Gelukkig ben jij het toekomstige medicijn tegen kankerquote:
Die gast heeft overal lak aanquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Devrim_ het volgende:
Mag je wel roken op het veld??
Beenhakker rookt namelijk![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ik best Ajax-f'noord willen hebben mocht Ajax de blamage van gisteren nog goed maken.
Hopen dat Grunn het door kan zetten.
Al zou ik best Ajax-f'noord willen hebben mocht Ajax de blamage van gisteren nog goed maken.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef golfer het volgende:
Leo blijft gewoon z'n sigaar doorroken op het veld.
Dat kan dus niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Hopen dat Grunn het door kan zetten.
Ja baasquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef MaxPower het volgende:
Pleur dat gifje ook maar gelijk neer dan Ray
"In Polen mag ik ook gewoon langs de lijn roken!"quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die gast heeft overal lak aan
Of hij weet het niet.
Dik verdiende goal zul je bedoelen. Prachtig werk van Suarez en prachtig afgerond door Nevland.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef Happel het volgende:
Mazzelgoal. Was natuurlijk te verwachten dat ze zouden scoren.
Zie vorige postquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
Heatwave, ze spelen allebei in andere playoffs
mooi gifje, goede kwaliteit ook..quote:
Leo Beenhakker moet ontslagen worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Devrim_ het volgende:
Mag je wel roken op het veld??
Beenhakker rookt namelijk![]()
het hapert vrij veel op het moment ja, maar het werkt welquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef knuppelhout het volgende:
die klote tele2 internetstreams doen het niet!
In Polen mag je zelfs hoeren meenemen langs de lijn volgens mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
"In Polen mag ik ook gewoon langs de lijn roken!"
Mag Leo de laatste drie wedstrijden van de tribune kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef koningdavid het volgende:
Roken mag volgens mij niet inderdaad... dat zal wel een dikke vette schorsing worden dan.![]()
Zeg maar gewoon dat je Feyenoord haat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dik verdiende goal zul je bedoelen. Prachtig werk van Suarez en prachtig afgerond door Nevland.
Krijgt ie één wedstrijd schorsing mist ie de return.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef koningdavid het volgende:
Roken mag volgens mij niet inderdaad... dat zal wel een dikke vette schorsing worden dan.![]()
Nog geen hapering gehad. Werkt perfect hier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het hapert vrij veel op het moment ja, maar het werkt wel.
Volgens mij is dat Suarézquote:
Dank je, oppergifjesmakerquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mooi gifje, goede kwaliteit ook..![]()
Owquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Suaréz.
[..]
Dank je, oppergifjesmaker.
Van mij mag-ie het herhalen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom moet Ajax er in hemelsnaam weer bij gehaald worden???????
Hier doet Tele2 het prima.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tele2 is hier ook ruk. Ik heb beide goals gezien op de gifjes in dit topic![]()
Ik haat Jorien van den Herik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat je Feyenoord haat.![]()
Weet je nog, dat jaar? We verloren twee keer dik van AC Milan en in de finale wonnen we met een lucky!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Van mij mag-ie het herhalen hoor.
Wat zei Mallebu nou over Ajax en CL winst?
Zal ik een mooi plaatje plaatsen van juichende Ajacieden met die beker?
Alleen de druk van Groningen was vele malen groter. De eindpass ontbreekt alleen telkens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef RayMania het volgende:
Logische tussenstand, ieder één echte kans gehad en benut. Ben benieuwd naar helft twee.
Ah, daarom doe je niet aan multiplayer games op je Nintendo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij doet z'n best maar, mensen met een IQ van een 8-jarige neem ik toch niet serieus.
OMG Leoquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Kolka loopt warm..
v. Hooijdonk als Leo verstandig is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef M.Melandri het volgende:
voor wie moet kolkka komen dan ????
Hij komt erin..quote:
Bahia heet die nummer 4 tegenwoordigquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef RayMania het volgende:
De nummer vier laat Nevland trouwens eenvoudig weglopen.
Inderdaad. Waarom die in hemelsnaam nog op wordt gesteld. Zelfs het vrije trappen nemen is 'ie verleerd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
v. Hooijdonk als Leo verstandig is.
Met 2 benen van achteren inkomen op de enkels van een speler.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor overtreding had De Guzman gemaakt?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Kolka loopt warm..
Mwah, dat zou rood kunnen zijn jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Met 2 benen van achteren inkomen op de enkels van een speler.
van Hooijdonk zeggen zequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef M.Melandri het volgende:
voor wie moet kolkka komen dan ????
Met van Hooijdonk op het veld speelde we net met negen man i.p.v. tien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:04 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
van Hooijdonk zeggen ze
want Kolkka is veel nuttiger in de counter
Laten ze van Hooijdonk er nou maar in houden om het elftal op z'n plaats te wijzen, op te naaien en mee te verdedigen met z'n lengte.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |