quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
!
Het gaat goed.. we hebben ruzie met de Duitsers op het werk! Hoe is het met jou??
Ik heb gelukkig volgende week vakantie.. even een weekje bijkomen voor we met het bombardement beginnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ruzie met de Duitsers??Daar is het wel een beetje de verkeerde periode voor toch??
![]()
Wat leuk, een h-e-l-e week vakantie!! Ga je nog wat leuks doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig volgende week vakantie.. even een weekje bijkomen voor we met het bombardement beginnen! Verkeerde periode?
nee ijsland niet, rusland misschien vanwege de act, maar ik was er niet kapot van.quote:
Omdat je niet kan dansen maybequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef Cairon het volgende:
Dansen is echt zo'n zinloze besteding van zendtijd.
Turkije... en dan doen we net alsof we niet weten waar al die punten vandaan komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:22 schreef creno het volgende:
oekraine zal zaterdag wel winnen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef creno het volgende:
kijk maar en lach
http://www.youtube.com/watch?v=HHR491s3iSw
ja, maar zo zal het nu ook wel met polen zijn, die hebben zich ook flink verspreidtquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Turkije... en dan doen we net alsof we niet weten waar al die punten vandaan komen
Ik vind hem lachen en overigens hij is geen travo. Het is een traditie in voormalige Oostblok landen en vooral in Rusland en Ukraine en vooral op oud en nieuw dat soort taferelen. Meestal wordt op oud en nieuw een musical-sprookje show uitgezonden met bekende artiesten en hij duikt ook soms op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef creno het volgende:
kijk maar en lach
http://www.youtube.com/watch?v=HHR491s3iSw
Hij is geen travoquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:28 schreef creno het volgende:
Die travo uit de Oekraine doet me denken aan Cybersissy
Naar ventje ben je NU!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Cairon het volgende:
oostblokonderonsje
die ondervoedde lijmsnuivers stemmen altijd op elkaar
Godzijdank. Andorra is pasquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
geen andorra dat is mijn grootste teleurstelling
toch nog 5 van de 10 goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:56 schreef creno het volgende:
mijn lijstje van landen die doorgaan:
Bulgarije
Zwitserland
Moldavie
Denemarken
Servië
Noorwegen
Malta
Andora
Slovenie
Letland
ja ik ook, maar niet de 5 belangrijkstequote:
Oh Cairon toch..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Cairon het volgende:
oostblokonderonsje
die ondervoedde lijmsnuivers stemmen altijd op elkaar
ben je ook!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef Ang3l het volgende:
O was er iets van het songfestival?
Ik voel me nu een erg slechte nicht.
Zaterdag was ik ff "hetero" op stap en een vriendin van Sil vroeg ana haar na afloop: "Was die echt homo?!?!". Sil vroeg zich af of ze echt blind wasquote:
Dat hoeft ook helemaal niet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef Waxxer het volgende:
En nu weer die eeuwige discussie of Nederland uberhaupt nog wel mee moet gaan doen...Maar ik heb niet gekeken
het is niet he-le-maal mijn ding
Je hebt wel gekeken.. STRAF!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef Waxxer het volgende:
En nu weer die eeuwige discussie of Nederland uberhaupt nog wel mee moet gaan doen...Maar ik heb niet gekeken
het is niet he-le-maal mijn ding
mijn buurvrouw komt uit Gdanskquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:17 schreef sammienl het volgende:
Bij mij in de buurt woont een lekkere Turk. Hij is volgens mij een van de knapste Turken die ik tot nu toe heb gezien
Ja maar oke heeeeeeeeelll even dan, maar ik kon het Nederlandse vlaggetje niet vindenquote:
Nu gaat hij aan de slag aan de andere kant ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:34 schreef DennisMoore het volgende:
Straks weer een date met de tandarts..
Ja, het was wat wrikken, en zo snel als de kaakchirurg de vorige keer was ie niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:08 schreef Stroekie het volgende:
Nu gaat hij aan de slag aan de andere kant ?
Oei dat klinkt dus minder fortuinlijk dan de vorige pogingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, het was wat wrikken, en zo snel als de kaakchirurg de vorige keer was ie niet.
Hij liet de bebloede kies vervolgens nog bovenop me vallen toen ie 'm wilde laten zien.
Maar hij heeft wel een mooi breiwerkje gemaakt, was standaard zei ie.
En nu ben ik al m'n verstand kwijt....
ja blijkbaar is de inflatie van tanden en kiezen aan de aandacht van het CBS ontsnaptquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef Sunjammer het volgende:
De devaluatie van de tandenfee heeft ook toegeslagen dus?
fuck them allquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:12 schreef DennisMoore het volgende:
Fuckin' fairies!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef Ang3l het volgende:
O was er iets van het songfestival?
Ik voel me nu een erg slechte nicht.
Ja die jongens waren leuk en stonden echt voor hun plezier te spelenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou dat vond ik nog niet zo'n ramp
en oostenrijk ook niet
Maar Andorra, onbegrijpelijk echt waar
dat kost me nog zeker een week verwerkingstijd
Ik wil ook! Ik wil ook!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:28 schreef Sunjammer het volgende:
Als ik dat wist... Dat wordt vanavond op de bank hangen met een dvdtje denk ik....
voor mij is drank en het songfestival ook onlosmakelijk met elkaar verbondenquote:
LOL! Zat jij niet aan een dieet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voor mij is drank en het songfestival ook onlosmakelijk met elkaar verbonden
Songfestival?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
voor mij is drank en het songfestival ook onlosmakelijk met elkaar verbonden
Geen idee.quote:
Ik kan natuurlijk altijd voor wat goede entertainment zorgen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Geen idee.
Ben bang dat ik binnen 10 minuten slaap.![]()
Jaaaaaaaajaa....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:01 schreef xman het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk altijd voor wat goede entertainment zorgen!
Hmmm ff kijkenhttp://imdb.com/chart/horror
Haha, dat is dan wel weer een goede regeling.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:09 schreef xman het volgende:
[..]
Inclusief 100% wel binnen 10 minuten in slaap val, krijg je geld terug garantie! [afbeelding]
Ach kan altijd nog dromen. Ben voorlopig bezig met die %*#&-scriptie. Blèh!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Haha, dat is dan wel weer een goede regeling.
Ik probeer wakker te blijven hiero op m'n werk ghehe.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef xman het volgende:
[..]
Ach kan altijd nog dromen. Ben voorlopig bezig met die %*#&-scriptie. Blèh!![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik probeer wakker te blijven hiero op m'n werk ghehe.
En dan is het bijna weekend.
"katoenen zaktoek aanreikt"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
*xman in het gezicht nies*
Dank u..
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
*xman in het gezicht nies*
Dank u..
Je bent net te laat!... heb ze net allebei opgegeten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemiddag.
Nou wat denk je wel! Wil helemaal niets te maken hebben met je eurovisiesongfestival dvd-tjes!quote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:42 schreef xman het volgende:
[..]
Nou wat denk je wel! Wil helemaal niets te maken hebben met je eurovisiesongfestival dvd-tjes!![]()
Nou dan heb je een groot probleem als je al binnen 10 minuten in slaap valt tijdens het dvd kijken.quote:
We kijken dan ook geen dvd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:47 schreef xman het volgende:
[..]
Nou dan heb je een groot probleem als je al binnen 10 minuten in slaap valt tijdens het dvd kijken.
Dan doettie echt iets niet goed!!![]()
Met jou altijd, niet al te graag.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:05 schreef xman het volgende:
[..]
Wil je niet al te graag ook geen dvd met me kijken dan?![]()
quote:
Ja, ik volg 'm ook niet meer hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:13 schreef xman het volgende:
[..]YaY!*O*
We gaan vanavond lekker samen een dvd-tje kijken, want ik wil ook niet al te graag geen dvd kijken.![]()
Ow wacht..![]()
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:15 schreef Sunjammer het volgende:
Al zie ik m'n vriendje niet dit weekend...
Ik wilde net vragen of je niet moet werken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:31 schreef xman het volgende:
[..]
Ok en nu!![]()
Ik ga zo naar huis denk ik. Daar maar verder.
en waar was jij dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef Ang3l het volgende:
Fouradi - 1 ding
Ik kijk dat net per ongeluk op MTV en ik dekn "Waar ken ik die dansers toch van?" .... Och verrek! Joey en Loes en zo! Ofwel: mijn dansschool. Schattig
ZIjn er maar 6, 3 jongens en 3 meiden.quote:
Lelieblankquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZIjn er maar 6, 3 jongens en 3 meiden.
Daar hoor ik als lang lelieblank dun mannetje never nooit bij hoor
Uhuh. Is ook. Na 3 maanden zonnebanken zeker.quote:
Kan je een beetje zingen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel ze sturen mij, ben vandaag platgebeld
zowel door Corry Brokken, als Paul de Leeuwals de Koninigin
Als ze in nood zijn willen ze een dikke nicht om het gat te dichten
Nou dat was gisteren toch ook geen criteriumquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:39 schreef xman het volgende:
Ik vraag me nu af hoe Ang3l het met kleding doet?
De kleding gaat toch meestal uit als ie het doetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:39 schreef xman het volgende:
En bij de WE ofzo? Of anders maatkleding?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:35 schreef xman het volgende:
What the fuck is dit? Ik keek bij H&M voor broeken en ze hebben geen maat 32/36 in het assortiment. Vroeger haalde ik altijd die maat, maar nu hebben ze het zelfs op HM.com niet meer.
Kennen ze daar geen lang en slank?
Ik heb er altijd de grootste problemen mee jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:39 schreef xman het volgende:
ALLEEN DIK EN KORTquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:35 schreef xman het volgende:
What the fuck is dit? Ik keek bij H&M voor broeken en ze hebben geen maat 32/36 in het assortiment. Vroeger haalde ik altijd die maat, maar nu hebben ze het zelfs op HM.com niet meer.
Kennen ze daar geen lang en slank?
Zelfs DAN ben ik nog lelieblank t.o.v. de rest van de dansersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh. Is ook. Na 3 maanden zonnebanken zeker.
Oeh met pak met pak met pak?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En bij de WE ofzo? Of anders maatkleding?. Ik kreeg vandaag een telefoontje dat mijn nieuwe maathemden klaar liggen.
.
Ach maar gelukkig heb je niet altijd problemen met de grootste!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er altijd de grootste problemen mee ja
Ben al mee gestopt. Ik vind vrouwen gewoon ontzettend leuk en niet in de seksuele zin. Vind vrouwen tof, voel me gewoon op mijn gemak bij ze, het is hartstikke gezellig hoor met een meid te shoppen en jongens te raten. Lang zitten praten over van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef wonderer het volgende:
Blijf je hier nou vrouwen posten??
Welk merk?quote:
Het is een pak op maat, dus geen merkpak.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef sammienl het volgende:
[..]
Welk merk?
Ik heb nu armzalige H&M pakken maar die Van Gils zijn echt lekker maar jammergenoeg stervensduur.
WOW de prijzen , ik vond al Van Gils in de aanbieding voor 300 euro duurquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het is een pak op maat, dus geen merkpak..
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:52 schreef sammienl het volgende:
[..]
WOW de prijzen , ik vond al Van Gils in de aanbieding voor 300 euro duur![]()
Waarom heb je zo een armzalige auto als je zo een maatpak kan veroorloven![]()
Ach de pakken die ik op dit moment draag, daar ben ik wel mee tevreden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Je kunt ook aardige pakken kopen bij Suit Supply. Dat is in ieder geval beter dan H&M of Van Gils.
Ik ben slechts een eenvoudig adviseur.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:04 schreef sammienl het volgende:
[..]
Wat voor baan heb je?
Interim-professional/ manager?
Het gaat ook niet om de prijs, maar of het lekker zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:05 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ach de pakken die ik op dit moment draag, daar ben ik wel mee tevreden.
Ik ben maar een assistent-accountant. Zodra ik zelf accountant word ga ik wel duurdere pakken dragen.
Heb je geen ambities om verder te groeien en jezelf te ontplooien?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:10 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben slechts een eenvoudig adviseur..
Maar dat betekent toch niet dat je geen geld kunt uitgeven aan leuke dingen..
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:14 schreef sammienl het volgende:
[..]
Heb je geen ambities om verder te groeien en jezelf te ontplooien?
Niks mis mee overigens om als adviseur te werken. Zolang je je werk leuk vindt en jezelf in kwijt kan.
Regisseur van Mysterious skinquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
echt een bizare film gezien net
Vreemd maar toch erg lekker
Hoog Art house gehalte, dus verfrissend anders in het Gay film genre
Zien dus Nowhere!
http://www.imdb.com/title/tt0119809/
*pets op linkerwang*quote:
Ooh citroentje.. voelde me tot nu toe helemaal alleen en verlaten..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ma-ma-ma-ma-mangooootje!!!![]()
![]()
Hai!![]()
Hoe ga je??
Auw! Auw!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*pets op linkerwang*
*met vlakke hand op rechterwang*
Oooh..quote:Maar ik was er gisteren ook al!
Ça va, ça va.quote:Jajajajaja!Beetje bijfokken he?
![]()
Et comment ca va avec toi??
![]()
Als al die eenzame [homo]'s nu eens met elkaar gaan daten, is dat geen idee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef xman het volgende:
[..]
Ooh citroentje.. voelde me tot nu toe helemaal alleen en verlaten..
Net een eiland...
Maar nu ben je er weer..
En ik kan weer genieten!
Kom en betreed mijn eiland!![]()
![]()
![]()
Niet te moeilijk maken hè, want zo goed is mijn frans niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:16 schreef xman het volgende:
[..]
Comment ca va
comme ci
comme ci
comme ci
comme ca
Mango Mango Mango...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef xman het volgende:
[..]
Ooh citroentje.. voelde me tot nu toe helemaal alleen en verlaten..
Net een eiland...
Maar nu ben je er weer..
En ik kan weer genieten!
Kom en betreed mijn eiland!![]()
![]()
![]()
http://www.tauberherzen.de/mp3/Commentcava.mp3quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Niet te moeilijk maken hè, want zo goed is mijn frans niet..
Maar.... voel je je ook daadwerkelijk lekkerder?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Auw! Auw!.
[..]
Oooh...
[..]
Ça va, ça va.
Ik heb de eerste drie seconde geluisterd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef xman het volgende:
[..]
http://www.tauberherzen.de/mp3/Commentcava.mp3
En je wordt bedankt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd
eeehhh....
Hold the liiiine!
(taaa-da-da-daaaa....)
Love isn't aaaalways ohon time!
(taaa-da-da-daaaa...)
Je voelt je rot in een Peugeot.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar.... voel je je ook daadwerkelijk lekkerder?
Neeeeee....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je voelt je rot in een Peugeot..
Welnee, ik ben er kei blij mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeee....Wat is er aan de hand dan??
Toch voor een Megane moeten kiezen??
Citroentje citroentje citroentje...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mango Mango Mango...
Ik zoek al maanden, wat zeg ik: jaren naar dat pontje
dat pontje dat mij zal brengen naar jouw eiland
De zon, het witte strand en een Mango en een Citroen
Jouw opmerking op pagina drie hoef je nooit meer te plaatsen
en alleen jij en ik weten echt wat geluk is!!!![]()
![]()
Ah dat is lief... dankje Waxxer!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:33 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh heb het ff gecheckt want ik dacht het al maar Xman!!!
Gefeli
citeerd
nog met jouw verjaardag!!
![]()
Mja qua afschrijving....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Welnee, ik ben er kei blij mee.. Want in tegenstelling tot wat een assistent-boekhouder misschien denkt, rijdt zo'n armzalige Peugeot best lekker hoor.
. Ik zou hem zelf nooit kopen, maar dat is een ander verhaal.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.nrc.nl/krant/a(...)ieuwe_webredacteuren
Is dit niet iets voor jouw, Waxxer? Dan stuur je jouw Fok!-postgeschiedenis mee als referentie..
En dan kom ik met kokosnoten, flesjes wijn en sprokkelhoutquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:32 schreef xman het volgende:
[..]
Citroentje citroentje citroentje...
Het anker ligt uit..
mijn liefdesvlot aan wal...
stuurboord.. je bent er niet...
bakboord.. je bent daar ook niet...
Heel in de verte zie ik een stralend lichtpuntje..
Vol hoop kijk ik er naar uit!
Hopend op de terugkeer van mijn Citroentje.
Mja, misschien heel erg eng en word je nu kortademig, maar ik dacht er zelfs buiten fok nog aan, dat je ook ergens jarig was begin meiquote:
Ik ga het groots vieren de 19e.. je bent iig uitgenodigt.. als je langs kan komen dan. Beetje moeilijk Zwolle Amsterdam en weer terug.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, misschien heel erg eng en word je nu kortademig, maar ik dacht er zelfs buiten fok nog aan, dat je ook ergens jarig was begin meiMaar dan ben ik nog vier dagen te laat
(maar je bent precies een maand voor mij jarig, dus dat is het geheugensteuntje
)
Heb je een leuke verjaardag gehad??
Jajajaja, en dan volhouden met een strak gezicht datbik kort en bondig kan schrijvenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.nrc.nl/krant/a(...)ieuwe_webredacteuren
Is dit niet iets voor jouw, Waxxer? Dan stuur je jouw Fok!-postgeschiedenis mee als referentie..
Alleen kun je Fok! nu niet meer gebruiken als referentie, want dan lezen ze dit ook!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja, en dan volhouden met een strak gezicht datbik kort en bondig kan schrijven(wat wel het geval is trouwens, zowaar
)
Maaaaaaaaarrrrrr Sebastian, dat is wel een hele leuke vacature!!
Hmmz ja, dan kan ik kort hoi zeggen en dan moet ik er alweer vandoor ivm de laatste verbinding...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef xman het volgende:
[..]
Ik ga het groots vieren de 19e.. je bent iig uitgenodigt.. als je langs kan komen dan. Beetje moeilijk Zwolle Amsterdam en weer terug.
J3 |<un4 00|< @||3ß 1n 93h31m5@@| /e®4e||3n.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Alleen kun je Fok! nu niet meer gebruiken als referentie, want dan lezen ze dit ook!.
Moeten we alles weg-editten?.
Hahha ja, ik zoek wel even een mod zonder verder leven...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Alleen kun je Fok! nu niet meer gebruiken als referentie, want dan lezen ze dit ook!.
Moeten we alles weg-editten?.
H441!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
J3 |<un4 00|< @||3ß 1n 93h31m5@@| /e®4e||3n.
Hoi Homo's!
Volgens mij was dat een verkapte uitnodiging om te blijven slapen, denk je niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmmz ja, dan kan ik kort hoi zeggen en dan moet ik er alweer vandoor ivm de laatste verbinding...Naja, je zou ook nog een keer mijn garden komen bekijken, dus dat komt vast wel goed een keer!
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
H441!![]()
D44r 15 h3t n4 v1jf j44r w31 33n 8eetj3 t3 l44t v00r h3?![]()
Ik zie dat soort dingen niet...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een verkapte uitnodiging om te blijven slapen, denk je niet?.
Nee. Ach laat maar, ik vind je soms echt een pessimist.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
Geef je hier nou een oordeel over mijn baan, mijn carrière en mijn ambities, zonder dat je hier ook maar een flintertje vanaf weet?.
Nou heb al 2 keer naast Waxxer geslapen... en daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een verkapte uitnodiging om te blijven slapen, denk je niet?.
Ik denk meer dat je de ironie in mijn posts soms ontgaat, waardoor je het anders opvat dan ik het bedoel. Ironie = sterke bevestiging, door ontkenning van het omgekeerde. Dus als ik typ dat ik slechts een eenvoudig adviseur ben, met eenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:04 schreef sammienl het volgende:
[..]
Nee. Ach laat maar, ik vind je soms echt een pessimist.
Pffffffffffff..... Heb jij een cursus gevolgd ofzo??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef Nuvole het volgende:
[..]
M1ßß©h3n m3t t3®u9w3®|<3nð3 |<®@©ht @||3 t0p1©S @f9@@n ?
J3 ß3nt t0©h 933n 5|3t?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zie dat soort dingen niet...En daarbij: als het zo was... ik bedoel, met grote afstanden er tussen is het, tenminste dat is mijn ervaring, altijd irritant om die laatste verbinding in de gaten te houden... Maar misschien is dat en neurose die ik qua Achterhoek heb overgehouden... daar kom ik op zaterdag zelfs voor half elf 's ochtends niet aan.
Of is dat dan gelijk weer veel te suggestief?Want dan zou ik ondertussen wel een wannabe-slet van de bovenste plank moeten zijn
ofzo
De meeste mensen snappen dat wel hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik denk meer dat je de ironie in mijn posts soms ontgaat, waardoor je het anders opvat dan ik het bedoel. Ironie = sterke bevestiging, door ontkenning van het omgekeerde. Dus als ik typ dat ik slechts een eenvoudig adviseur ben, met eenerachter, dan bedoel ik eigenlijk het omgekeerde.
.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef xman het volgende:
[..]
Nou heb al 2 keer naast Waxxer geslapen... en daar is niets mis mee.![]()
(Oeh laat de roddels maar komen)
Je moet niet luisteren naar meneer de ironie in maatpak. Die gast rijdt ook nog een peugeot. Dat neem je toch niet serieus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zie dat soort dingen niet...En daarbij: als het zo was... ik bedoel, met grote afstanden er tussen is het, tenminste dat is mijn ervaring, altijd irritant om die laatste verbinding in de gaten te houden... Maar misschien is dat en neurose die ik qua Achterhoek heb overgehouden... daar kom ik op zaterdag zelfs voor half elf 's ochtends niet aan.
Of is dat dan gelijk weer veel te suggestief?Want dan zou ik ondertussen wel een wannabe-slet van de bovenste plank moeten zijn
ofzo
Waarom denk je dat het zo lang duurt voordat ik weer post?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pffffffffffff..... Heb jij een cursus gevolgd ofzo??![]()
Ja, maar hij kennelijk niet. Dus ik dacht, kom, laat ik aardig zijn, ik leg het uit. Nou neem ik het hem niet kwalijk hoor, want accountants lijken te worden betaald om dingen niet te snappen. Totdat iemand heel hoog in het accountantskantoor zegt dat het toch maar beter is om dingen wel te snappen, omdat ze anders een belangrijke klant kwijt zijn. En dan snappen ze het opeens wel. Heel raar.quote:
Drie maal is scheepsrechtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef xman het volgende:
[..]
Nou heb al 2 keer naast Waxxer geslapen... en daar is niets mis mee.![]()
(Oeh laat de roddels maar komen)
Je wil hem neuken, geef nou maar toe. Mangocitroensap enzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef xman het volgende:
[..]
Je moet niet luisteren naar meneer de ironie in maatpak. Die gast rijdt ook nog een peugeot. Dat neem je toch niet serieus.![]()
Hij heeft wel lederen bekleding onder z'n bips. Dat lijkt me Grote_Ernst.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef xman het volgende:
[..]
Je moet niet luisteren naar meneer de ironie in maatpak. Die gast rijdt ook nog een peugeot. Dat neem je toch niet serieus.![]()
Ik ben een simpele ziel soms. Je hebt een eigenlijk een hoge dunk vanjezelfquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik denk meer dat je de ironie in mijn posts soms ontgaat, waardoor je het anders opvat dan ik het bedoel. Ironie = sterke bevestiging, door ontkenning van het omgekeerde. Dus als ik typ dat ik slechts een eenvoudig adviseur ben, met eenerachter, dan bedoel ik eigenlijk het omgekeerde.
.
Je vindt die Peugeot eigenlijk gewoon toch wel heel 9317 ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:15 schreef sammienl het volgende:
Uh ik krijg weer voor iemand gevoelens, niet alweer![]()
Hij is 11 janger dan mister ironie dusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je vindt die Peugeot eigenlijk gewoon toch wel heel 9317 ?
Ik ben fantastisch! Het grootste genot denkbaar op aarde! Drink mijn woorden diep in, zij zijn als nectar voor de ziel!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:16 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ik ben een simpele ziel soms. Je hebt een eigenlijk een hoge dunk vanjezelf![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:16 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ik ben een simpele ziel soms. Je hebt een eigenlijk een hoge dunk vanjezelf![]()
De liefde tussen Mango en Citroentje gaat dieper dan platte sex alleen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je wil hem neuken, geef nou maar toe. Mangocitroensap enzo..
Vlarpje!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!!!
Wanneer gaan we weer eens wild stappen in Zwolle!?
Zij hebban baktaart impres ergo 24 zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:18 schreef sammienl het volgende:
[..]
Hij is 11 janger dan mister ironie dus![]()
Ik had ooit een suggestieve foto van jullie samen in de Efteling.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:23 schreef xman het volgende:
[..]
De liefde tussen Mango en Citroentje gaat dieper dan platte sex alleen.
Die ballentent waar we de "laatste" keer met de hele club zaten was best leuk!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vlarpje!!
Ben je weer fazantje aan het spelen vanavond??![]()
En wat leuk dat iedereen opeens langs wil komen!Maar dat gaan we ook zeker doen!
Hartstikke wild naar het COC ofzo
en anders maar een dvd in mijn thuisbioscoop, alles wat ik bedenk gaat de mist in
de stad uitgestorven, of ik kies weer wat uit dat ronduit een klotetent is...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Don Diablo, ik kom d'ran!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou nou, kom kom, da's niet aardig lieve Nuvole![]()
Ik wil ook weer 's mee stappen in Eindhoven (en Jerre pestenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga met D naar de Rechter, dus da's vast wel leuk
Du hast vast meine Post Ikoon nicht gut bekeken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry Heer Vlarp!
Ein Ironisches Irrtum meiner Seite.
Ow sorryquote:
I want you nowquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zij hebban baktaart impres ergo 24 zijn.
Ja en dus ben je wild en aangeschoten!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die ballentent waar we de "laatste" keer met de hele club zaten was best leuk!.
Ben ik weer fazanterig?. Ik heb alleen maar in de kroeg gehangen tot 11 uur
Doch, Herr Vlarp, Ich habe Ihre Postmalerei selbst nog überkopiert. Ich denk ich habe Sie verstanden, und Sie mich auch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Du hast vast meine Post Ikoon nicht gut bekeken?![]()
Love in the airquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow sorry
Maar we kunnen altijd nog saampjes filosoferen onder de sterren en de volle maanmet op de achtergrond slechts wat krekels
All of you!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Are you saying you want a piece o' me?
Foksport!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:35 schreef Waxxer het volgende:
Waar ben ik eigenlijk in de godesnaam mee bezig?Verbaal gezien
Vlarp zou eigenlijk wel leuk zijn in zo'n Duits politiepakje.quote:
Ahh, je lag als een soort omgevallen schaap te wachten tot je weer overeind kon komen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:29 schreef Andyvie het volgende:
Boerengolf is stom, zeker als het gras een halve meter hoog is, want dan krijg je die klote bal dus echt niet vooruit.
En kramp in je tenen is ook kut. Vanmiddag tegelijkertijd gehad in allebei mijn voetenLig je daar midden in een nat weiland en je kunt niet voor of achteruit
valt het op dat ik de teambuilding vandaag niet echt leuk vond?
Limited edition dus. Helaas pindakaas, no taste of nuvolequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Sorry, our supply is very limited. Only for special members.
Zo was het inderdaad welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ahh, je lag als een soort omgevallen schaap te wachten tot je weer overeind kon komen?
Geen leuke collega's om je te dragen?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:41 schreef Waxxer het volgende:
Jajajajaja, de familie WaXmanik kop hem wel in
Hij is van een ander team, maar eigenlijk dus van dezelfde 'club' ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zo was het inderdaad welCollega stond mijn voeten te masseren tot het weer een beetje ging. Ik heb hele leuke collega's, maar die ene mannelijke collega die erg leuk is (en ook homo), die is van een ander team en was dus niet mee
Ja, aber mein Deutsch ist Ruckquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doch, Herr Vlarp, Ich habe Ihre Postmalerei selbst nog überkopiert. Ich denk ich habe Sie verstanden, und Sie mich auch?
Proef nog maar even van de pindakaas.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:44 schreef sammienl het volgende:
[..]
Limited edition dus. Helaas pindakaas, no taste of nuvole![]()
Ik proef liever van iemand anders maar ik heb weer last van mijn twijfels. Kan iemand zoalshij mij überhaupt wel leuk vindenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Proef nog maar even van de pindakaas..
Uh wel aardig dat ze je voeten gingen masserenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zo was het inderdaad welCollega stond mijn voeten te masseren tot het weer een beetje ging. Ik heb hele leuke collega's, maar die ene mannelijke collega die erg leuk is (en ook homo), die is van een ander team en was dus niet mee
Foto's houden niet van mij dus waarschijnlijk nooitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:10 schreef sammienl het volgende:
[..]
Hi. Wanneer krijgen we een foto van je te zien![]()
Soms wel, proberen kan geen kwaad. En we oordelen niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Foto's houden niet van mij dus waarschijnlijk nooit![]()
Het is een complot hoor ze spannen allemaal samenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:15 schreef sammienl het volgende:
[..]
Soms wel, proberen kan geen kwaad. En we oordelen niet.
Dan niet. Wees niet zo onzeker!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is een complot hoor ze spannen allemaal samen![]()
Ik presteer het gewoon om altijd slecht te staan op foto's en ik ben ook gewoon wat mysterieusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |