Ik luister alleen overdag naar 3FM, maar kan me niet herinneren Ryan ooit gehoord te hebben...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt, wordt veel te weinig gedraaid op 3fm.![]()
Ingerolen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:40 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer wordt dolf trouwen ingerolen? die gast maakt zo'n KUT programma. wordt echt zo moe van die gozer. 'kijkmijiswantikdenkdatikheelsnelkanpratenzonderademtehalenblabla'
ik vind dat ie dood moet.
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:40 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer wordt dolf trouwen ingerolen? die gast maakt zo'n KUT programma. wordt echt zo moe van die gozer. 'kijkmijiswantikdenkdatikheelsnelkanpratenzonderademtehalenblabla'
ssstquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:40 schreef _GdR_ het volgende:
Dat ene solonummer van Sarah vond ik ook wel geing. Draaide Dolf ook regelmatig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef Pheno het volgende:
Goed nummer. I'm not an addict
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:46 schreef cosmick het volgende:
Wow, Little River Band. Erg goed.
Edit: LUL
* ril *quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Hier heb je Tokio Hotel, wat krijg je als je de make up + het haar van die 2de van rechts weg denkt?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Hier heb je Tokio Hotel, wat krijg je als je de make up + het haar van die 2de van rechts weg denkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |