Gelukkig ben jij het toekomstige medicijn tegen kankerquote:
Die gast heeft overal lak aanquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Devrim_ het volgende:
Mag je wel roken op het veld??
Beenhakker rookt namelijk![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ik best Ajax-f'noord willen hebben mocht Ajax de blamage van gisteren nog goed maken.
Hopen dat Grunn het door kan zetten.
Al zou ik best Ajax-f'noord willen hebben mocht Ajax de blamage van gisteren nog goed maken.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef golfer het volgende:
Leo blijft gewoon z'n sigaar doorroken op het veld.
Dat kan dus niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Hopen dat Grunn het door kan zetten.
Ja baasquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef MaxPower het volgende:
Pleur dat gifje ook maar gelijk neer dan Ray
"In Polen mag ik ook gewoon langs de lijn roken!"quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die gast heeft overal lak aan
Of hij weet het niet.
Dik verdiende goal zul je bedoelen. Prachtig werk van Suarez en prachtig afgerond door Nevland.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef Happel het volgende:
Mazzelgoal. Was natuurlijk te verwachten dat ze zouden scoren.
Zie vorige postquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
Heatwave, ze spelen allebei in andere playoffs
mooi gifje, goede kwaliteit ook..quote:
Leo Beenhakker moet ontslagen worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Devrim_ het volgende:
Mag je wel roken op het veld??
Beenhakker rookt namelijk![]()
het hapert vrij veel op het moment ja, maar het werkt welquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef knuppelhout het volgende:
die klote tele2 internetstreams doen het niet!
In Polen mag je zelfs hoeren meenemen langs de lijn volgens mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
"In Polen mag ik ook gewoon langs de lijn roken!"
Mag Leo de laatste drie wedstrijden van de tribune kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef koningdavid het volgende:
Roken mag volgens mij niet inderdaad... dat zal wel een dikke vette schorsing worden dan.![]()
Zeg maar gewoon dat je Feyenoord haat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dik verdiende goal zul je bedoelen. Prachtig werk van Suarez en prachtig afgerond door Nevland.
Krijgt ie één wedstrijd schorsing mist ie de return.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef koningdavid het volgende:
Roken mag volgens mij niet inderdaad... dat zal wel een dikke vette schorsing worden dan.![]()
Nog geen hapering gehad. Werkt perfect hier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het hapert vrij veel op het moment ja, maar het werkt wel.
Volgens mij is dat Suarézquote:
Dank je, oppergifjesmakerquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mooi gifje, goede kwaliteit ook..![]()
Owquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Suaréz.
[..]
Dank je, oppergifjesmaker.
Van mij mag-ie het herhalen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom moet Ajax er in hemelsnaam weer bij gehaald worden???????
Hier doet Tele2 het prima.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tele2 is hier ook ruk. Ik heb beide goals gezien op de gifjes in dit topic![]()
Ik haat Jorien van den Herik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat je Feyenoord haat.![]()
Weet je nog, dat jaar? We verloren twee keer dik van AC Milan en in de finale wonnen we met een lucky!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Van mij mag-ie het herhalen hoor.
Wat zei Mallebu nou over Ajax en CL winst?
Zal ik een mooi plaatje plaatsen van juichende Ajacieden met die beker?
Alleen de druk van Groningen was vele malen groter. De eindpass ontbreekt alleen telkens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef RayMania het volgende:
Logische tussenstand, ieder één echte kans gehad en benut. Ben benieuwd naar helft twee.
Ah, daarom doe je niet aan multiplayer games op je Nintendo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij doet z'n best maar, mensen met een IQ van een 8-jarige neem ik toch niet serieus.
OMG Leoquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Kolka loopt warm..
v. Hooijdonk als Leo verstandig is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef M.Melandri het volgende:
voor wie moet kolkka komen dan ????
Hij komt erin..quote:
Bahia heet die nummer 4 tegenwoordigquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef RayMania het volgende:
De nummer vier laat Nevland trouwens eenvoudig weglopen.
Inderdaad. Waarom die in hemelsnaam nog op wordt gesteld. Zelfs het vrije trappen nemen is 'ie verleerd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
v. Hooijdonk als Leo verstandig is.
Met 2 benen van achteren inkomen op de enkels van een speler.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor overtreding had De Guzman gemaakt?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Kolka loopt warm..
Mwah, dat zou rood kunnen zijn jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Met 2 benen van achteren inkomen op de enkels van een speler.
van Hooijdonk zeggen zequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef M.Melandri het volgende:
voor wie moet kolkka komen dan ????
Met van Hooijdonk op het veld speelde we net met negen man i.p.v. tien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:04 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
van Hooijdonk zeggen ze
want Kolkka is veel nuttiger in de counter
Laten ze van Hooijdonk er nou maar in houden om het elftal op z'n plaats te wijzen, op te naaien en mee te verdedigen met z'n lengte.....
Hou toch op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
Buijs mag wat mij betreft ook wel oprotten![]()
Hou je erbuiten Cockquote:
Ken je TV-geschiedenisquote:
Als hij niet wekelijks een slippertje maakte zat hij nu al bij een topclub denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef venomsnake het volgende:
Sankoh![]()
zijn wedstrijd slippertje ook weer gehad.![]()
Ze blijven uitglijden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef twi het volgende:
Die spelers blijven echt het IQ van een banaan hebben wat hun schoeisel betreft he?
F. de Boer is toch ook ver gekomen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als hij niet wekelijks een slippertje maakte zat hij nu al bij een topclub denk ik.
ach, de boer had dat ook elke wedstrijd 1 keer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als hij niet wekelijks een slippertje maakte zat hij nu al bij een topclub denk ik.
Cor en Cock van der Laakquote:
Maar De Boer had de Champions League op dat moment al gewonnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ach, de boer had dat ook elke wedstrijd 1 keer.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ach, de boer had dat ook elke wedstrijd 1 keer.
Nee, v.d. Laak, het kritische AVRO-lid. Was een typetje van Koot en Bie.quote:
Ja, halloquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, v.d. Laak, het kritische AVRO-lid. Was een typetje van Koot en Bie.
nee, keek op de weekquote:
Kolkka heeft vorig jaar wel twee keer tegen ons gescoord he.quote:
Ja, lekker niveautje weer hier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Damzkieee het volgende:
Eigen spelers uitschelden voor tyfusmongool
Als ik zie waar Griek en Beenhakker allemaal voor uitgemaakt zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Damzkieee het volgende:
Eigen spelers uitschelden voor tyfusmongool
Heerenveen staat wel boven jullie hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ga lekker Kolkka aanmoedigen manDie gast was bij Heerenveen nog geflopt.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom speelt een club als Groningen een beter positiespel dan Feyenoord?![]()
Wat heeft Heerenveen ermee te maken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heerenveen staat wel boven jullie hoor.![]()
niks over gisteravond s.v.p.
Iets met roeien en de riemen die je hebtquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ga lekker Kolkka aanmoedigen manDie gast was RKC nog geflopt.
Daar gaat het niet eens om. Gewoon normaal tegen je eigen spelers. Oh, wacht kan niet eens. JE support Feijenoord niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ga lekker Kolkka aanmoedigen manDie gast was RKC nog geflopt.
Tsja. Ik weet niet of dat normaal is Rotterdam-Zuidquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als ik zie waar Griek en Beenhakker allemaal voor uitgemaakt zijn![]()
Het is toch zo? Bij Groningen lopen ze naar de bal toe, er van af etc. Ik zie er niks van terug bij Feijenoordquote:
Omdat Feyenoord een man minder heeft?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom speelt een club als Groningen een beter positiespel dan Feyenoord?![]()
Zegt iemand die Greene en Harry voor alles wat ziek en slecht is uitgemaakt heeftquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om. Gewoon normaal tegen je eigen spelers.
Stomme kut mog is dat. Vuile duikelaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Die Suarez mag Feyenoord meteen halen van mij![]()
OMGquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Stomme kut mog is dat. Vuile duikelaar.
Wauw, nog nooit eerder vertoond.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Mooi is dat, Feyenoorders die nu elkaar de haar invliegen! : Hand in hand...?
Ja maar die komen van de concurrenten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zegt iemand die Greene en Harry voor alles wat ziek en slecht is uitgemaakt heeft
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Greene en Harry vind ik geen eigen spelers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zegt iemand die Greene en Harry voor alles wat ziek en slecht is uitgemaakt heeft
aardig wat pingels mee verdiend dit seizoen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Helaas wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Greene en Harry zijn geen eigen spelers.
Zou wel direct jullie beste speler zijn. Maar wat een randdebiel inderdaad, met die schwalbe in de 1e helft. Geen geel voor gekregen ook, absurd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Is RKC nu ook al een concurrent voor jullie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Ja maar die komen van de concurrenten.
Dat zijn joden. Gut, jij hebt echt nog veel te leren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je bent er eentje van "Eigen spelers eerst? "quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Greene en Harry vind ik geen eigen spelers.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
Kan ik nog tussen al het 'supporters'geweld komen, bij deze dan; pannagifje.
[afbeelding]
Voetbal kijken, wat doe jij hier?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat doen al die ajacieden hier trouwens?
Hoi. Wie ben jij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Nee jij werkt lekker mee om het nivo van dit topic omhoog te krikken.![]()
Hoor wie het zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hoi. Wie ben jij?
Groningen mag wel wat beter gaan voetballen tegen 10 beperkte Feyenoorders...
Genieten van ons, de simpele zielen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik zou zeggen: kappen met waarschuwen en uitdelen die bans. Ze blijven toch bezigquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef RayMania het volgende:
Hoe moeilijk moet het in hemelsnaam zijn. GRONINGEN - FEYENOORD is dit topic.
IEDEREEN mag hier posten, maar NORMAAL. Geen gescheld, geen getroll, geen doodverwensingen gewoon normaal posten. En lees DIT. Anders minstens twee weken wieberen.
luie joodquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geen zin om het op te zoeken, hoeveel staat het en wie is er beter?
1-1 groningen veel beterquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jij zegt hoor wie het zeg(t)quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Iemand beoordelen op zijn aantal posts...![]()
http://teletekst.nos.nl/?823-01quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
het is dat ik net terug ben van een ban, en er niet weer zo veel zin heb, anders zou ik je nu weer eens elke te bedenken ziekte toewensen, alsmede een pijnlijk overlijden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMGJij weet ECHT niets van voetbal he? Kolkka goed vinden en Suarez slecht vinden
Ja, maak die 1-2quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef venomsnake het volgende:
KOM OP, MAAK DIE GOAL
Ik kan geen bans uitdelen, alleen voordragen. Er is geen FA online op dit moment. Dit is enige manier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kappen met waarschuwen en uitdelen die bans. Ze blijven toch bezig
Please gast doe niet zo hypocriet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Vakkie_W het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bedankt!
VakkieW is weer heerlijk gefrustreerd?
Ik blijf nog wel even mee lezen
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef Vakkie_W het volgende:
KUT CASTELEN!
Gewoon goed verdedigd door Groningen, zeur niet zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef Vakkie_W het volgende:
KASTELEN!
Ja, eerst Van Hooijdonk maar die raakte geen balquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef koningdavid het volgende:
Wie staat er nou eigenlijk in de spits bij Feyenoord? Kolkka?
Letterlijk eenrichtingsverkeer..quote:
Misschien een goed plan vanaf vanavond.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Livetopics schoon willen houden.Ken je ze net zo goed helemaal niet openen.
Zeuren op Castelen is ten allen tijde gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon goed verdedigd door Groningen, zeur niet zo.
Ag laat het lekker lopen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien een goed plan vanaf vanavond.
Hoop het niet. Vind niks zo leuk om een live wedstrijd hier mee te volgen. Dat sommige nu kleine kindjes zijn die zich niet kunnen inhouden. Bannen die hap voor een langere tijd ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niemand. Drie vleugelspelers en heb het idee dat Castelen meer de diepe 'spits' is. Denk dat Beenhakker zijn doel was om snelle mensen voorin te hebben, zodat er veel gevaar uit een counter kan komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef koningdavid het volgende:
Wie staat er nou eigenlijk in de spits bij Feyenoord? Kolkka?
Daarmee tref je de mensen die wel gewoon willen discussieren over een pot voetbalquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zwaktebodquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kansloze missie, genoeg geprobeerd.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Trieste voetballer die Suarez met zijn schwalbes. Echt triest
bahiaquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
pfff lekker verdedigd![]()
is dat tiendalli of bahia?
Ga gewoon voetbal kijken en daarna discussiëren. Wat valt er nu in godsnaam te vertellen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarmee tref je de mensen die wel gewoon willen discussieren over een pot voetbal
Daarom... gewoon niet meer modden in live topics.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kansloze missie, genoeg geprobeerd.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Over triest gesproken.
snap je punt, en tis wel eens vermoeiend, maar trek het je niet zo aan, ga lekker wat anders doen andersquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moet je nou Heracles er weer bijhalenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Over triest gesproken.
In het geval van de mods: 'voordragen' voor een banquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoop het niet. Vind niks zo leuk om een live wedstrijd hier mee te volgen. Dat sommige nu kleine kindjes zijn die zich niet kunnen inhouden. Bannen die hap voor een langere tijd ofzo.
Zeuren op Vincken nog beter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zeuren op Castelen is ten allen tijde gerechtvaardigd.
Wat doe je hier zelf dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga gewoon voetbal kijken en daarna discussiëren. Wat valt er nu in godsnaam te vertellen...
pcies.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Daarom... gewoon niet meer modden in live topics.
Lijkt er wel op ja, en hij heeft ook wel gelijk op zich. Als Feyenoord zo op de 1-1 blijft spelen, is dat een prima resultaat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Niemand. Drie vleugelspelers en heb het idee dat Castelen meer de diepe 'spits' is. Denk dat Beenhakker zijn doel was om snelle mensen voorin te hebben, zodat er veel gevaar uit een counter kan komen.
Of je treed een keer keihard op ipv dat oneindig vaak waarschuwen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kansloze missie, genoeg geprobeerd.
Guzziequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wie heeft er rood gehad dan?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Over triest gesproken.
is ook lastig voetballen als ze met hun tienen voor het doel hangen..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:28 schreef golfer het volgende:
Groningen valt mij nogal tegen. Zeker gezien het feit dat ze een man meer hebben.
Lees even mijn laatste waarschuwingquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Of je treed een keer keihard op ipv dat oneindig vaak waarschuwen.
Gewoon paar weken er af.
Helpt ook niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Of je treed een keer keihard op ipv dat oneindig vaak waarschuwen.
Gewoon paar weken er af.
Idd netjes dit, ik weet niet of Leo B. er iets mee te maken heeft, maar alles lijkt rustiger.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef Steve_I. het volgende:
best netjes hoor, in het seizoen verlies je 2x ruim, nu speel je met 10 man in de uitwedstrijd en het staat gewoon nog 1-1 :-) zo houdt je in ieder geval goede kansen voor de thuiswedstrijd. Hopelijk is Hofs daar weer fit genoeg
Je bent ze iig kwijt een tijdje..quote:
Wat een streep zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:30 schreef Damzkieee het volgende:
2-1 SANKOOOH
Was ie toch al?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!![]()
![]()
!!!!!
Alle mensen die Sankoh zwart maakte (),
![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |