quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:45 schreef ScottTracy het volgende:
Nee Heizeldrama was in de Europacup tegen Juventus... Dit weet ik ook niet. Wolverhampton Wanderers misschien?
Hang van het antwoord af als ik naar jan de boer vraag wil ik wel de voornaam maar cruijf neem ik alleen de achternaam wel genoeg. maar meestal is de achternaam alleen genoeg bij mijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als jij een vraag stelt en in 1 minuut komen er drie antwoorden binnen waarvan de eerste alleen de achternaam is, en de tweede volledig, welke neem jij dan als goed antwoord??? Ik die tweede hoor, die heeft meer moeite gedaan om het volledig te beantwoorden, en daarom misschien net twee seconden later gepost.
De Engelse beker.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:46 schreef Yurithemaster het volgende:
as roma?
Je begrijpt mijn antwoord niet helemaal geloof ik, maar laat maar. We hebben het er niet meer overquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hang van het antwoord af als ik naar jan de boer vraag wil ik wel de voornaam maar cruijf neem ik alleen de achternaam wel genoeg. maar meestal is de achternaam alleen genoeg bij mij
Tong +1quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:54 schreef tong80 het volgende:
Nottingham Forrest. Een grootnmacht die in ern lagere divisie spelt momentel.
Ohhh, de bende van Robin Hood dusquote:
Pi-air?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:55 schreef erkel het volgende:
Tong zal wel gelijk hebben![]()
Nottingham, de club waar Pierre ook nog ff zijn kunsten heeft vertoond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |