijd met die afmetingen en eisen, kan nooit in 1 keer goed gaan.![]()
Gelukkig kan ik met opgeheven hoofd zeggen dat ik door de regen heen en weer ben gefietst [afbeelding]
(kansloos, nooit meer...wie gaat er nou met natte onderbroek aankomen op z'n werk
)
Vandaag een rustdaggie .. wel nodig ook.quote:
Right.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Ag... geeft nietje gaf al aan vergeetachtiger te worden
Eeuwige strijd tussen pasfotomaker en ambtenaar.. beiden mensenwerk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef koffiekoekje het volgende:
De "pasfotomaker" moet toch weten hoe het moet
Eerste les!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh!! Dat vroege opstaan is toch echt niks voor mij
Maar volgende week vrijdag voor het eerst op de motor
beetje buell stiloquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:15 schreef Worldbeater het volgende:
Korte shop/design studie van Triumph met Fireblade kont.![]()
[afbeelding]
WB, wist jij nou nog wat goede motorkledingzaken in Den Haag? of was dat weer iemand anders.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh!! Dat vroege opstaan is toch echt niks voor mij
Maar volgende week vrijdag voor het eerst op de motor
Rib-i dacht dat ik wel bekend was in regio Den Haag.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:37 schreef Den_Haag het volgende:
WB, wist jij nou nog wat goede motorkledingzaken in Den Haag? of was dat weer iemand anders.
quote:En voel nu nog de spanning niet, maar dat zal volgende week denk ik wel anders zijn
Yep, eind oktober gekocht, in december uitgebreide beurt en nieuwe 155 pk bestendige ketting(=duur!) en 2 dagen later was ze uit de tuin ontvreemd.quote:
Zo, speciaal voor uquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
*klap* zei de brievenbus... net post van Aprilia!![]()
![]()
[afbeelding]
Via database van Bimota NL.![]()
Wel tofquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Zit ik nog met 2 dagen gips ook.![]()
Yep, en BWT neemt een Appie die ik dan kan lenen.quote:
Zal ik jou eens een rare smaak in je mond gevenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Je zal wel vaker dat soort dingen over anderen voorbij zien komen.![]()
2 jaar geleden hadden we het niet over een komende motormeet, maar over batsmeet om geschillen uit de wereld te helpen.![]()
![]()
![]()
![]()
Bats krijgt nu wel een rare skaak in de mond ... damn en weer. Met Makster, Bazziek en Rib-i in de buurt is alles dubbelzinnig.![]()
En wie kent er nog KratjuH?![]()
![]()
Wie?quote:En wie kent er nog KratjuH?![]()
Vertel, iedereen heeft hier teveel tijdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hehe gelukkig niet zeg, wel een ex maar das een lang verhaal.
Het gemekker in zijn gevalquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval genoten. Alleen mijn tip aan jou als maagd.. het gezeik achteraf is het niet altijd waard.![]()
Kan je ook zelfquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
Weer terug, wat een weer.
En die BMW's doen me altijd denken aan deze smiley: o_O
Trouwens...iemand zin om de op aan te passen...?![]()
Suzuki GSX-R 750 '93 - (MaartenGrendel)
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Achteraf hebben ze het de hele dag voorbereid, en ik maar steeds de motorhoes er weer op leggen.
Het waaide die dag ook.![]()
Niks te doen iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:47 schreef Rib-i het volgende:
En jij hebt niets te doen
Moet je niet slapen
Maar goed verzekerd?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yep, eind oktober gekocht, in december uitgebreide beurt en nieuwe 155 pk bestendige ketting(=duur!) en 2 dagen later was ze uit de tuin ontvreemd.
Toen ik er de week voor 240 km/u mee deed, wilde ik hem verder sparen en nog even niet doortrekken naar 300 km/u. Een latere kans kwam'r dus niet.![]()
Achteraf hebben ze het de hele dag voorbereid, en ik maar steeds de motorhoes er weer op leggen.
Het waaide die dag ook.![]()
Wel vier keer.quote:
Vrij loyaal waren ze bij Winterthur.quote:
Right...quote:
w00t direct mooi streetfighter kontje die R1quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel vier keer.![]()
[..]
Vrij loyaal waren ze bij Winterthur.![]()
Maar het was toen best wel een schok .. koopje van het jaar..
.. er is een wildvreemde in je tuin geweest..
.. en je durft niet meer hetzelfde te kopen..![]()
Bazziek kijkt om het hoekje........![]()
[afbeelding]
Right side up voorvork + wiel wil ik wel hebben.![]()
Net terug van buiten.. het geld ligt op straat.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
w00t direct mooi streetfighter kontje die R16![]()
R versie van Yamahaquote:
quote:
Ja man, lijkt erg veel op de oude stijl van Steve Vai maar dan andersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Over wasted gesproken .. gitaarfilmpje@mail al bekeken eerder deze week?![]()
Net als die auto's, net motoren maar dan andersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja man, lijkt erg veel op de oude stijl van Steve Vai maar dan anders
Ik kwam later nog deze tegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:56 schreef Rib-i het volgende:
Ja man, lijkt erg veel op de oude stijl van Steve Vai maar dan anders
Het lullige is dat iedereen het kan*quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kwam later nog deze tegen. [afbeelding]
Niet gek van dat magere mannetje.![]()
Knap om dat te kunnen hoor, maar wat een kankerherriequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kwam later nog deze tegen. [afbeelding]
Niet gek van dat magere mannetje.![]()
Je wordt oud [/WP]quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Knap om dat te kunnen hoor, maar wat een kankerherrie![]()
En een megaaaaa geduld om te oefenen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef Rib-i het volgende:
Het lullige is dat iedereen het kan*
*Mits je over superieure motorische kwaliteiten beschikt![]()
Helemaal gekeken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
Knap om dat te kunnen hoor, maar wat een kankerherrie![]()
Foe Yong Hai denk ik. *WB heeft kipfiletje met zuilvervliesrijst, tomaatje en doperwten gekookt*quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:08 schreef Rib-i het volgende:
Wat is gezonder, Foe Yong Hai of Shoarmaschotel
* Rib-i is een persoonlijke band aan het opbouwen met de koerier van de chinees![]()
![]()
Ik vind het wel te gek hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een mega geduld om te oefenen.![]()
![]()
Stukje van 2.30 tot 3.00 gezien?![]()
[..]
Helemaal gekeken?Dit is de dude 'in present time'.
![]()
Ben benieuwd of je dat ook herrie vind.![]()
![]()
Ik heb gratis kroepoek gekregenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Foe Yong Hai denk ik. *WB heeft kipfiletje met zuilvervliesrijst, tomaatje en doperwten gekookt*
Er vloog net een rijstekorrel het toetsenbord in, een ware achtervolging volgde.
Met gevaar voor eigen leven. [/Bazziek]
Ken je de nummertjes al uit je hoofd dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:08 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is een persoonlijke band aan het opbouwen met de koerier van de chinees![]()
![]()
vielenzeventuh zondel lijsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ken je de nummertjes al uit je hoofd dan?
Ik zit weleens bij de chinees te wachten, en dan komen er mensen die gewoon zo de nummertjes zeggen zonder op de lijst te kijken. Maarja we hebben dan ook een goede chinees in Hattem![]()
Crosshandedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:16 schreef Rib-i het volgende:
Ik vind het wel te gek hoorHet is inderdaad een kwestie van oefenen en dan kan jij het ook
serieus waar. Als je jonger bent leer je wel met de factor 10 sneller, hoe ouder je wordt hoe moeilijker
Ik zat er net aan te denken waarom jij geen eten hebt.......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef Rib-i het volgende:
Hoe groot is de kans dat je vriendin wegloopt met je dochter zonder een briefje achter te laten
Niet voor mij maar voor een vriend zal ik maar zeggen![]()
![]()
Hattem!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:23 schreef Snelwagen het volgende:
Maarja we hebben dan ook een goede chinees in Hattem![]()
Kvind Koelihoek of hoe het heet ook altijd wel goede shit, zijn van die balletjes. Zal wel gemalen kat zijn ofzoquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:08 schreef Rib-i het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met gevaar voor eigen leven. [/Bazziek]
Er ligt een stadje aan de IJsselquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hattem!! [afbeelding]Hattemmmm!!! [afbeelding]Hattemmmm!!!![afbeelding]
The [afbeelding]place [afbeelding]to [afbeelding]be!!!!!! [afbeelding]
Hattem.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef Rib-i het volgende:
Hoe groot is de kans dat je vriendin wegloopt met je dochter zonder een briefje achter te laten
Niet voor mij maar voor een vriend zal ik maar zeggen![]()
![]()
Er zijn grenzen aan het menseljike, sommige kunnen die grens net een beetje verder uitrekkenquote:
Moederdagkado gekocht voor zichzelf, ik krijg de bon vanzelf welquote:[..]
Ik zat er net aan te denken waarom jij geen eten hebt.......![]()
![]()
En die chinees dalijk helemaal in de war als je em vertelt dat ie wss bij een van de buren moet wezenquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En die chinees dalijk helemaal in de war als je em vertelt dat ie wss bij een van de buren moet wezen
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik lieg nooit
Ik vertel gewoon niet alles![]()
Jammer dat ik al uitdagende baan heb als straaljagerpilootquote:Dear Sir/madam,
I am the Admin offficer, of a Cocoa export company in Ivory coast, our
company exports Cocoa and other agricutural products to foreign
countries.It may interest you to note that Ivory coast is one of the
world leader in Cocoa exports and that is our mineral resources. I was
mandated by the Chairman/president of this company to find someone who
can represent this company in Europe, America and Canada. We have been
having problems with clients in these regions because they are politely
refusing to pay for shipments on one excuse or the other so we need a
representative that can assist us in clearing our money in their
respective countries. Most of our customers pay out in cheques and we do
not have an account in your country that will clear this money. It is
upon this note that we seek your assistance as our representative in
your country.Be informed that as our representative, you will receive
10% of whatever amount you clear for the company and the balance will be
paid into an account we will avail to you. This job is rather easy and
does not require a lot of expertise.
However, you are to provide the following informations:
(1) Full Names:...................................
(2) Full Postal/Residential Address:.................
(4) Tel/Fax Number:.........................
(5) Age:....................................
(6) Type of Occupation:......................
(7) Your Bank Name:.........................
(8) Any form of identification (International Passport or Driving
Licence). This should be attached to your email message.
If you are interested in this business offer, please contact the
Chairman/president of the company directly by filling in your
information on the blank spaces and send to email address below:
DR FRANK DOUNCAN
Email: frank_douncan2@yahoo.se
Thanks for your acceptance to be our representative.
yours faithfully,
VIVAN.
Jammer idd, anders had je dit refrein uit circa 1988 met mij mee kunnen bleren.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:32 schreef Rib-i het volgende:
Er zijn grenzen aan het menseljike, sommige kunnen die grens net een beetje verder uitrekken
Links en rechts los van elkaar, verschillende ritme, verschillende tonen met verschillende intervallen![]()
Ze wil het graag anders doen dan de laatste acht van de tien jaar.quote:Moederdagkado gekocht voor zichzelf, ik krijg de bon vanzelf wel
Andere ex vriendinnetje was in een samenwonende man ehh.. getrapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond op de radio ook zoiets, meisje wilde haar MSN vriendje verrassen via 538.
De jongen nam op.. hoorde dat het de radio was.. en zei dat hij de broer van de jongen was die ze moesten hebben.. verder allemaal andere vage smoesjes...
Zij herkende zijn stem, terwijl hij deed alsof hij haar niet kende... gloeiend erbij.![]()
Zocht het fragment...... hebben ze nog niet.......![]()
Nieuwquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef hicham het volgende:
Nieuw smoestopic voor WB gevonden [afbeelding][/WP
]
Nieuw als in, nog niemand daar weet in hoeverre het niet jouw schuld was dat je onderuit ging @ cirquequote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
w00t direct mooi streetfighter kontje die R1![]()
Poserzzzquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hejj
pimb+OPM gespot
[afbeelding]
Post het vandaag nog .. en dat was niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:27 schreef hicham het volgende:
Nieuw als in, nog niemand daar weet in hoeverre het niet jouw schuld was dat je onderuit ging @ cirque
Rectificatie!quote:[message=7166519,noline]Worldbeater schreef op 11 mei 2007 @ 13:11[/message]:
Het hoort er allemaal bij.En volledig verwijtbaar aan mijzelf verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:47 schreef Worldbeater het volgende:
Damn turken hebben het goed voor elkaar.
p00pkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar gaat dat filmpje over?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:54 schreef -XX- het volgende:
JAAAAAAAAAA JAAAAAA ik kan het wel!![]()
VET TE PWNE!
chek me motor![]()
[afbeelding]
En me stoppie
[afbeelding]
Daar als in dat topic bedoelde ik uiteraardquote:
Kweenie .. ik zag een turk met bril.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:07 schreef hicham het volgende:
Daar als in dat topic bedoelde ik uiteraard
Rectificatie van jouw kant graag, je behandelt mij als een niet-MARS'er![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet maarja, ik was ook onder de indruk dat je marokkaan was ipv turkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begrijp jij het?![]()
Hoe dom kun je zijn![]()
Niet zo he! bazziek daar heb ik wel een woning aan te dankenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:10 schreef BazzieK het volgende:
http://www.kraak-forum.nl/Zou echt tof zijn als alle leden daarvan preventief zouden ruimen
Wat een kut tuig zit daar op zeg
Mwah, antikraak is allemaal best enzo maar krakers mogen deudquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:23 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Niet zo he! bazziek daar heb ik wel een woning aan te dankenAntiekraakrules
![]()
Bazziekquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, antikraak is allemaal best enzo maar krakers mogen deudWerkschuw langharig tuig dat onder de vaandel van woningtekort huizen verneukt en de openbare orde verstoort
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:44 schreef worldpimber het volgende:
Nu op Talpa cq Tien... training a la BazzieK style![]()
Heuj je bent nog wakker, kijk mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Echt joh, heb sinds ik me kan heugen zo'n schijthekel aan krakers
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:48 schreef worldpimber het volgende:
Maar om ontopic te blijven, krakers mogen van mij ook wel deaud. Al was het alleen maar omdat het voornamelijk stinkende vieze mensen met dreads zijn. Gelukkig voldoet ikookhier niet aan alle eisen![]()
Reclame enzeuw, maar zal eens kiekenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heuj je bent nog wakker, kijk mee.![]()
Ga je nu weer verder met die krakersquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:58 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ga je nu weer verder met die krakers![]()
Waarom, ben je jaloers als andere mensen wel iets gratis hebben?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:48 schreef BazzieK het volgende:
Echt joh, heb sinds ik me kan heugen zo'n schijthekel aan krakers
Niet jaloers, gewoon een diepgewortelde haatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom, ben je jaloers als andere mensen wel iets gratis hebben?![]()
Er zijn veel verschillende redenen tot kraken, neem ford Pannerden, was compleet verwaarloost door de overheid omdat er geen geld was. De krakers hebben het in zes jaar behoorlijk opgeknapt en zelfs open gesteld aan de burgergemeenschap. Van de ene op de andere dag moesten ze er uit, en pompte de overheid 1 miljoen in een plan van aanval.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is een goed systeem.![]()
![]()
![]()
![]()
En toen werd je politieagentquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, antikraak is allemaal best enzo maar krakers mogen deudWerkschuw langharig tuig dat onder de vaandel van woningtekort huizen verneukt en de openbare orde verstoort
![]()
Jammer dat ik je tv uitzending heb gemist, had er graag over meegeluld dan te oordelen over een groep arme kansloze daklozenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:08 schreef worldpimber het volgende:
That makes four lifeless people @ 1:00
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:06 schreef worldpimber het volgende:
Hey Bazzie, werk je nu dagelijks in Uden?![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:08 schreef worldpimber het volgende:
That makes four lifeless people @ 1:00
Je was druk in gesprek met een shoarmaschotel?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jammer dat ik je tv uitzending heb gemist, had er graag over meegeluld dan te oordelen over een groep arme kansloze daklozen![]()
Nu heb ik weer Fata Shoowarmaa'squote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je was druk in gesprek met een shoarmaschotel?
Ik heb het deels opgenomen, jammer genoeg het leukste gedeelte gemist.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:10 schreef Rib-i het volgende:
Jammer dat ik je tv uitzending heb gemist, had er graag over meegeluld dan te oordelen over een groep arme kansloze daklozen![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:12 schreef Worldbeater het volgende:
Koppelingshandle gemonteerd.![]()
....En nu testen eh.. binnenkortproefrit.
![]()
Hoewel, met een griptang op het gas.![]()
[afbeelding]
Helaas een verborgen gebrek gevonden.. had met ophalen al een soort van snelgas gemerkt..
[afbeelding]
Er is iets afgebroken bij de gaskabel, en dat moet vervangen worden. Toch wat stress ondervonden.![]()
Maar ik moet het schakelstangetje en pook ook nog maken.
Is het een buisje waar je gaskabel door wordt geleid afgebrokenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:12 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
Helaas een verborgen gebrek gevonden.. had met ophalen al een soort van snelgas gemerkt..
[afbeelding]
Er is iets afgebroken bij de gaskabel, en dat moet vervangen worden. Toch wat stress ondervonden.![]()
Anders heb je een keer sex met je vriendin ipv iedere nacht te sleutelenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:12 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
2 uur slapen verneukt je meer dan dat het je goed doetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb het deels opgenomen, jammer genoeg het leukste gedeelte gemist.
Ga d'r maar vast voor zitten, morgenavond heb ik misschien nog tijd om het te uploaden![]()
Echt de moeite waard.Not
![]()
Hmm, straks weer om 3 uur op. Mzzls.![]()
Goed man 2uurtjes slaapquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga d'r maar vast voor zitten, morgenavond heb ik misschien nog tijd om het te uploaden![]()
Echt de moeite waard.Not
![]()
Hmm, straks weer om 3 uur op. Mzzls.![]()
Waar doe je dat mee? En kijk je tv via de compie? [/noob]quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:12 schreef worldpimber het volgende:
Is toch altijd grappig dat als je merkt dat Pepijn een paar uur afwezig is inene een hele fotoshow gereed heeft.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:14 schreef BazzieK het volgende:
Anders heb je een keer sex met je vriendin ipv iedere nacht te sleutelen
Ik kijk idd TV via de comp... soms dan heH, want ik kijk amper TVquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar doe je dat mee? En kijk je tv via de compie? [/noob]![]()
Binnenkort stuntmeet @ Pepquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is toch altijd grappig dat als je merkt dat Pepijn een paar uur afwezig is inene een hele fotoshow gereed heeft.Houdt het topic in beweging, iig ... mij ook wel. Aangezien ik die foto's nooit bekijk, alleen maar opsla.
Ik scan er altijd overheen, als er een volledige motor op staat lees ik het anders niet. Te technisch op dit uurquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is toch altijd grappig dat als je merkt dat Pepijn een paar uur afwezig is inene een hele fotoshow gereed heeft.Houdt het topic in beweging, iig ... mij ook wel. Aangezien ik die foto's nooit bekijk, alleen maar opsla.
Ga je weer op en neer naar Maastrichtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gaat al een jaar lang goed van vrijdag op zaterdag.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:13 schreef Rib-i het volgende:
Is het een buisje waar je gaskabel door wordt geleid afgebroken
Qua weer trap ik er dan echt in......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zullen we hem voor deze zondag weer valse hoop geven.?
Maastrichtquote:
Alleen als hij de belofte doet om met griptang te rjidenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zullen we hem voor deze zondag weer valse hoop geven.?
Ja, ben niet gek.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:20 schreef Rib-i het volgende:
Alleen als hij de belofte doet om met griptang te rjiden
Buisje is niet het probleem, schroefdraad aan de buitenkant welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Daar zet je hem strakker mee denk ik. Nu kwam de binnenkabel buiten de behuizing van het gashandle.
En dat buisje lijkt wel 1 geheel.. aan het eind zitten immers die klompjes lood.![]()
Heb het nog niet zo goed bekeken, morgen bij daglicht, en een frisse blik.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, ben niet gek.
Daar wi ik bij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet de griptang maar wat rechter op het stuur, dan is het net een stuurknuppel
![]()
Ik weet niet of ik die nog zie dit weekend.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:14 schreef BazzieK het volgende:
Anders heb je een keer sex met je vriendin ipv iedere nacht te sleutelen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:16 schreef worldpimber het volgende:
Kee, gewoon met een software proggie(welke?), of heb je tegenwoordig nog TV kaarten nodig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:17 schreef worldpimber het volgende:
Ik kijk idd TV via de comp... soms dan heH, want ik kijk amper TV
En dan gewoon op REC drukken NoOHHHz![]()
![]()
![]()
Sjah, je COAX kabel prop je niet zomaar in een USB poortquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:25 schreef Worldbeater het volgende:
Kee, gewoon met een software proggie(welke?), of heb je tegenwoordig nog TV kaarten nodig.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:22 schreef Rib-i het volgende:
Buisje is niet het probleem, schroefdraad aan de buitenkant welBen benieuwd wat ze ervoor durven te vragen
Hij moet er onder heb ik al bedacht. Want als je van het gas gaat, moet hij wel zelf terug willen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:25 schreef Rib-i het volgende:
Daar wi ik bij zijnZet de griptang maar wat rechter op het stuur, dan is het net een stuurknuppel
Het signaal kan toch ook digitaal verzonden wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:28 schreef worldpimber het volgende:
Sjah, je COAX kabel prop je niet zomaar in een USB poortDus TV-kaart voorlopig nog wel ff nodig, alhoewel de software nog weleens een crime wil zijn.
Kan het remhandle met 2 vingers naar achteren trekkenquote:Eneeh @ griptang. Kwartje valtAlleen remmen gaat niet echt lukken
Films na 0.00 en geen naakt.quote:Gare film op SBS trouwens, nu echt![]()
![]()
![]()
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die nog zie dit weekend.![]()
Test 1:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Misschien is het wel uit 1 geheel.![]()
Dus kabel met de montage spulletjes.![]()
Kan mij op dit moment niet voorstellen hoe het los te de/monteren.![]()
[..]
Hij moet er onder heb ik al bedacht. Want als je van het gas gaat, moet hij wel zelf terug willen.
En ik moet natuurlijk bij de rem kunnen.![]()
Chinezen in zwarte pakken zijn zgn Ninja...............quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, je COAX kabel prop je niet zomaar in een USB poortDus TV-kaart voorlopig nog wel ff nodig, alhoewel de software nog weleens een crime wil zijn.
Eneeh @ griptang. Kwartje valtAlleen remmen gaat niet echt lukken
Gare film op SBS trouwens, nu echt![]()
![]()
![]()
ZX9R, was er niet een mannetje die op zondag het vlees kwam snijden die hier vroeger ook wel eens poste die een ZX9R reed?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Chinezen in zwarte pakken zijn zgn Ninja...............
Iedereen weet toch dat echte ninja's groen zijn
[afbeelding]
Die was blauwquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
ZX9R, was er niet een mannetje die op zondag het vlees kwam snijden die hier vroeger ook wel eens poste die een ZX9R reed?![]()
![]()
Prioriteitenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen ik verstuur hem niet als eerste ..al loop ik dan 5-1 achter sinds dinsdag.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Chinezen in zwarte pakken zijn zgn Ninja...............
Iedereen weet toch dat echte ninja's groen zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep, hij heeft wel eens in mijn bed gelegen.. en ik bij hem.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:37 schreef BazzieK het volgende:
ZX9R, was er niet een mannetje die op zondag het vlees kwam snijden die hier vroeger ook wel eens poste die een ZX9R reed?![]()
Dat was een ZX6R dacht ik.quote:
Dat duurt 5 weken schat.quote:Prioriteiteneerst moet de motor af
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Yep, hij heeft wel eens in mijn bed gelegen.. en ik bij hem.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen ik verstuur hem niet als eerste ..al loop ik dan 5-1 achter sinds dinsdag.![]()
![]()
Dillemaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yep, hij heeft wel eens in mijn bed gelegen.. en ik bij hem.![]()
Okay, ik ben de weg kwijt {/BazzieK]quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen hier lag ik bij Nick op de kamer, en daar ging hij buiten de deur bij zijn vriendin.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was een ZX6R dacht ik.Hij was nu trouwens 29/4 ook op Zandvoort... Ploderus.
![]()
Ik ben de weg niet kwijt, ik neem alleen een touristische route van 10km 100% de verkeerde richting in. [/Rib-I]quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okay, ik ben de weg kwijt {/BazzieK]
Waar hadden we het over
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ben de weg niet kwijt, ik neem alleen een touristische route van 10km 100% de verkeerde richting in. [/Rib-I]
Achja, je werkt nu in de marketing he dus binnenkort kan je dat soort dingen hardstikke goed recht lullenquote:
Jazeker meneer de agentquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja, je werkt nu in de marketing he dus binnenkort kan je dat soort dingen hardstikke goed recht lullen
Waar is het aanvaarinkje heen?quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar is het aanvaarinkje heen?![]()
Enne geslagen?
"Vandaag mijn eerste aanvaarinkje gehad, ik had een presentatie en iemand viel me constant in de rede"
"Volgende presentatie mag ik er niet bij zijn"
Zoiets was het toch? Even voor de notulen
In M.A.R.S voor Hicham.quote:Stuur maar naar ons
![]()
![]()
op als je de mogelijkheid hebt
![]()
,
en voeg dite-mail bericht
bij je pak
in de doos
,
dan gaan we![]()
![]()
kijken
hoe we
![]()
![]()
jou
het beste
kunnen helpen.
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:02 schreef Rib-i het volgende:
Ik startte net buienradar.nl op en zeg: Goh, het gaat zo regenen![]()
Zegt mijn dochter: Kijk dan naar buiten
quote:
[..]
Dat was een ZX6R dacht ik.Hij was nu trouwens 29/4 ook op Zandvoort... Ploderus.
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okay, ik ben de weg kwijt {/BazzieK]
Waar hadden we het over
Hadden jullie het nou over Kratjuh, Ploderus of Zonder_ZX9R?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ben de weg niet kwijt, ik neem alleen een touristische route van 10km 100% de verkeerde richting in. [/Rib-I]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:07 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hadden jullie het nou over Kratjuh, Ploderus of Zonder_ZX9R?
Omdat ik verwacht dat ze het kunnen repareren. Ik wil de motor en pak z.s.m in orde hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:04 schreef hicham het volgende:
Waarom mailtje naar motorzaak, is het raar dat je pak een beetje kapot gaat bij een crash of had je een untouchable [afbeelding] garantie afgesloten?
Bazziek: KratjuHquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:07 schreef hicham het volgende:
Hadden jullie het nou over Kratjuh, Ploderus of Zonder_ZX9R?
De meesten zijn in vijf minuten klaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:15 schreef Rib-i het volgende:
Mijn delivery boy
Daarom was de FYH wat lauw
![]()
Moest idd nog vragen waarom bovenstaande reactie op mijn duidelijke post.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:44 schreef BazzieK het volgende:
Hoop echt dat je nu een geintje maakt ook
quote:
Ik krijg het voorwiel bij 120 km/h niet de lucht in, te weinig vermogen dusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe is het met de Bandit, kom je nu al vermogen tekort of is het voorlopig nog voldoende
hicham: Zonder_ZX9Rquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bazziek: KratjuH
Rib-i: KratjuH
WB: Ploderus![]()
Rijdt ie wel lekkerder dan je 600 of dat nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik krijg het voorwiel bij 120 km/h niet de lucht in, te weinig vermogen dus
Bij 110 km/h wel
[..]
hicham: Zonder_ZX9R
(Plo heeft ZX-6R toch?)
Valt me ook weer tegen eigenlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij 110 km/h wel
Misschien had je dan deze B12 moeten kopen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:30 schreef hicham het volgende:
Bij 110 km/h wel
Klik op ondertitel voor een stemmig 'wakker worden' muziekje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:35 schreef -XX- het volgende:
Wat maakt avril toch een nice muziek voor in de morgen mennnn !![]()
HEY HEY HHEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY YOU YOU; NO WAY NO WAYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:37 schreef Rib-i het volgende:
Valt me ook weer tegen eigenlijk
WB kreeg beide wielen de lucht in met 180 km/u
quote:
Kenkerlekkerderquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Rijdt ie wel lekkerder dan je 600 of dat niet???
[..]
Neehquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien had je dan deze B12 moeten kopen.![]()
Neequote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:36 schreef Rib-i het volgende:
@BazzieK
Had jij de link nog van dat hotel in Duitsland
Heb ik ooit gepost alleen weet ik niet meer hoe het heet
22 euro pn + ontbijt of zoiets was het geloof ik
In wat voor opzicht?quote:
Noemen ze je nu thuis ook al zo?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:39 schreef Rib-i het volgende:
Rihiiiiiib, kom je nou!!
quote:Doe die laptop eens dicht, zodadelijk is het hartstikke druk bij het winkelcentrum![]()
Ja, ik kom eraan, ga maar vast in de auto zitten![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:43 schreef Rib-i het volgende:
Ik moet echt vandoor, mischien kom ik wel een fee tegen en mag ik drie wensen doen
Dan wens ik een N95 Live
[..]
Xmas scanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm... niet geheel onhandig die Norton.![]()
[afbeelding]
Chello inlichten?![]()
Weet je iets?quote:
Iemand van de Fok! MC .. of bollen... (quote:Network Mapper (Nmap) is an open source utility for rapidly scanning large networks or a single host. It uses raw Internet Protocol (IP) packets to find or determine available hosts, open services, operating system versions, availability of filters or firewalls, and other information for network exploration or security auditing purposes.
Nmap supports XMAS scanning (XMAS here refers to a packet with all its control bits on like a Christmas tree's lights). To use this type of scan, an attacker first sends a packet that has the Urgent (URG), Push (PSH), and Finish (FIN) flags set to a particular port. An opened port will not normally respond, but a closed port will return a Transmission Control Protocol (TCP) packet with the Acknowledge (ACK) and Reset (RST) flags set.
Nmap enables a user to scan a large number of ports in a very short time, a technique often used by administrators to check for potential security risks in a network. An attacker seeking to determine potential networks to attack could also use this technique.
This signature detects an attempt to execute a XMAS scan by using Nmap.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:48 schreef Rib-i het volgende:
2e wens is natuurlijk een oplader
Ik moest nog de huissleutels pakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In wat voor opzicht?![]()
Dat het blok lekkerder is.. maar heb je al gesleurd op dijkweggetjes.
Dus hoe verhoudt de wegligging zich.![]()
Ja, die zitten te wachten op het IP van een scriptkiddoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Chello inlichten?![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In wat voor opzicht?![]()
Dat het blok lekkerder is.. maar heb je al gesleurd op dijkweggetjes.
Dus hoe verhoudt de wegligging zich.![]()
[..]
Noemen ze je nu thuis ook al zo?![]()
Rib-i.. ik ga in bed liggen met koude tenen, blijf jij maar lekker achter je klapjap.![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
[afbeelding]
Sow he, dat is pas een serieuze aanvalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Chello inlichten?![]()
Een keertje goed klaarkomen neemt ook de hoofdpijn wegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:11 schreef -XX- het volgende:
Hoofdpijn = > Wiener melange = Hoofdpijn weg! Greatttttttttttttttttttttttttttttttttttt stufff mennn!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een keertje goed klaarkomen neemt ook de hoofdpijn weg
Maar dan moet het wel minstens 10 seconde duren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLLERZ; MEN GEPWNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:15 schreef Rib-i het volgende:
Een keertje goed klaarkomen neemt ook de hoofdpijn weg
En dan moet je wel je gevoelens luidruchtig de vrije loop laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders krijg je juist meer hoofdpijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Worldbeater op 12-05-2007 13:47:48 ]
Nu kan je om de buitenkant van de greppel sturen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:47 schreef motorbloempje het volgende:ik heb voor het eerst een nieuw achterbandje
eentje die NIET vierkant, maar RONDis
kan ik er nog mee op vakantie, en dan komt er een (nieuwe) Fazer600![]()
ben vet moe manquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu kan je om de buitenkant van de greppel sturen.![]()
Maaar.. maar wat doe jij nog hier!------->
![]()
![]()
![]()
Wat voor merk hebben ze omgelegd?![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
Rib-i alweer terug.![]()
Of is er internet in het winkelcentrum...
![]()
Ik zat te lurken naar sportuitlaatjes .. Yamaha werkt veel met slip on.
Die zouden best eens kunnen passen.![]()
Maar ineens [afbeelding] .. kan ze uit budget overweging ook ff omdraaien.![]()
[afbeelding]
En dan de rechter links en vica versa.![]()
Even geen zin om de onderste er af te soepen.
[..]
En dan moet je wel je gevoelens luidruchtig de vrije loop laten.
Anders krijg je juist meer hoofdpijn.Mooie regenvangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
(geen zin de rest weg te editen)
![]()
Zijn BT's van Bridgestone jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben vet moe man![]()
ga zo ook nog ff slapie doen denk ik
vanavond de pub in
en er ligt een BT45 om, Bridgestone![]()
Meest logische keuze.Wilde het al gokken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
en er ligt een BT45 om, Bridgestone![]()
Have fun!quote:ben vet moe man![]()
ga zo ook nog ff slapie doen denk ik
vanavond de pub in
Kapje er op met parkeren.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Mooie regenvanger(geen zin de rest weg te editen)
Nick gaat hele middagen posten bij de Plus! voor die dingen.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, zat mensen die het niet weten
vond het al heel wat dat ik het zelf wist toen ik belde voor een nieuw bandje
Motorbloempje klinkt trouwens veel lieVer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, zat mensen die het niet weten
vond het al heel wat dat ik het zelf wist toen ik belde voor een nieuw bandje
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik nog post vandaag ben ik vrijgezel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boodschappen opgeruimd en daarna de stad ingeweest voor nieuwe patta'squote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
Rib-i alweer terug.![]()
Of is er internet in het winkelcentrum...
![]()
![]()
![]()
Ik, waar ga je heenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:24 schreef -XX- het volgende:
BIJNA VOL!
dadelijk lekker dansenstappen gekkkkkkkkHEIDDZZZZ!
wie gaat er nog meer mee!()' !!!111()( 8)
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Al even kwalitatief als die smilie van je
Ik zet de senseo vast aanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als het droog is knal ik mischien wel even naar Den Bosch
hejj hoe laat enzoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:46 schreef Rib-i het volgende:
Morgen, als het droog is kijken of het mogeljik is om een vierkantje te rijden
[afbeelding]
Vanaf Den bosch ri Zaltbommel
Zaltbommel -> Gorichem
Gorichem -> Raamsdonksveer
Raamsdonksveer -> Empel
Kijken hoelang je langs de rivieren kan rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |