quote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef 61neorej het volgende:
Die 2e lijn die je ziet op meteox is volgens mij het koufront.
quote:Latest UK Weather and Flood Warnings
Sunday 13 May WEATHER WARNING Outbreaks of heavy and thundery rain will affect Devon and Cornwall this morning. Up to 40mm of rain is possible in places and this may cause some disruption, particulary for road users. Valid until 1400BST
Sunday 13 May WEATHER WATCH Heavy and thundery rain will spread from the south across England and Wales today. Up to 40mm is possible in places and this may cause some disruption Further updates will appear here.
Iddquote:Op zondag 13 mei 2007 12:23 schreef DemonRage het volgende:
Ah nu zie ik het ook... 0-6km shear in knopen
[...]
een 0,5-gebied boven o.a. België en zuid-Limburg en het schampt het zuiden van Nederland. Zo nauw komt het denk ik ook weer niet.Het schijnt dat 0,5 nog niet zo'n heel boeiende waarde is.
quote:De Bilt heeft inmiddels al zeker 90 mm aan meiregen opgevangen. De komende dagen komt er nog heel wat bij, waarmee deze mei bij de tien natste belandt. In veel landen zijn waarschuwingen van kracht voor onweer en wind (zie Meteoalarm.eu)
Beter komt dat ding gewoon over heel Nederland.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:51 schreef i2Them2 het volgende:
Dat is waarschijnlijk de squalline die aan het eind van de dag over kan gaan trekken.
Als dat ding nog de hele dag blijft aansterken kunnen we hier nog wel wat verwachten.
Mooie wolkenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef Oom_Agent het volgende:
fotootje van het buiengebied in Frankrijk aan de westkust om 11:16 uur
[afbeelding]
leuke site dat infoclimat iddquote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef Oom_Agent het volgende:
fotootje van het buiengebied in Frankrijk aan de westkust om 11:16 uur
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |