Ben jij echt 16quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Helaas, het was niet mijn enige post in de reeks. Ik ben weer single.
Ja, ik ben zestien. Niet dat ik hier zit omdat ik mezelf nou heel zielig vind, maar ik ben nogal verdrietig omdat ze echt heel lief was en we echt overal hetzelfde over dachten en zo. Maargoed, ik zal jullie niet verder vervelen met mijn verhalen over mezelf, ik ga er weer tegenaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ben jij echt 16
*Knijpt in wangetjes*
HEY!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Bijna net zo zielig als tot je 20ste maagd zijn.![]()
'Heey, ken ik jou niet ergens van?' is ook een goede.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:05 schreef Gelderland het volgende:
Ok, het is zaterdagavond, laten we de singles wat tips geven:
1. Ga met wat vrienden stappen
2. Ga beetje los, niet te gestressed
3. Zie je een leuke dame die ook maar een beetje staat, probeer er wat tegen te praten ('heej, alles goed' - 'heej, weet jij hoelaat deze tent sluit')
4.....
Ik dacht dat jij ouder dan 15 was.quote:
Ik ga toch voor een iets intelligentere meid dan de gemiddelde vmbo-praktijkstroom doos. Beetje stijl is ook niet weg trouwensquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:35 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Met hupsen kom je er niet meer tegenwoordig...
Wil je echt indruk maken, dan moet je jumpen![]()
So far for the 'jumping' then.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Beetje stijl is ook niet weg trouwens
Leuke vrouwen die verzuimen te melden dat ze een relatie hebben tot het moment dat je om hun telefoonnummer vraagt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:47 schreef broer het volgende:
Leuke vrouwen die een relatie blijken te hebben... [afbeelding]
En veel leuke, niet-breezerige meisjes....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:37 schreef CherryLips het volgende:
In de letterenbieb lopen veel leuke gozers rond.
maagd blijven of 17 jarig vrouwtje neuken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah nou aan de ene kant denk ik dat ook, en aan de andere kant vind ik het eigenlijk een beetje op het randje. Ik bedoel, 20 en 25 voelt toch anders dan 17 en 22. Vind ik. Maar ik ben weer aan het zeveren zeker?
Letterenbieb.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:37 schreef CherryLips het volgende:
In de letterenbieb lopen veel leuke gozers rond.
Ze bedoelt de bibliotheek van de faculteit der letteren waarschijnlijk. Eigenlijk weet ik het ook wel zeker.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Letterenbieb._!
Als ik aan bibliotheek denk, denk ik aan boeken en ga ik er ook alleen heen voor boeken, ook al heb je soms ook video's en DVD's / muziek.
Letterenbieb.
oh..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ze bedoelt de bibliotheek van de faculteit der letteren waarschijnlijk. Eigenlijk weet ik het ook wel zeker.
Nooit in de UB op het koningsplein geweestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Letterenbieb._!
Als ik aan bibliotheek denk, denk ik aan boeken en ga ik er ook alleen heen voor boeken, ook al heb je soms ook video's en DVD's / muziek.
Letterenbieb.
Ik kom nooit in de UB, hooguit als ik wanhopig een slaapplaats nodig heb en ik sta op Koningsplein en dan nóg, hoef ik niet naar de UB te gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nooit in de UB op het koningsplein geweest![]()
Ik blijf ook maar thuis.. Sowieso ga ik liever niet op zaterdag de stad in. Donderdagen zijn veel gezelliger. Of ik ga naar de borrel van m'n faculteitsvereniging op dinsdags, altijd gezellig, geeft alleen soms wel wat problemen met werk de day after.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vanavond niet uit! En jullieee
Flirten op je werk houdt je ook van de straatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:32 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik blijf ook maar thuis.. Sowieso ga ik liever niet op zaterdag de stad in. Donderdagen zijn veel gezelliger. Of ik ga naar de borrel van m'n faculteitsvereniging op dinsdags, altijd gezellig, geeft alleen soms wel wat problemen met werk de day after.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:08 schreef brooklynzoo het volgende:
Stelletjes van rond de 30 jaar hebben de neiging de stad te verlaten en te settelen in dorpen...zeker als er kinderwensen zijn...
maar hoe zit dat met de singles? In mijn omgeving zie ik dat steden een grote aantrekkingskracht hebben op jonge alleenstaanden, maar er zijn natuurlijk ook vele jonge singles die in dorpen/kleinere plaatsen blijven hangen...
De mensen die in de dorpen gaan wonen worden vaak gezien als personen die zich voorbereiden op 'huisje, boompje, beestje'. Terwijl de stad juist losbandige, creatieve en ondernemende mensen trekt..
Wat is volgens jullie de oorzaak van deze stedelijke aantrekkingskracht? Meer kans op seks? Meer kans op een goede baan? En wat beweegt een dertiger om deze stad juist te verlaten?
Daar hoef je ook niet te komen om te studeren. Daar kom je om te 'studeren'...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de UB, hooguit als ik wanhopig een slaapplaats nodig heb en ik sta op Koningsplein en dan nóg, hoef ik niet naar de UB te gaan.
Studeren, daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |