Das waar, daar wil ik afhankelijk van het tijdstip en de inschatting van de intelligentie van de dienstdoende agent ook nog wel eens een afweging "wel of niet in discussie gaan" voor maken....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor maar wanneer een politie-agent zoiets tegen mij zou zeggen zou ik het ook geloven![]()
Die nummers boeien mij nooit zoveel, maar 61 vind ik wel intrigerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
OP volgt
Is daar een filmpje van?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar, daar wil ik afhankelijk van het tijdstip en de inschatting van de intelligentie van de dienstdoende agent ook nog wel eens een afweging "wel of niet in discussie gaan" voor maken....
's Nachts moeten blazen omdat ze je toevallig een kroeg zagen uitlopen en daarom even gingen staan wachten om je vervolgens staande te houden zodra je in de auto zit vind ik geen moment voor een discussie... zelfs niet als ik op voorhand al weet dat ik een P (van Perfect) zal blazen
Lamaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja..... ik zag het al....... ik ben al bezig in de FB![]()
Veel succesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja..... ik zag het al....... ik ben al bezig in de FB![]()
Ik ook. Punt is dat ik toen ook allemaal heel logisch op mij overkwam. Later reed ik daarna naar huis en bedacht ik me dat dat helemaal geen zin had ivm tijdelijke adres waar ik zat. Maar toch is het verder nooit in me op gekomen om het te gaan checken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
Ik ga dan wel thuis enorm lopen foeteren en dingen nakijken, maar op dat moment sta ik met mijn mond vol tanden.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook. Punt is dat ik toen ook allemaal heel logisch op mij overkwam. Later reed ik daarna naar huis en bedacht ik me dat dat helemaal geen zin had ivm tijdelijke adres waar ik zat. Maar toch is het verder nooit in me op gekomen om het te gaan checken.
Dat ik aangehouden word gebeurd me wel vaker. Erg vaak moet ik zeggen. Ik rij vaak 's nachts (ook in het weekend) in een oude auto en ik zie er jong uit. Ze denken vaak automatisch dat ik dan wel 1 of andere dronken tiener ben die net z'n rijbewijs heeft. Ben ook wel is 3x op 1 avond aangehouden bv... (En ik drink geneens alcohol)
Word vaak erg tam van zulke dingen. Zeker omdat ik als ik moet blazen ook nog is ademnood krijg (ivm allergien enzo) denk dan ook verder niet door op zulkde dingen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:29 schreef mootie het volgende:
Wij zijn nog van de generatie die geintimideerd raakt door de politie.
![]()
Ik zie net dat je 13 jaar jonger bent dan ik.![]()
Hier het "geweldige" verhaal van de laatste keer dat ik moest blazen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij zijn nog van de generatie die geintimideerd raakt door de politie.
![]()
Ik zie net dat je 13 jaar jonger bent dan ik.![]()
Wat een stel windbuilen zeg.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
Hier het "geweldige" verhaal van de laatste keer dat ik moest blazen.
3 weken geleden toen ik m'n rijbewijs moest laten zien was het overigens ook een alcoholcontrole maar ik was de enige die niet hoefde te blazen![]()
Ja het was idd erg gezellig die nachtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat een stel windbuilen zeg.
Mare ik ga naar me bedje: Truste
Had ik die post toch helemaal gemist... maar dan zal het je leeftijd of geboortejaar wel zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die nummers boeien mij nooit zoveel, maar 61 vind ik wel intrigeren
... bijvoorbeeld nummertje 61 uit de tabel van mendeljev?... toepassing van dit goedje in een nucleare batterij betekent, gebruik in ruimteschepen, satellieten, enz., ca 10 jaar energie...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die nummers boeien mij nooit zoveel, maar 61 vind ik wel intrigeren
... had je toen een een oude auto en zag je eruit als een jonge vrouw?...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:44 schreef Dutchguy het volgende:
Las dat het over alcoholcontrole ging. Heb ik ook wel eens gehad maar die agenten reden achter mijn huis en wachtten tot ik mijn auto uitstappen 's nachts en lieten me pal voor mijn eigen huis buiten blazen. Vond ik genant en was ik achteraf ook boos over. Vroeg nog wel waarom ik moest blazen en of ik soms slingerend reed of zo maar daar kreeg ik geen antwoord op. Stomme vraag ook eigenlijk want ik had niets gedronken maar wist ff niet wat ik moest zeggen.
Ouwe auto ja jonge vrouw nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... had je toen een een oude auto en zag je eruit als een jonge vrouw?...
.... owww... je hoort het tegenwoordig steeds vaker dat er vrouwen in oude auto's aangehouden worden..quote:
geinig is dat!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
40 euro geboden op mn oude koelkast!![]()
(voor het eerst iets op marktplaats gezet)
ow, zoooooooo herkenbaar...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
ben nu al 2 uur bezig dat ding weer helemaal op te poetsen![]()
Wij deden hem ook voor de leut op marktplaats, voor hetzelfde geld hadden we hem naar de stort gebrachtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, zoooooooo herkenbaar...
wij hebben onze oude keuken op marktplaats gehad. maar ik schaamde me dood...![]()
Kregen ook geen goed bod, dus ik heb m met liefde in mootjes geslagen en in een container afgevoerd...![]()
nee, dan moet je geld toe betalen.. dit heb je maar weer...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij deden hem ook voor de leut op marktplaats, voor hetzelfde geld hadden we hem naar de stort gebracht![]()
Sinds 1 januari kunnen we gratis storten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dan moet je geld toe betalen.. dit heb je maar weer...![]()
alles??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Sinds 1 januari kunnen we gratis storten.![]()
... goede zaak... weet je meteen wat je met oude spullen moet doen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
40 euro geboden op mn oude koelkast!![]()
(voor het eerst iets op marktplaats gezet)
Yep, alles! Hiervoor was het 5 euro per keer geloof ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alles??![]()
wij betalen hier voor grof vuil 10 euro per kar. tuinafval is wel gratis.. heb heel wat tientjes betaald voor héél veel karretjes met zooi...![]()
... bij ons is het 'gratis'...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alles??![]()
wij betalen hier voor grof vuil 10 euro per kar. tuinafval is wel gratis.. heb heel wat tientjes betaald voor héél veel karretjes met zooi...![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, alles! Hiervoor was het 5 euro per keer geloof ik.
* voelt zich geript door de gemeentequote:
... via de gemeentelijke lasten wordt hier bijna 'alles' betaald...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
* voelt zich geript door de gemeente![]()
volgens mij betaal ik daar ook nog best veel aan.. nah, whatever. we zijn er echt heel veel troep kwijtgeraakt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... via de gemeentelijke lasten wordt hier bijna 'alles' betaald...
... loop maar niet zo hard van stapel... zo hard gaat het hopelijk niet regenen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij betaal ik daar ook nog best veel aan.. nah, whatever. we zijn er echt heel veel troep kwijtgeraakt!
oei, volgens mij gaat het hier zo régenen...ga de boot maar vast klaarleggen geloof ik..
![]()
* stopt met opblazen rubberbootquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... loop maar niet zo hard van stapel... zo hard gaat het hopelijk niet regenen...
... oh dear... de steekpenningen zijn ook niet meer wat het is geweest...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
* stopt met opblazen rubberboot
valt het mee denk je?
vanochtend ook iedere keer buien. de straat stond voor de helft vol water. Maar dat komt omdat de riolering niet meer goed is. We staan op de wachtlijst voor herstraten...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... oh dear... de steekpenningen zijn ook niet meer wat het is geweest...
en wij betalen per kilo, daar ga je bijna failliet aan, als je de schuur of zolder opruimt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alles??![]()
Kom maar bij afgooien, krijg je mn pasjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:00 schreef 2live het volgende:
[..]
en wij betalen per kilo, daar ga je bijna failliet aan, als je de schuur of zolder opruimt.
is het verquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom maar bij afgooien, krijg je mn pasje![]()
quote:
Zullen wij wel meer gemeentebelasting betalenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:09 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zit boven je, in de hoofdstad.
Maar waarom is het bij ons dan zo duur, jullie zijn ook een grote stad![]()
hier is alles duur wat je aan de gemeente betaalt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen wij wel meer gemeentebelasting betalen![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:15 schreef mootie het volgende:
50 euro geboden!!!!
Ik vind het al wazig dat ze 50 willen neerleggen voor zo'n oud kreng.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... op naar de honderd...
[afbeelding]
... pics?...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het al wazig dat ze 50 willen neerleggen voor zo'n oud kreng.![]()
... zou oud ben jij toch ook weer niet?...quote:
... heb jij je huiswerk gedaan en je kamer opgruimd?...quote:
Erger nog: ik heb vanmorgen de bedden al helemaal afgehaald (incl. de molton matrashoezen) de matrassen omgedraaid, vervolgens heel snel koffie gezet omdat mijn vader zou komen om "even" de klink van de poortdeur te vervangen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... heb jij je huiswerk gedaan en je kamer opgruimd?...
Als je sterft wegens uithongering omdat je geen alarmnummer meer kunt bellen nadat je gevallen bent is het ook een "natuurlijke dood" hè...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:46 schreef Polonium-120 het volgende:
... hee wat gebeurt daar in het het zuiden van het land?... ik dacht dat jullie het wat betreft de sociale controle goed voor elkaar hadden?...
Een bejaard echtpaar is dood aangetroffen in een flat in Venlo. De twee lagen al twee maanden in de woning. Beide zijn rond dezelfde tijd op natuurlijke wijze gestorven.
beddenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de fiets gestapt, peuken gehaald en net heel voorzichtig de PC aangezet![]()
Maar verder was het een leuke dag![]()
Krijg ik nou een plakplaatje??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
bedden [afbeelding]
deur [afbeelding]
stofzuigen [afbeelding]
dweilen [afbeelding]
sigaretten [afbeelding]
![]()
zeker nog steeds aan het stakenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
En waar is die Kutnewbie Schnitzeleigenlijk??
Ik zie net dat hij wel in een ander topic gepost heeft maar niet in de SC??
... niets verbaast mij meer tegenwoordig...quote:
Een smurf... daar word ik helemaal emodinges vanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
omdat je lief bent geweest...
[afbeelding]
... hoeso? ... ik heb net een plaatje voor je gesmurfd?..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een smurf... daar word ik helemaal emodinges van![]()
ik heb gister ook een stickertje gehad van mn vriend......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een smurf... daar word ik helemaal emodinges van![]()
Ja maar die kutpuber van mij, waar ik nou al dagen nix van gehoord heb... die wordt door mijn neefje altijd "smurf" genoemd omdat hij van die knalblauwe Adidas in maatje 48 had...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... hoeso? ... ik heb net een plaatje voor je gesmurfd?..
Was je lief geweest?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb gister ook een stickertje gehad van mn vriend......![]()
Oeh.. weet je dat nou wel zeker??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik 'm hier zetten?
Zo herkennen we je toch niet.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik 'm hier zetten?
Ik hanteer een nieuwe stijl en verloochen de SC.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 12000 (gemiddeld 109 per dag)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn... dan mag ik wel uitkijken, nog ff en je baggert me voorbijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 12000 (gemiddeld 109 per dag)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerst even checken of het onze muppet wel is!
... 48? schoenen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar die kutpuber van mij, waar ik nou al dagen nix van gehoord heb... die wordt door mijn neefje altijd "smurf" genoemd omdat hij van die knalblauwe Adidas in maatje 48 had...![]()
Je verloochent zelfs mijn "waar zit je, ik mis je" PMquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hanteer een nieuwe stijl en verloochen de SC.
Vond alleen dat mijn 12000e toch wel hier hoorde![]()
Kut, verrek...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je verloochent zelfs mijn "waar zit je, ik mis je" PM![]()
![]()
.... hee je bent van kop naar munt gegaan...quote:
... wil je op schoot?...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Is het hier gezellig!?
Ah... nieuw schorem....... welkomquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Is het hier gezellig!?
... oww mai ... maar wel alles in verhouding?...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, en die zijn hem inmiddels te klein.... z'n huidige sportschoenen zijn maat 50![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
.... hee je bent van kop naar munt gegaan...
Zit jij hier nou te vissen naar de *****lengte van mijn zoon??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... oww mai ... maar wel alles in verhouding?...
Wat heb je overwonnen?? Je angst voor Ian_Nick-loze avatars??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag even mijn overwinning met jullie delen...
... van vaders- of moederskant?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij hier nou te vissen naar de *****lengte van mijn zoon??![]()
Maar ehm... 1.90 lang, 70 kilo, spijjkerbroek maat 31 met een 38 lengte....
Ik hoop dat de rest van zijn lengtegroei zich dus vooral in het bovenlijf gaat plaatsvinden want broeken met een lengtemaat 40 zijn vrijwel onmogelijk te krijgen.
Van mijn kant naar ik aanneem... zijn vader was maar 1.85 ofzo...quote:
... je hebt het ver geschopt mijn zoon...quote:
Ik was voor het eerste gedeelte van Ian_Nick gegaan, dan had de grap misschien gewerktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik zou zeggen, maak een keuze...
Da's ook niet veelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?num=50&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&sa=N&tab=wi&lr=lang_nl&q=skorrem
Hmmz.. misschien is dit wat voor je... dat moet vast geweldig aanslaan in de ONZ topics waar je normaal postquote:
... volgende keer beter naar mij luisteren als ik zeg dat je niet in die vieze vijvers moet zwemmen...quote:
Taco's.... ik heb er 2 op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
Wat lust je niet meer??
Rob ging zn bord aflikken en met zn wang en neus door het eten....... Ik moest heel hard lachen maar ik hoefde geen eten meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... dan zal dat wel voldoende zijn....
Ik dacht dat je alleen maar katten had??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Rob ging zn bord aflikken en met zn wang en neus door het eten....... Ik moest heel hard lachen maar ik hoefde geen eten meer.![]()
Mannen van 36 zijn net hondenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen maar katten had??
... nu hoef ik ook niet meer...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Rob ging zn bord aflikken en met zn wang en neus door het eten....... Ik moest heel hard lachen maar ik hoefde geen eten meer.![]()
Ik had er geen last van en heb zojuist een paar zalmspiezen in de oven gedaan...quote:
Ik heb al 6 uur niet gerookt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had er geen last van en heb zojuist een paar zalmspiezen in de oven gedaan...
(ben een beetje te verrot om nog boodschappen te gaan doen en een halve zak chips met dipsaus leek me nou niet bepaald een maaltijd)
... zal ik nog een bord voor je opscheppen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
*boer laat
In dat geval: Well done Ianquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel, mensch!
Kan je nou niet een keer trots op me zijn ofzo!@?![]()
![]()
![]()
Jullie hebben geen noodstorm daar..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Watje, ik heb vanmiddag nota bene een hagelbui getrotseerd om sigaretten te halen![]()
Hee ik ben wel met de fiets gegaan hè, eerst naar de bank en toen naar de benzinepompquote:
... hoho zondag is pas een rustdag..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:42 schreef Liess het volgende:
Eindelijk weekend!
Jah, heb een paar hele zware dagen achter de rug....quote:
Oei.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Jah, heb een paar hele zware dagen achter de rug....
Ben een oom verloren maandagavond, erg plotseling.
...grrrrquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daten met nieuw schorem!?!?!?!?
En IK dan!?!!??!?!?![]()
![]()
![]()
Lieverd, jij blijft gewoon mijn kutnewbie Schnitzeltjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daten met nieuw schorem!?!?!?!?
En IK dan!?!!??!?!?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanavond 22.30 uur, station Amersfoort, zorg dat je een rode roos bij je hebt![]()
Nimmie truuk?!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanavond 22.30 uur, station Amersfoort, zorg dat je een rode roos bij je hebt![]()
Bummer... sterktequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:48 schreef Liess het volgende:
[..]
... gecondoleerd...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:48 schreef Liess het volgende:
[..]
De suggestie alleen al dat ik zo iets zou flikkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou toch kunnen!?![]()
Die was toch ook afgesproken op station enzo!?![]()
... ian?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:53 schreef Liess het volgende:
![]()
de helft van de knoppen en smileys werken niet hier![]()
Sorry hoor...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
De suggestie alleen al dat ik zo iets zou flikken![]()
![]()
ik mag van Gert geen vieze plaatjes meer posten...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
*fap,fap
Zijn er al naaktfoto's van Gert zelf in de omloop?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik mag van Gert geen vieze plaatjes meer posten...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
*rode rozen kopen..........
OMG... het wordt nog druk op het stationquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:01 schreef Polonium-120 het volgende:
*station zoeken
Godverdommequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
OMG... het wordt nog druk op het station![]()
DGK minimeet??![]()
Railrunner kom je overal mee tegenwoordig...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
OMG... het wordt nog druk op het station![]()
DGK minimeet??![]()
Railrunner?? Ik ga zelfs nooit met de treinquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Railrunner kom je overal mee tegenwoordig...![]()
We drinken er wel biertje op je gezondheidquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
*jaloers is
ik heb gezocht en niets gevonden...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn er al naaktfoto's van Gert zelf in de omloop?
Gert.rar![]()
Tuurlijk, geef haar de schuld maar weer....quote:
Ja omdat ze zo aandrong...en nee betekent ja....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef haar de schuld maar weer....
"Ik deed niets, zij deed het... ik was er alleen maar bij"![]()
waarom willen zij zo leven?quote:
Ja vies he?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn allemaal smerig!
Wie gaat het nou zomaar over seks hebben!
Trouwens, seks voor het huwelijk is echt vet slecht!
Idd... zondig is hetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn allemaal smerig!
Wie gaat het nou zomaar over seks hebben!
Trouwens, seks voor het huwelijk is echt vet slecht!
Dat wordt weer biechten zondag.......uw ranzige gedachten delen met de pastoorquote:
Biechten is voor Katholiekenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat wordt weer biechten zondag.......uw ranzige gedachten delen met de pastoor
van de plaatselijke kerk..![]()
Iew!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga heul niet naar m'n zusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC # 62] 2 jezus or not 2 jezus
Ooh! Ooh!! Pick me!!1 Pick Me!11!!1EINZ1!1!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... als je zulke plaatjes boven je bed hebt hangen dan wordt die date van ons nix![]()
Wat vraag je me nou?? Of ik einz aan je pik wil ...... ???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ooh! Ooh!! Pick me!!1 Pick Me!11!!1EINZ1!1!!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat vraag je me nou?? Of ik einz aan je pik wil ...... ???![]()
... ze kunnen bij mij altijd terecht...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lol om jouw God die Leandra fuckt?? Het moet gvd niet gekker worden met dat blasfemische gedoe hierquote:
Nee het is niet echt, het is een beeld om de jeugd van het drinken af te houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Paris trouwens dood ofzo!?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol om jouw God die Leandra fuckt?? Het moet gvd niet gekker worden met dat blasfemische gedoe hier![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee het is niet echt, het is een beeld om de jeugd van het drinken af te houden.
Ist weer zo ver?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik rol vandaag alleen nog maar met een rollator![]()
Ik ben benieuwd hoe anatomisch correct haar vagina is... die Yanks kunnen wat dat betreft weinig hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze lijkt trouwens niet erg: die tieten zijn veel te mooi.
KutYanksquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe anatomisch correct haar vagina is... die Yanks kunnen wat dat betreft weinig hebben.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had nooit verwacht dat Mootie zo'n smeerlapje was!
Misschien dat dit bericht van de FP je meer duidelijkheid verschaftquote:
knip 2quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neuk waar, wanneer en met wie ik wil.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
knip
OMG... heb ik weer een nieuwe rage op sexgebied gemist?? Knipsex?quote:
... het heeft mij ogen geopend...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien dat dit bericht van de FP je meer duidelijkheid verschaft
Beeld dode Paris Hilton moet jeugd waarschuwen
Ehm... ik geloof het wel?? Maar dat kan ook mijn interpretatie van alle posts zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hee Leandra. Waar gaat het over vanaaf? Sex?![]()
Hehehquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... ik geloof het wel?? Maar dat kan ook mijn interpretatie van alle posts zijn![]()
Absoluut helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra mompelt iets over "dirty mind" en "joy forever"![]()
stationsex...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hee Leandra. Waar gaat het over vanaaf? Sex?![]()
Ja hoor, maak jij het ff nog ranzigerquote:
Romanties.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, maak jij het ff nog ranziger![]()
Het was gewoon een date op het station.... met een rode roos enzo![]()
Juist, dat dacht ik nou ook toen die newbie hier wat wilde afspreken... maar voor je t weet bemoeit iedereen zich er weer mee (jaloers) en wordt er gedaan alsof het een grote ranzige orgie zal wordenquote:
Wil je het licht in De Arena aan hebben of uit?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Leandra met dr saaie kerels met roos op het station.....
Wij kunnen dat veel beter!![]()
Ach gossie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat dacht ik nou ook toen die newbie hier wat wilde afspreken... maar voor je t weet bemoeit iedereen zich er weer mee (jaloers) en wordt er gedaan alsof het een grote ranzige orgie zal worden![]()
Alsof ze het zich nog kan permitteren te zeggen dat het licht uit moet, na mij "saai" te hebben genoemdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je het licht in De Arena aan hebben of uit?![]()
Bouwlampenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je het licht in De Arena aan hebben of uit?![]()
Nou.... ik moest eerst naar buiten kijken om te zien dat het inmiddels idd bijna onbewolkt isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ach gossie.![]()
Nee hoor, gewoon gezellig restaurantje bij sfeervol kaarslicht op een mooie wolkenloze zomeravond gun ik je.![]()
Of is dat weer te...![]()
Dan ga jij aan een tafeltje zitten.........ergens in een restaurantje..onbewolkte avond..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... ik moest eerst naar buiten kijken om te zien dat het inmiddels idd bijna onbewolkt is![]()
Heb ik iig een leuke avond... jij durft het toch nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan ga jij aan een tafeltje zitten.........ergens in een restaurantje..onbewolkte avond..
ik zoek wel de middenstip op...met bouwlampen!![]()
Anders kom je na het ultieme avondje uit toch ook?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik iig een leuke avond... jij durft het toch niet![]()
... hoe kom je er op?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Anders kom je na het ultieme avondje uit toch ook?![]()
Als ik zeker wist dat jullie er zouden zijn deed ik dat wel... maar jullie durven toch nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Anders kom je na het ultieme avondje uit toch ook?![]()
Ik wacht even op de PM van Mootie...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik zeker wist dat jullie er zouden zijn deed ik dat wel... maar jullie durven toch niet![]()
to stationsex or not to stationsex...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat moet een geyle TT worden...
Van deel 62...
Bijna goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
to stationsex or not to stationsex...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
En ff doorbaggeren, dan kunnen we hier verder: [SC # 62] 2 date or not 2 date...
Van de vorige date??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
* was even chocoladevlekken uit jurk aan het wassen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |