En die mogen wel fouten maken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Drenthe is dan ook een linkshalf en geen back.
Pfoe...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Suarez op de lat, kut
H'veen had 3-0 kunnen en moeten winnen ja..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Net zoals H'veen gisteren met 8-1 had moeten winnen?
En Leonardoquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Schwalbe van Suarez ja. Hem zou ik sowieso nooit een pingel geven als ik scheidsrechter was. Net als farfan.
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee joh, net als Corky Buijs kan die niets verkeerds doen.
Dat zijn echte Feyenoorders. Het ligt altijd aan de rest.
Nee, ik denk niet dat ie het niveau van RBC of Volendam aan kan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef koningdavid het volgende:
Kolkka in Oranje!
Die Timmer staat wel telkens knap stil als een standbeeld bij elk schotquote:
Eens!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef Happel het volgende:
Buijs is iemand die je in een goeddraaiend elftal goed kan gebruiken. Nu komt hij niet tot zijn recht.
quote:Kolkka is gewoon kut
Schade beperkt houden met 10 man. Thuis gewoon de 0 houden en er 1 in prikken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Anders ben je ff blij met een verlies
true...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef koningdavid het volgende:
Conclusie:
Feyenoord komt goed weg en heeft nog genoeg perspectief op de volgende ronde.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Poging doodslag door wurging, 10 jaar cel + tbs
Rare wissel idd. Maar Leo ging voor het behoud van de 2-1, kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
true...
Snap die wissels alleen echt niet.. waarom Castelen er uit![]()
tuurlijk wat fouten gemaakt, maar wel verreweg de meest dreigende speler![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
en Castelen was het beste van het veld.
Dat hij het beste van het veld was zegt nog niet zoveel over zijn kwaliteiten. Vond hem vorig jaar vrij irritant, wanneer hij speelde. Ging te vaak voor eigen succes of voerde acties tever door. Rendement was, naar mijn mening, te laagquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:22 schreef Panick het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom een hoop Feyenoorders altijd op hem zeiken. Het is op zich een prima voetballer die ook nog wel z'n goaltjes meepakt.
Hoger dan dat van Huysegems, Kolkka, Harry en Vinken in ieder geval. Maar voor de rest ben ik het met je eens ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hij het beste van het veld was zegt nog niet zoveel over zijn kwaliteiten. Vond hem vorig jaar vrij irritant, wanneer hij speelde. Ging te vaak voor eigen succes of voerde acties tever door. Rendement was, naar mijn mening, te laag
Op wie hoop je?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:23 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zit vooralsnog ook via Planet bij Feyenoord-FCG te kijken wie de komende tegenstander wordt
De tweede ring hebben ze zelfs geslotenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:27 schreef venomsnake het volgende:
Niet echt druk in de kuip..
Moeilijk .... dit seizoen liggen de Grunners ons wel, maar Feyenoord is ook een tegenstander waar FCU over het algemeen graag tegen voetbalt. Grun lijkt me momenteel beter in vormquote:
Kan dan de TT veranderen zodat de TT voor groningen is?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:34 schreef RayMania het volgende:
Even een dienstmededeling. We gaan vanmiddag allemaal normaal posten, geen getroll, geen gescheld, geen doodverwensingen, gewoon gezellig. Bij herhaaldelijk de sfeer verpesten volgt minimale ban van twee weken. Veel plezier
.
Uitlokken van doodsverwensingen.... tot over 2 wekenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan dan de TT veranderen zodat de TT voor groningen is?
want Feyenoord is poep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |