quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:45 schreef ScottTracy het volgende:
Nee Heizeldrama was in de Europacup tegen Juventus... Dit weet ik ook niet. Wolverhampton Wanderers misschien?
Hang van het antwoord af als ik naar jan de boer vraag wil ik wel de voornaam maar cruijf neem ik alleen de achternaam wel genoeg. maar meestal is de achternaam alleen genoeg bij mijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als jij een vraag stelt en in 1 minuut komen er drie antwoorden binnen waarvan de eerste alleen de achternaam is, en de tweede volledig, welke neem jij dan als goed antwoord??? Ik die tweede hoor, die heeft meer moeite gedaan om het volledig te beantwoorden, en daarom misschien net twee seconden later gepost.
De Engelse beker.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:46 schreef Yurithemaster het volgende:
as roma?
Je begrijpt mijn antwoord niet helemaal geloof ik, maar laat maar. We hebben het er niet meer overquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hang van het antwoord af als ik naar jan de boer vraag wil ik wel de voornaam maar cruijf neem ik alleen de achternaam wel genoeg. maar meestal is de achternaam alleen genoeg bij mij
Tong +1quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:54 schreef tong80 het volgende:
Nottingham Forrest. Een grootnmacht die in ern lagere divisie spelt momentel.
Ohhh, de bende van Robin Hood dusquote:
Pi-air?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:55 schreef erkel het volgende:
Tong zal wel gelijk hebben![]()
Nottingham, de club waar Pierre ook nog ff zijn kunsten heeft vertoond![]()
Nee, niks mis mee. Ik moest alleen lachen dat je alleen 'Pierre', zonder achternaam posttequote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:59 schreef erkel het volgende:
Is er wat mis met held Pi-air? Heeft ons maar mooi de UEFA-Cup bezorgd![]()
Pierre behoeft geen vermelding van een achternaamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, niks mis mee. Ik moest alleen lachen dat je alleen 'Pierre', zonder achternaam postte
Mijn schuld en die van Elizabethquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:02 schreef MaJo het volgende:
Waarom is er altijd een voetbalvraag als ik dit topic check?
Ik niet geef mij maar geschiedenisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn schuld en die van ElizabethOmdat de heren erom vroegen.
Het was eigenlijk ook gewoon goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Oh jammer, ik dacht dat erkel per ongeluk een hint had gegeven![]()
Trusten, wyccie
De vraag is inmiddels beantwoord.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:07 schreef Jefferd_ het volgende:
de laatste vraag is toch die van liverpool 1989? aan het plaatje te zien is dat antwoord Arsenal?
Je loopt een beetje achterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:07 schreef Jefferd_ het volgende:
de laatste vraag is toch die van liverpool 1989? aan het plaatje te zien is dat antwoord Arsenal?
Als ik hem niet weet welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:10 schreef erkel het volgende:
Even een liedje uploaden of zijn er mensen die daar iets op tegen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |