Rot ff op andersquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!![]()
![]()
!!!!!
Alle mensen die Sankoh zwart maakte (),
![]()
![]()
.

Ik onder andere. Die kerel raakte geen pepernoot .quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!![]()
![]()
!!!!!
Alle mensen die Sankoh zwart maakte (),
![]()
![]()
.

alla De Boer, wat een lekkere goal.quote:

was hij eerst blank danquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!![]()
![]()
!!!!!
Alle mensen die Sankoh zwart maakte,![]()
![]()
.

De Boer is wel de rode draad vanavond.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
alla De Boer, wat een lekkere goal.![]()

Arme jijquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef golfer het volgende:
Mijn stream loopt 45 seconden achter.
Het doelpunt was al gepost en ik zag nog helemaal niets.

Heb ik ook de hele tijd jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef golfer het volgende:

quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Boer is wel de rode draad vanavond.![]()

Effe op stop drukken en dan weer op play.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef golfer het volgende:

Tering, heeft ie naar Alves gekeken ofzo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Let niet op de rare grootte.

Kut Timmerquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]

Lekker verdedigd zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]

Deze had Gomes zelfs niet gestopt hoor.quote:

Okee, ga ik proberen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef Panick het volgende:
Effe op stop drukken en dan weer op play..

Kijk maar uit, straks komen we met onze hooivorken het Westen veroveren!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef koningdavid het volgende:
Het Noorden grijpt de macht.
Gisteren Heerenveen, vandaag Groningen. Het moet niet gekker worden.

Tja, Ajax was duidelijk vermoeid, f'noord met 10 man...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef koningdavid het volgende:

quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef koningdavid het volgende:

Hij kan niet keepen, en mag hem niet. Ook goed?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Beoordeel voetballers eens op hun kwaliteit en niet alleen of je ze mag of niet.

De voetbalhoofdstad ligt nog altijd in het zuidenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef koningdavid het volgende:

Kolkka en Buijs kunnen niet voetballen maar je mag ze welquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hij kan niet keepen, en mag hem niet. Ook goed?

Waalwijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De voetbalhoofdstad ligt nog altijd in het zuiden![]()

Altijd 110% inzet. Kun je van Timmer niet zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kolkka en Buijs kunnen niet voetballen maar je mag ze wel

Terecht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Leo gaat voor de 2-1.

Dit seizoen misschien wel de beste speler geweestquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Altijd 110% inzet. Kun je van Timmer niet zeggen.

quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef RayMania het volgende:
Een Drent in Groningen; dan krijg je dit:
[afbeelding]

Nou, dan zijn we snel klaar met TImmer. Kutkeepert en jood.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Beoordeel voetballers eens op hun kwaliteit en niet alleen of je ze mag of niet.

Wat een onzinquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Altijd 110% inzet. Kun je van Timmer niet zeggen.

Kijk die kleine drollenvanger danquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]

Mooi doelpunt trouwensquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]

Gelukkig wilde Hofs er tussen springen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]

We hebben wel slechtere spelers hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we snel klaar met TImmer. Kutkeepert en jood.

Kolkka en Buijs kunnen wel voetballen. Waarom zouden ze anders in de eredivisie spelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kolkka en Buijs kunnen niet voetballen maar je mag ze wel

En Timmer kan wel keepen, anders zat ie niet bij oranje en in de eredivisie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Kolkka en Buijs kunnen wel voetballen. Waarom zouden ze anders in de eredivisie spelen.

Haha wat een bangerik, wat een pussy duwtjequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]

quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dit seizoen misschien wel de beste speler geweest![]()

Nou dikke schwalbe nou ook weer niet.quote:

Ja en? We hebben het nu over Timmer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
We hebben wel slechtere spelers hoor

Overdrijven is ook een kunstquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:42 schreef venomsnake het volgende:
wat was dat voor een messi actie van Suarez![]()

Nee joh, net als Corky Buijs kan die niets verkeerds doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vind Timmer ook een lul trouwens, maar ik vind dat anders spelers teveel buiten schot blijven. Drenthe maakte ook een paar tegenkrommende fouten vandaag.

Drenthe is dan ook een linkshalf en geen back.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vind Timmer ook een lul trouwens, maar ik vind dat andere spelers teveel buiten schot blijven. Drenthe maakte ook een paar tegenkrommende fouten vandaag.

quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee joh, net als Corky Buijs kan die niets verkeerds doen.
Dat zijn echte Feyenoorders. Het ligt altijd aan de rest.

En die mogen wel fouten maken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Drenthe is dan ook een linkshalf en geen back.

Pfoe...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Suarez op de lat, kut

H'veen had 3-0 kunnen en moeten winnen ja..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Net zoals H'veen gisteren met 8-1 had moeten winnen?

En Leonardoquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Schwalbe van Suarez ja. Hem zou ik sowieso nooit een pingel geven als ik scheidsrechter was. Net als farfan.

Zeg ik dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee joh, net als Corky Buijs kan die niets verkeerds doen.
Dat zijn echte Feyenoorders. Het ligt altijd aan de rest.

Nee, ik denk niet dat ie het niveau van RBC of Volendam aan kan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef koningdavid het volgende:
Kolkka in Oranje!

Die Timmer staat wel telkens knap stil als een standbeeld bij elk schotquote:

Eens!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef Happel het volgende:
Buijs is iemand die je in een goeddraaiend elftal goed kan gebruiken. Nu komt hij niet tot zijn recht.
quote:Kolkka is gewoon kut

Schade beperkt houden met 10 man. Thuis gewoon de 0 houden en er 1 in prikken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Anders ben je ff blij met een verlies

true...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef koningdavid het volgende:
Conclusie:
Feyenoord komt goed weg en heeft nog genoeg perspectief op de volgende ronde.

quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Poging doodslag door wurging, 10 jaar cel + tbs

Rare wissel idd. Maar Leo ging voor het behoud van de 2-1, kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
true...
Snap die wissels alleen echt niet.. waarom Castelen er uit![]()
tuurlijk wat fouten gemaakt, maar wel verreweg de meest dreigende speler![]()

Inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
en Castelen was het beste van het veld.

Dat hij het beste van het veld was zegt nog niet zoveel over zijn kwaliteiten. Vond hem vorig jaar vrij irritant, wanneer hij speelde. Ging te vaak voor eigen succes of voerde acties tever door. Rendement was, naar mijn mening, te laagquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:22 schreef Panick het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom een hoop Feyenoorders altijd op hem zeiken. Het is op zich een prima voetballer die ook nog wel z'n goaltjes meepakt.

Hoger dan dat van Huysegems, Kolkka, Harry en Vinken in ieder geval. Maar voor de rest ben ik het met je eens ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hij het beste van het veld was zegt nog niet zoveel over zijn kwaliteiten. Vond hem vorig jaar vrij irritant, wanneer hij speelde. Ging te vaak voor eigen succes of voerde acties tever door. Rendement was, naar mijn mening, te laag

Op wie hoop je?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:23 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zit vooralsnog ook via Planet bij Feyenoord-FCG te kijken wie de komende tegenstander wordt

De tweede ring hebben ze zelfs geslotenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:27 schreef venomsnake het volgende:
Niet echt druk in de kuip..

Moeilijk .... dit seizoen liggen de Grunners ons wel, maar Feyenoord is ook een tegenstander waar FCU over het algemeen graag tegen voetbalt. Grun lijkt me momenteel beter in vormquote:

Kan dan de TT veranderen zodat de TT voor groningen is?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:34 schreef RayMania het volgende:
Even een dienstmededeling. We gaan vanmiddag allemaal normaal posten, geen getroll, geen gescheld, geen doodverwensingen, gewoon gezellig. Bij herhaaldelijk de sfeer verpesten volgt minimale ban van twee weken. Veel plezier
.

Uitlokken van doodsverwensingen.... tot over 2 wekenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan dan de TT veranderen zodat de TT voor groningen is?
want Feyenoord is poep.

En het probleem is?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:42 schreef Schimpie het volgende:
Kom op Grunn! Want ik denk dat Feyenoord niet in staat is om Utrecht eruit te kegelen..![]()

zo! Anti utrecht ofzo?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:42 schreef Schimpie het volgende:
Kom op Grunn! Want ik denk dat Feyenoord niet in staat is om Utrecht eruit te kegelen..![]()

Zeg me dat hij rood krijgtquote:Op zondag 13 mei 2007 14:51 schreef venomsnake het volgende:
hehe, Suarez met een judo worp op Hooijdonk..![]()

Dan zijn ze nog niet verder hoor ... 2-1 is verlengen en evt pingelsquote:Op zondag 13 mei 2007 14:50 schreef Fetai het volgende:
Feyenoord moet even de 2-0 maken, zodat ze een tegengoal nog kunnen incasseren eventueel.![]()

Dat weet ik, maar dan is een tegengoal geen ramp en hoeven ze niet enorm tegen de feiten aan te lopenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog niet verder hoor ... 2-1 is verlengen en evt pingels

hehequote:Op zondag 13 mei 2007 14:59 schreef Eilanden het volgende:
Buijs noemt de grensrechter 'pannenkoek'.. da's wel wat anders dan 'kankerneger'

Maar niet meer dan dat .. zo goed is het allemaal nietquote:Op zondag 13 mei 2007 15:05 schreef RayMania het volgende:
Feyenoord speelt wel aardig.

Alsof het wat uitmaakt,als we maar doorgaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar niet meer dan dat .. zo goed is het allemaal niet

Maakt ook niet uit, resultaat teltquote:Op zondag 13 mei 2007 15:10 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt,als we maar doorgaan.![]()
Utrecht speelde gister ook niet goed.![]()

Maar soms mag 'ie wel wat meer oog hebben voor zijn medespelers....quote:Op zondag 13 mei 2007 15:13 schreef venomsnake het volgende:
Je hoort het publiek daar nerveus worden als Suarez de bal heeft.. oooooh oeehh...![]()

Hoezo? Dat is toch één van de weinige spelers die zijn niveau haalt dit jaar?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:12 schreef Put4 het volgende:
Timmer doet het goed vandaag, wat ik hier zo zie.. Had ik eigenlijk niet verwacht.

Dat is zacht uitgedrukt, Feyenoord staat gewoon onder druk.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:15 schreef RayMania het volgende:
Groningen komt er soms wel erg gevaarlijk uit.

haha ja, gaan ze terug spelen. Heel die kuip pissedquote:

Halve kuipquote:Op zondag 13 mei 2007 15:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
haha ja, gaan ze terug spelen. Heel die kuip pissed![]()

quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Halve kuip
Zit maar 20.000 man (vrouw) toch?

Ja ja, het trouwe legioen...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Eilanden het volgende:
[..].. 2e ring gesloten ... ongeveer 22.000 toeschouwers

Sukkel.quote:

Owja, das waar ook..quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Halve kuip
Zit maar 20.000 man (vrouw) toch?

Zonder playoffs hadden we nu geen UEFA Cup ticket gehad, dus een beetje gare reden imho.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:24 schreef BonJovi het volgende:
Het ligt niet aan de supporter maar de play-offs

quote:Op zondag 13 mei 2007 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sukkel.Tegen Groningen thuis was het nog gewoon uitverkocht hoor, maar de play-offs worden gewoon geboycot.
Tja, en dan laat je je club maar in de steek...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met trouw te maken? Gewoon veel mensen die tegen de play-offs zijn.

Ja ok dat is dan ook wel, maar ik bedoel play-offs zijn over het algemeen kut. Want liever dat je 1 jaar geen Uefa cup speelt en dan volgende jaren gewoon normaal Uefa kan spelen zonder die kut play-offsquote:Op zondag 13 mei 2007 15:25 schreef Fetai het volgende:
[..]
Zonder playoffs hadden we nu geen UEFA Cup ticket gehad, dus een beetje gare reden imho.

Is ook bij Ajaxquote:Op zondag 13 mei 2007 15:27 schreef The_Verve het volgende:
[..]
[..]
Tja, en dan laat je je club maar in de steek...
Was het vorig jaar in de play offs tegen Ajax ook zo leeg? Zoja, dan heb ik niets gezegd hoor...

Met 50.000 man er gaan zitten heeft geen zin natuurlijk, die play-offs blijven dan juist bestaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:27 schreef The_Verve het volgende:
[..]
[..]
Ja.quote:Was het vorig jaar in de play offs tegen Ajax ook zo leeg? Zoja, dan heb ik niets gezegd hoor...

Vorig jaar zaten er 35000 toeschouwers bij Feyenoord - Ajax tijdens de play offsquote:Op zondag 13 mei 2007 15:27 schreef The_Verve het volgende:
[..]
[..]
Was het vorig jaar in de play offs tegen Ajax ook zo leeg? Zoja, dan heb ik niets gezegd hoor...

Persoonlijk zie ik mijn club het liefst altijd op een Europees toernooi en maakt het me niet zoveel uit hoe, als het er maar van komt. Maar misschien dat andere mensen er daar dan anders tegen aan kijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ok dat is dan ook wel, maar ik bedoel play-offs zijn over het algemeen kut. Want liever dat je 1 jaar geen Uefa cup speelt en dan volgende jaren gewoon normaal Uefa kan spelen zonder die kut play-offs

Heeft dus wel degelijk met tegenvallende resultaten te maken. Of makkelijk van je principes afstappen...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er 35000 toeschouwers bij Feyenoord - Ajax tijdens de play offs

Nee puur om het feit dat het Ajax is en dat het de laatste wedstrijd van Kuyt zou zijn...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:32 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Heeft dus wel degelijk met tegenvallende resultaten te maken. Of makkelijk van je principes afstappen...

Er moeten altijd een paar duizenden plaatsen vrijblijven vanwege veiligheidsredenenen.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:32 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Tijdens de wedstrijd tegen willem 2 zaten er ook maar 42000 man in de kuip. Zo trouw zijn ze daar echt niet meer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |