een typoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:35 schreef Bruce117 het volgende:
Goedemorgen Hoolers
Wat is eigenlijk een buin cafe ?
ga maar naar de politieschoolquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:44 schreef Lionheaad het volgende:
Vraag me af in hoeverre hij sommige type cafe's wilt kennen.
Zoiets als The Blue Oyster Bar ook??
Vandaag een vriend afgezet en hij werkt bij DE.... geweldige geur van koffie kwam me tegemoet toen ik die kant op reedquote:
Afzetterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vandaag een vriend afgezet en hij werkt bij DE.... geweldige geur van koffie kwam me tegemoet toen ik die kant op reed
Trouwens hebben jullie maar 1 automaat??
Stel je voor dat dat op een gemeentehuis gebeurd, dan moeten ze wel werkenquote:
De DE bij Utrecht? Effe de geur ruiken is wel lekker, maar mijn voetbalclub lag heel vlak bij DE en als je een avond in de geur moet trainen, dan word je daar niet vrolijk van....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vandaag een vriend afgezet en hij werkt bij DE.... geweldige geur van koffie kwam me tegemoet toen ik die kant op reed
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De DE bij Utrecht? Effe de geur ruiken is wel lekker, maar mijn voetbalclub lag heel vlak bij DE en als je een avond in de geur moet trainen, dan word je daar niet vrolijk van....
Je kunt ook gewoon het laatste puntje weghalen....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:35 schreef RayMania het volgende:
Ik ga de TT niet aanpassen, want anders valt deé
weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |