Ja dus, ik A.J.K. ben opzich een best toffe gozer. Heb mijn zaakjes nu best goed voor elkaar. Ben accountmanager. Verdien 150k> per jaar, 50.000Euro leasebak. Je kent het wel, altijd goed geschoren en strak in een itiliaans maatpak naar het werk. Want eeh, ik ben toch een verkopen hea.
Maar nu wil het feit dat ik vorige week een feestje had waar ik mijn neefjes en nichten op visite kreeg. Ik moest dus wat snoep goed voor die kis halen natuurlijk. Dus toen heb ik samen met mijn benzine kosten wat snoepgoed gedeclareerd. Wat een luttel bedrag wat er makkelijk afkan om dat ik tonnen binnensleep vond ik dat ik dit wel verdiend had.
Maar nu wil het toeval dat wij een kut hbo-student hebben rondlopen. Echt zo'n nurd, een overhemp met 2 zakken, hoge spijkerbroek. Zo dus ongeveer:
![]()
Maargoed, kwam hij een week geleden op me afgestormd: Godverdomme jij heb heb snoepgoed gekocht, toen heb ik het verhaal uitgelegd. En heb hem een tientje toegeschoven. Alles goed zo dacht ik nog.
Tot ik zijn kantoortje inkwam(kantoortje, meer een soort grote wc
![]()
, itst.tot mijn kantoor
![]()
) maar toen zat hij dus achter zijn computer te RUKKEN!
![]()
En nu gaat hij dus helemaal over de zeik dat ik het tegen niemand moet vertellen anders gaat hij mijn fraude aangeven enzo
![]()
Hij maakt zelfs snijbewegingen in de kantine
![]()
Ook fluisterd hij mij soms het woord, OMGI"MGONNAPOWNYOURASSROLFMAO, geluidloos toe met zijn lippen je kent het wel.
Klacht: Kutcollega
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!