Respect!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:46 schreef bvvt het volgende:
Zo, hopelijk weer een topic dat goed genoeg is
en ja, de specs staan onder het BMW linkje
quote:ja, heb al weer een idee
't is wel "standaard" maar toch.......
quote:Niet zo origineel met usericon
Zeik niet.quote:
In wat voor een opzicht?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef bvvt het volgende:
Hmm, wel een erg vreemde motor die Aprillia mano 850
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt ook de sportievere 750.![]()
Totaal ander (fabriek)blok en frame, genetisch qua design ergens uit dezelfde stal.![]()
![]()
Dat is niet veelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:33 schreef bvvt het volgende:
't mag dan misschien op een scootah blok lijken - maar heeft wel 75 bhp onder dde knop zitten
Aprilia mana
Ik heb vandaag al gepostquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
Waar blijft+ koekje vandaag.
![]()
Het is al lang 11.00 geweest.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik heb vandaag al geposttoen zat ik doelloos te zeiken over de roest op je bimota
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
En die BMW's doen me altijd denken aan deze smiley: o_O
Jij niet op je werk ofzo?quote:
Ag... geeft nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Was een hersenschim van even daarvoor gok ik.![]()
[..]
![]()
De "pasfotomaker" moet toch weten hoe het moetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij niet op je werk ofzo?
Ik ben weer pasfoto slachtoffer, heen en weer tussen stadhuis en pasfotomakers. Wat een gezeik altijd met die afmetingen en eisen, kan nooit in 1 keer goed gaan.![]()
Gelukkig kan ik met opgeheven hoofd zeggen dat ik door de regen heen en weer ben gefietst [afbeelding]
(kansloos, nooit meer...wie gaat er nou met natte onderbroek aankomen op z'n werk
)
Vandaag een rustdaggie .. wel nodig ook.quote:
Right.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Ag... geeft nietje gaf al aan vergeetachtiger te worden
Eeuwige strijd tussen pasfotomaker en ambtenaar.. beiden mensenwerk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef koffiekoekje het volgende:
De "pasfotomaker" moet toch weten hoe het moet
Eerste les!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh!! Dat vroege opstaan is toch echt niks voor mij
Maar volgende week vrijdag voor het eerst op de motor
beetje buell stiloquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:15 schreef Worldbeater het volgende:
Korte shop/design studie van Triumph met Fireblade kont.![]()
[afbeelding]
WB, wist jij nou nog wat goede motorkledingzaken in Den Haag? of was dat weer iemand anders.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh!! Dat vroege opstaan is toch echt niks voor mij
Maar volgende week vrijdag voor het eerst op de motor
Rib-i dacht dat ik wel bekend was in regio Den Haag.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:37 schreef Den_Haag het volgende:
WB, wist jij nou nog wat goede motorkledingzaken in Den Haag? of was dat weer iemand anders.
quote:En voel nu nog de spanning niet, maar dat zal volgende week denk ik wel anders zijn
Yep, eind oktober gekocht, in december uitgebreide beurt en nieuwe 155 pk bestendige ketting(=duur!) en 2 dagen later was ze uit de tuin ontvreemd.quote:
Zo, speciaal voor uquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
*klap* zei de brievenbus... net post van Aprilia!![]()
![]()
[afbeelding]
Via database van Bimota NL.![]()
Wel tofquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Zit ik nog met 2 dagen gips ook.![]()
Yep, en BWT neemt een Appie die ik dan kan lenen.quote:
Zal ik jou eens een rare smaak in je mond gevenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Je zal wel vaker dat soort dingen over anderen voorbij zien komen.![]()
2 jaar geleden hadden we het niet over een komende motormeet, maar over batsmeet om geschillen uit de wereld te helpen.![]()
![]()
![]()
![]()
Bats krijgt nu wel een rare skaak in de mond ... damn en weer. Met Makster, Bazziek en Rib-i in de buurt is alles dubbelzinnig.![]()
En wie kent er nog KratjuH?![]()
![]()
Wie?quote:En wie kent er nog KratjuH?![]()
Vertel, iedereen heeft hier teveel tijdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hehe gelukkig niet zeg, wel een ex maar das een lang verhaal.
Het gemekker in zijn gevalquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval genoten. Alleen mijn tip aan jou als maagd.. het gezeik achteraf is het niet altijd waard.![]()
Kan je ook zelfquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
Weer terug, wat een weer.
En die BMW's doen me altijd denken aan deze smiley: o_O
Trouwens...iemand zin om de op aan te passen...?![]()
Suzuki GSX-R 750 '93 - (MaartenGrendel)
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Achteraf hebben ze het de hele dag voorbereid, en ik maar steeds de motorhoes er weer op leggen.
Het waaide die dag ook.![]()
Niks te doen iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:47 schreef Rib-i het volgende:
En jij hebt niets te doen
Moet je niet slapen
Maar goed verzekerd?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yep, eind oktober gekocht, in december uitgebreide beurt en nieuwe 155 pk bestendige ketting(=duur!) en 2 dagen later was ze uit de tuin ontvreemd.
Toen ik er de week voor 240 km/u mee deed, wilde ik hem verder sparen en nog even niet doortrekken naar 300 km/u. Een latere kans kwam'r dus niet.![]()
Achteraf hebben ze het de hele dag voorbereid, en ik maar steeds de motorhoes er weer op leggen.
Het waaide die dag ook.![]()
Wel vier keer.quote:
Vrij loyaal waren ze bij Winterthur.quote:
Right...quote:
w00t direct mooi streetfighter kontje die R1quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel vier keer.![]()
[..]
Vrij loyaal waren ze bij Winterthur.![]()
Maar het was toen best wel een schok .. koopje van het jaar..
.. er is een wildvreemde in je tuin geweest..
.. en je durft niet meer hetzelfde te kopen..![]()
Bazziek kijkt om het hoekje........![]()
[afbeelding]
Right side up voorvork + wiel wil ik wel hebben.![]()
Net terug van buiten.. het geld ligt op straat.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |