KutYanksquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe anatomisch correct haar vagina is... die Yanks kunnen wat dat betreft weinig hebben.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had nooit verwacht dat Mootie zo'n smeerlapje was!
Misschien dat dit bericht van de FP je meer duidelijkheid verschaftquote:
knip 2quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neuk waar, wanneer en met wie ik wil.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
knip
OMG... heb ik weer een nieuwe rage op sexgebied gemist?? Knipsex?quote:
... het heeft mij ogen geopend...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien dat dit bericht van de FP je meer duidelijkheid verschaft
Beeld dode Paris Hilton moet jeugd waarschuwen
Ehm... ik geloof het wel?? Maar dat kan ook mijn interpretatie van alle posts zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hee Leandra. Waar gaat het over vanaaf? Sex?![]()
Hehehquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... ik geloof het wel?? Maar dat kan ook mijn interpretatie van alle posts zijn![]()
Absoluut helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra mompelt iets over "dirty mind" en "joy forever"![]()
stationsex...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hee Leandra. Waar gaat het over vanaaf? Sex?![]()
Ja hoor, maak jij het ff nog ranzigerquote:
Romanties.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, maak jij het ff nog ranziger![]()
Het was gewoon een date op het station.... met een rode roos enzo![]()
Juist, dat dacht ik nou ook toen die newbie hier wat wilde afspreken... maar voor je t weet bemoeit iedereen zich er weer mee (jaloers) en wordt er gedaan alsof het een grote ranzige orgie zal wordenquote:
Wil je het licht in De Arena aan hebben of uit?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Leandra met dr saaie kerels met roos op het station.....
Wij kunnen dat veel beter!![]()
Ach gossie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat dacht ik nou ook toen die newbie hier wat wilde afspreken... maar voor je t weet bemoeit iedereen zich er weer mee (jaloers) en wordt er gedaan alsof het een grote ranzige orgie zal worden![]()
Alsof ze het zich nog kan permitteren te zeggen dat het licht uit moet, na mij "saai" te hebben genoemdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je het licht in De Arena aan hebben of uit?![]()
Bouwlampenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je het licht in De Arena aan hebben of uit?![]()
Nou.... ik moest eerst naar buiten kijken om te zien dat het inmiddels idd bijna onbewolkt isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ach gossie.![]()
Nee hoor, gewoon gezellig restaurantje bij sfeervol kaarslicht op een mooie wolkenloze zomeravond gun ik je.![]()
Of is dat weer te...![]()
Dan ga jij aan een tafeltje zitten.........ergens in een restaurantje..onbewolkte avond..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... ik moest eerst naar buiten kijken om te zien dat het inmiddels idd bijna onbewolkt is![]()
Heb ik iig een leuke avond... jij durft het toch nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan ga jij aan een tafeltje zitten.........ergens in een restaurantje..onbewolkte avond..
ik zoek wel de middenstip op...met bouwlampen!![]()
Anders kom je na het ultieme avondje uit toch ook?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik iig een leuke avond... jij durft het toch niet![]()
... hoe kom je er op?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Anders kom je na het ultieme avondje uit toch ook?![]()
Als ik zeker wist dat jullie er zouden zijn deed ik dat wel... maar jullie durven toch nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Anders kom je na het ultieme avondje uit toch ook?![]()
Ik wacht even op de PM van Mootie...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik zeker wist dat jullie er zouden zijn deed ik dat wel... maar jullie durven toch niet![]()
to stationsex or not to stationsex...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat moet een geyle TT worden...
Van deel 62...
Bijna goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
to stationsex or not to stationsex...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
En ff doorbaggeren, dan kunnen we hier verder: [SC # 62] 2 date or not 2 date...
Van de vorige date??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
* was even chocoladevlekken uit jurk aan het wassen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |