quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Marilyn Monroe.
Jaaaa! Maar ik heb wel een naam nodig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:18 schreef erkel het volgende:
Broer van Diana. Naam heb ik niet zo gauw
Elizabeth +1quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:19 schreef ElizabethR het volgende:
Euhhhhh, Charles Spencer
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Wet van Meden en Perzen?
Achja dat was hetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:38 schreef ElizabethR het volgende:
Er waren geruvhten over Keith Richard, maar of die waar zijn weet ik niet
Volgens Wiki gaat dat door.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:38 schreef ElizabethR het volgende:
Er waren geruvhten over Keith Richard, maar of die waar zijn weet ik niet
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
Pfffff, hoeven ze hem in ieder geval niet te grimeren![]()
![]()
![]()
Ik hoop van niet, telkens denk ik dat ik een vraag stel die Wicky niet zal weten, maar ze weet gewoon allesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Jullie blijven trouwen sniet punten ping-pogen he?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Jullie blijven trouwens niet punten ping-pogen he?
Ik heb precies hetzelfde met Elizabethquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hoop van niet, telkens denk ik dat ik een vraag stel die Wicky niet zal weten, maar ze weet gewoon alles
Je moet het ongeveer in de vijfde eeuw voor Christus zoekenquote:
Oke, zal ik proberenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:45 schreef ScottTracy het volgende:
Doe anders wat sportvragen.
Niet doen alsof we steeds dezelfde soort vragen stellen, want ze zijn heel gevarieerdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:45 schreef ScottTracy het volgende:
Dat vind ik ook niet zo ergquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:45 schreef ScottTracy het volgende:
Dit is het precies correct gespelde en derhalve juiste antwoord.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:12 schreef ScottTracy het volgende:
Raemon Sluiter?
Nouja ik zeg maar niksquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
Dit is het precies correct gespelde en derhalve juiste antwoord.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Arlington Road?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:27 schreef wyccie het volgende:
Jemig, dat is toch Isabella Rosselini?
Jawel hoor, zeg maar wel. Doe ik iets fout dan??quote:
Ik ging net een scènebeeld zoeken, maar hoeft niet meerquote:
Nee, het is Peter Weirquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:31 schreef wyccie het volgende:
Ik heb maar twee films gezien waarin Isabella speelt, en beide zijn ze het niet.
't Is ook geen Scorsese he?
Ik vind dat mensen niet zo moeten "zeuren" over namen bijvquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel hoor, zeg maar wel. Doe ik iets fout dan??
Scott geeft voor en achternaam en jij alleen achternaam. Bovendien geeft Scott het precies gespeld zoals ik het heb opgezocht voor ik uberhaupt de vraag kon stellen omdat ik er geen bal vanaf weet.. Dus ik heb op google gezocht naar de wereldranglijst mannen tennis en dan de eerste nederlander. Dus hoewel jij sneller was, was Scott vollediger, en daarom krijgt die het punt.
Lieve Yuri,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen niet zo moeten "zeuren" over namen bijv
laats met admiraal de ruyter daar moest dan michiel voor en erasmus moest ook de voornaam bij en dan staat de voornaam erbij en dan moet het weer perse goed gespelt zijn.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
F. Murray Abraham.
Ik weet wel dat de vragensteller beslist alleen vind ik dat ze soms wat te ijverig zijn met namenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Lieve Yuri,
Omdat ik niets van sport weet, wilde ik dit graag volledig. Scott heeft het volledig beantwoord.
Bovendien zeggen de regels:
De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt.
De keywords van de film op IMDb klinken erg interessant. Ik denk dat ik die een keer ga aanschaffen.quote:
Ja, doen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:38 schreef wyccie het volgende:
De keywords van de film op IMDb klinken erg interessant. Ik denk dat ik die een keer ga aanschaffen.
Als jij een vraag stelt en in 1 minuut komen er drie antwoorden binnen waarvan de eerste alleen de achternaam is, en de tweede volledig, welke neem jij dan als goed antwoord??? Ik die tweede hoor, die heeft meer moeite gedaan om het volledig te beantwoorden, en daarom misschien net twee seconden later gepost.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de vragensteller beslist alleen vind ik dat ze soms wat te ijverig zijn met namen
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:45 schreef ScottTracy het volgende:
Nee Heizeldrama was in de Europacup tegen Juventus... Dit weet ik ook niet. Wolverhampton Wanderers misschien?
Hang van het antwoord af als ik naar jan de boer vraag wil ik wel de voornaam maar cruijf neem ik alleen de achternaam wel genoeg. maar meestal is de achternaam alleen genoeg bij mijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als jij een vraag stelt en in 1 minuut komen er drie antwoorden binnen waarvan de eerste alleen de achternaam is, en de tweede volledig, welke neem jij dan als goed antwoord??? Ik die tweede hoor, die heeft meer moeite gedaan om het volledig te beantwoorden, en daarom misschien net twee seconden later gepost.
De Engelse beker.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:46 schreef Yurithemaster het volgende:
as roma?
Je begrijpt mijn antwoord niet helemaal geloof ik, maar laat maar. We hebben het er niet meer overquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hang van het antwoord af als ik naar jan de boer vraag wil ik wel de voornaam maar cruijf neem ik alleen de achternaam wel genoeg. maar meestal is de achternaam alleen genoeg bij mij
Tong +1quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:54 schreef tong80 het volgende:
Nottingham Forrest. Een grootnmacht die in ern lagere divisie spelt momentel.
Ohhh, de bende van Robin Hood dusquote:
Pi-air?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:55 schreef erkel het volgende:
Tong zal wel gelijk hebben![]()
Nottingham, de club waar Pierre ook nog ff zijn kunsten heeft vertoond![]()
Nee, niks mis mee. Ik moest alleen lachen dat je alleen 'Pierre', zonder achternaam posttequote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:59 schreef erkel het volgende:
Is er wat mis met held Pi-air? Heeft ons maar mooi de UEFA-Cup bezorgd![]()
Pierre behoeft geen vermelding van een achternaamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, niks mis mee. Ik moest alleen lachen dat je alleen 'Pierre', zonder achternaam postte
Mijn schuld en die van Elizabethquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:02 schreef MaJo het volgende:
Waarom is er altijd een voetbalvraag als ik dit topic check?
Ik niet geef mij maar geschiedenisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn schuld en die van ElizabethOmdat de heren erom vroegen.
Het was eigenlijk ook gewoon goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Oh jammer, ik dacht dat erkel per ongeluk een hint had gegeven![]()
Trusten, wyccie
De vraag is inmiddels beantwoord.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:07 schreef Jefferd_ het volgende:
de laatste vraag is toch die van liverpool 1989? aan het plaatje te zien is dat antwoord Arsenal?
Je loopt een beetje achterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:07 schreef Jefferd_ het volgende:
de laatste vraag is toch die van liverpool 1989? aan het plaatje te zien is dat antwoord Arsenal?
Als ik hem niet weet welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:10 schreef erkel het volgende:
Even een liedje uploaden of zijn er mensen die daar iets op tegen hebben?
Zal het antwoord vast niet weten maar ga je gangquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:10 schreef erkel het volgende:
Even een liedje uploaden of zijn er mensen die daar iets op tegen hebben?
Ok. Slaapse WAquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geen geluid, maar maakt niet uit, ik ga toch slapen.
Veel plezier nog![]()
![]()
Dat is de titelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
und waarum? heb gene idee
Nena zit niet in het groepje. De groepsnaam doet ook wel denken aan een verfrissend snoepje met 'maar' 2 calorieën.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:24 schreef MaJo het volgende:
Kan het nu wel horenken het nummer wel... Und warom van Nena en nog iemand?
Mijn signature bedoel je? Thanks. Goede smaakquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:30 schreef Jefferd_ het volgende:
Tic Tac Toe? Warum
Nou ja aangezien een line-up en een concertagenda nou niet bepaald hetzelfde zijn wilde ik even checken wat ie bedoeldequote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij anders een line-up hebt verstopt![]()
trusten Yuriquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga naar bed slaap lekker iedereen
het ziet er onderhand meer uit als een line-up, vandaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja aangezien een line-up en een concertagenda nou niet bepaald hetzelfde zijn wilde ik even checken wat ie bedoelde
quote:
Hoe vet festival zou dat zijn met die line-upquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:34 schreef Jefferd_ het volgende:
[..]
het ziet er onderhand meer uit als een line-up, vandaar.
Misschien ook verstandig dat je de OP nog eens goed doorleest, dan had je misschien deze vraag niet gesteldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:43 schreef Jefferd_ het volgende:
[..]
Nee lager.. ik zoek even een goede hint.. dat is denk ik makkelijker
je zit heel warm.. kan geen hint vinden.. en ik heb idd spijt van deze vraagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:44 schreef erkel het volgende:
130?
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:50 schreef erkel het volgende:
131?
nee hitkrant heeft altijd zo geheten. dat was een ander tijdschrift die jij bedoeldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:55 schreef MaJo het volgende:
Zat ook te denken aan de hitkrant, heette vroeger volgens mij hitweek en dat is wel al behoorlijk oud
In 1971 opgericht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:55 schreef MaJo het volgende:
OOR?
Me tooquote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:06 schreef Jefferd_ het volgende:
Na deze vraag ga ik mijn bedje in kruipen.
quote:
Zit heel dicht in de buurt, maar kan het niet goed rekenen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:09 schreef Robbiev85 het volgende:
nee wacht, heeft te maken met een ambulance (kreeg ik als voorbeeld op school)
als de ambulance naar je toerijdt dan klinkt het anders dan wanneer hij van je weg rijdt
Doppler effect.. dat zocht ik!
Of, als een ambulance naar je toerijdt wordt het zwaailicht blauwer dan wanneer ie van je afrijdtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:09 schreef Robbiev85 het volgende:
nee wacht, heeft te maken met een ambulance (kreeg ik als voorbeeld op school)
als de ambulance naar je toerijdt dan klinkt het anders dan wanneer hij van je weg rijdt
Doppler effect.. dat zocht ik!
Blauw wordt niet blauwer, maar groener meen ik. en daar heb je een snelheid van 431.701.139,52 km per uur voor nodig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Of, als een ambulance naar je toerijdt wordt het zwaailicht blauwer dan wanneer ie van je afrijdt
Dat lijkt me een leuk experimentquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:26 schreef geertp het volgende:
Blauw wordt niet blauwer, maar groener meen ik. en daar heb je een snelheid van 431.701.139,52 km per uur voor nodig.
het lijkt me trouwens dat blauw naar violet schuift. Groen heeft een langere golflengte dan blauw (kijk maar naar een regenboog).quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:26 schreef geertp het volgende:
[..]
Blauw wordt niet blauwer, maar groener meen ik. en daar heb je een snelheid van 431.701.139,52 km per uur voor nodig.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:48 schreef geertp het volgende:
Vast ook niet de broer van Oliver Khan...
dat is toch een duitse keeper?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:48 schreef geertp het volgende:
Vast ook niet de broer van Oliver Khan...
Ja, of een vrij onbekende Franse neuropsycholoog.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:54 schreef Berkery het volgende:
Een bekende Pakistaanse hockeyspeler.
Bijna, andere titel, ander land.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:58 schreef geertp het volgende:
Ok, dan ga ik toch voor Keizer van Mongolië
en dan doe ik even of ik dit niet ziequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef geertp het volgende:
he zund. nou, dan ga ik toch voor Mandarijn van China
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:12 schreef geertp het volgende:
Want het was toch Koning van Afghanistan???
dat vraag ik mij ook afquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef geertp het volgende:
Wie is Hugo van Payens
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:59 schreef geertp het volgende:
geen idee... omdat ze door hun overdreven grote hoeveelheid lichaamsbeharing meer op apen lijken als op mensen en nu in het circus werken?
Met hun vakantiesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou, meer ridderordes ken ik niet heur.
Waarmee is de Griswold familie bekend geworden?
kijk, die Berk heeft er tenminste verstand van. Berkery +1quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Paul Simon - You can call me Al.
fuckin' cheat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |