Nee, niks mis mee. Ik moest alleen lachen dat je alleen 'Pierre', zonder achternaam posttequote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:59 schreef erkel het volgende:
Is er wat mis met held Pi-air? Heeft ons maar mooi de UEFA-Cup bezorgd![]()
Pierre behoeft geen vermelding van een achternaamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, niks mis mee. Ik moest alleen lachen dat je alleen 'Pierre', zonder achternaam postte
Mijn schuld en die van Elizabethquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:02 schreef MaJo het volgende:
Waarom is er altijd een voetbalvraag als ik dit topic check?
Ik niet geef mij maar geschiedenisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn schuld en die van ElizabethOmdat de heren erom vroegen.
Het was eigenlijk ook gewoon goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Oh jammer, ik dacht dat erkel per ongeluk een hint had gegeven![]()
Trusten, wyccie
De vraag is inmiddels beantwoord.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:07 schreef Jefferd_ het volgende:
de laatste vraag is toch die van liverpool 1989? aan het plaatje te zien is dat antwoord Arsenal?
Je loopt een beetje achterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:07 schreef Jefferd_ het volgende:
de laatste vraag is toch die van liverpool 1989? aan het plaatje te zien is dat antwoord Arsenal?
Als ik hem niet weet welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:10 schreef erkel het volgende:
Even een liedje uploaden of zijn er mensen die daar iets op tegen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |