Ik wist niet of ik dit in FB moest zetten of hier in KLB. Maar heb voor het laatste gekozen.
Vandaag op mijn werk een collega ontmaskerd die de baas voor een euro of 75 heeft opgelicht vorige week.
Als administratief alleskunner (
![]()
) kreeg ik vandaag met het controleren van de declaraties van onze reizende werknemers (sales) te maken met een bon van collega Alfred K. Voor het gemak noem ik hem Alfred.
Alfred bleek bij een tankstation langs de A2 voor ¤ 135 euro gespendeerd te hebben. Nou had dat gekund als het een bon was van een AC restaurant waar hij met collega's gelunched had, maar Alfred bleek doodleuk voor 60 euro getankt te hebben (dat kan) en daarnaast voor maar liefst ¤75 euro aan zoetwaren en tabak ingekocht te hebben !
Dude WTF moet je met zoveel marsen en twixen
![]()
Dus toen ik hem er vanmiddag in zijn kantoor mee confronteerde deed hij het wat lacherig af en dat ik me niet zo moest bemoeien met zijn zaken en dat ik gewoon mijn werk moest toen. Toen ik zei DAT ik gewoon mijn werk deed noemde hij me een strevertje en een kontenlikker van de baas en dat ik het gewoon moest goedkeuren.
Nu heeft Alfred me in een behoorlijk dilemma gebracht. Zal ik het stilzwijgen om hem er later mee te chanteren of zal ik de baas eens gaan inlichten zodat hij ontslag krijgt en ik misschien die functie kan krijgen. Dan zou ik hem pas vet PWNEN !!!!!!!!!!
Alfred
![]()
Wat moet je nu met 75 euro aan vreten en sjekkies