quote:
Sexyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
(onder een dekentje, met een bak ijs achter de pc)
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
Ik heb toch mijn stadionoutfitje maar even aangetrokken.
Maak mij gekkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
Hmmz.. heb jij een afspraak met Mokum ofzo?? Die nodigde mij namelijk ook al uit om te komen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben daar niet zo van![]()
Ik stel voor: omstebeurt
en ik eerst uiteraard![]()
Wat ben je toch ook een coole chickquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
(onder een dekentje, met een bak ijs achter de pc)
.... heb jij je ook geschoren?...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
Altijdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
.... heb jij je ook geschoren?...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
.... heb jij je ook geschoren?...
Ik heb een heleboel met mokum, maar niet met deze hierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.. heb jij een afspraak met Mokum ofzo?? Die nodigde mij namelijk ook al uit om te komen...
Ach... als je m wat beter leert kennen valt ie wel mee hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel met mokum, maar niet met deze hier![]()
Tenzij eend aan een beurt toe is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus ik kan met een gerust hart de scheerspullen thuis laten?![]()
Een eend pluk je, maar ik ben al kaal, heb al mijn veren verzameld om ze in je poepgaatje te deponerenquote:
Ik dacht dat ze een scheerbeurt bedoeldequote:
Je bent ook zo romantischquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een eend pluk je, maar ik ben al kaal, heb al mijn veren verzameld om ze in je poepgaatje te deponeren
... krijgt er iemand al jeuk?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een eend pluk je, maar ik ben al kaal, heb al mijn veren verzameld om ze in je poepgaatje te deponeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |