Gelukkig ben jij het toekomstige medicijn tegen kankerquote:
Die gast heeft overal lak aanquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Devrim_ het volgende:
Mag je wel roken op het veld??
Beenhakker rookt namelijk![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ik best Ajax-f'noord willen hebben mocht Ajax de blamage van gisteren nog goed maken.
Hopen dat Grunn het door kan zetten.
Al zou ik best Ajax-f'noord willen hebben mocht Ajax de blamage van gisteren nog goed maken.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef golfer het volgende:
Leo blijft gewoon z'n sigaar doorroken op het veld.
Dat kan dus niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Hopen dat Grunn het door kan zetten.
Ja baasquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef MaxPower het volgende:
Pleur dat gifje ook maar gelijk neer dan Ray
"In Polen mag ik ook gewoon langs de lijn roken!"quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die gast heeft overal lak aan
Of hij weet het niet.
Dik verdiende goal zul je bedoelen. Prachtig werk van Suarez en prachtig afgerond door Nevland.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef Happel het volgende:
Mazzelgoal. Was natuurlijk te verwachten dat ze zouden scoren.
Zie vorige postquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
Heatwave, ze spelen allebei in andere playoffs
mooi gifje, goede kwaliteit ook..quote:
Leo Beenhakker moet ontslagen worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Devrim_ het volgende:
Mag je wel roken op het veld??
Beenhakker rookt namelijk![]()
het hapert vrij veel op het moment ja, maar het werkt welquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef knuppelhout het volgende:
die klote tele2 internetstreams doen het niet!
In Polen mag je zelfs hoeren meenemen langs de lijn volgens mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
"In Polen mag ik ook gewoon langs de lijn roken!"
Mag Leo de laatste drie wedstrijden van de tribune kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef koningdavid het volgende:
Roken mag volgens mij niet inderdaad... dat zal wel een dikke vette schorsing worden dan.![]()
Zeg maar gewoon dat je Feyenoord haat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dik verdiende goal zul je bedoelen. Prachtig werk van Suarez en prachtig afgerond door Nevland.
Krijgt ie één wedstrijd schorsing mist ie de return.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef koningdavid het volgende:
Roken mag volgens mij niet inderdaad... dat zal wel een dikke vette schorsing worden dan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |