quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
Office The simple soul edition?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:52 schreef PeuRac het volgende:
Dr is iets mis met Microsoft, office 2007 is werkelijk beter als 2003Het is makkelijker om mee te werken en bied meer mogelijkheden op een simpelere manier aan
Zullen we er heen gaan om te kijken hoe rustigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:23 schreef hermandeperman het volgende:
Wat zal het rustig zijn vanmiddag in Leeuwarden
Nou, dat risico is me te groot hoor... Voor hetzelfde geld is het echt wel zo druk, en dan staan we er volgende week nogquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zullen we er heen gaan om te kijken hoe rustig
Wedden dat ik drukker ben dan de rest daarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou, dat risico is me te groot hoor... Voor hetzelfde geld is het echt wel zo druk, en dan staan we er volgende week nog
* PeuRac herinnert PTA meetings... ...dat is ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wedden dat ik drukker ben dan de rest daar
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wedden dat ik drukker ben dan de rest daar
Jij hebt mij nooit mee gemaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Op vrijdag middag niet, de rest van de week wel
Volgens mij was hij er bij de Chinees in Zevenaar "kut dorp" en in Apeldoorn er ook bij hoorquote:
Think again.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |