Hoi,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:00 schreef kepler het volgende:
sommige mensen hebben de beta al
op uitnodiging van MSDus alleen vrienden/kennissen van MS-medewerkers
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoi,
Ik heb er ook een. Ik ben morgen tegen de avond weer bij mn xbox, dus daarna uitgebreid verslag van deze jongen
is een overval ook goed?quote:
Sweet!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:16 schreef Wessiej het volgende:
Halo 3 beta filmpje, incl. menu enz.
http://xboxyde.com/stream_3807_en.html
Nou en of!! Dit word het spel van dit jaar voor mijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:02 schreef kepler het volgende:
op GAF zijn iig erg enthousiast. Grafisch nog niet heel erg top, maar de gameplay is weer als vanouds erg goed en vooral het geluid zijn echt super te zijn
HYPED!!!!
Zo'n beetje alle gamesites hebben de beta al.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:00 schreef kepler het volgende:
sommige mensen hebben de beta al
op uitnodiging van MSDus alleen vrienden/kennissen van MS-medewerkers
Die laser ligt gelukkig niet overal. Bij Halo 2 kon je overal dual wheelding wapens vinden. Hierdoor had iedereen al snel een voordeel op de mensen die net spawnden. Het lijkt erop dat dit in Halo 3 minder het geval is. Dual Wheelden word immers nauwelijks meer gebruikt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:53 schreef Dibble het volgende:
Ik heb de trailer gecheckt, de gfx lijken te simpel en gameplay te ongebalanceerd, mede door de laser omdat die toch wel overpowered lijkt.
Je moet wel het filter goed zetten. Anders wordt je topic niet gezien.quote:
zuigen de pan uit, is dat goed of slecht?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:06 schreef Fliepke het volgende:
Net een paar potjes gespeeld.
Eerste impressie: Leuk. Sneller dan halo 2 lijkt het wel. Graphics zuigen de pan uit. oh en ik suck
In vergelijking met iedere degelijke next gen titel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:43 schreef Scarface2004 het volgende:
zuigen ze in vergelijking met Gears? of Halo 2.
OT: ik heb 1 & 2 nooit gespeeld.
3 ga ik wel halen
Geef je password van je live tag evenquote:Op zondag 13 mei 2007 10:48 schreef Fliepke het volgende:
MP, ben nu wat potjes team slayer aan het doen. Mijn suckheid
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Geef je password van je live tag even. Kan ik em ook via jouw account downloaden.
Nou.. Dan wacht ik rustig 3 daagjes.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee
Al mn gegevens zijn daar aangekoppeld en die onzin, maar voor de rest gaat het goed met je?
Ja, dan mag je mn ass wel kickenquote:
Bij Battlefield krijg je punten voor het vervoeren van teamgenoten. Bij Halo is dat idd nooit het geval geweest. Zonde, aangezien je jouw level op het spel zet.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, dan mag je mn ass wel kicken
Neppe shit: Rondrijden in de warthog terwijl de meneer met de turret alles aan gort schiet levert je als bestuurder nog steeds niks op. Eindig ik met 2 kills omdat ik 80% van de match rondreed
Dat zijn toch juist zaken die wij beta testers kunnen opmerken zodat ze er nog wat aan gaan doen toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, dan mag je mn ass wel kicken
Neppe shit: Rondrijden in de warthog terwijl de meneer met de turret alles aan gort schiet levert je als bestuurder nog steeds niks op. Eindig ik met 2 kills omdat ik 80% van de match rondreed
True, maar dat zijn zaken die men ook al heel erg afweegt voor de beta.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist zaken die wij beta testers kunnen opmerken zodat ze er nog wat aan gaan doen toch?
Crackdown verkoopt er wel een stuk beter doorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:06 schreef linebear het volgende:
dus zonder Crackdown kan je hem niet donwloaden !? belachelijk....
o cool, ik heb crackdown ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Crackdown verkoopt er wel een stuk beter door
Ik ook, maar dat daar die beta bij zit vind ik toch zeker wel een gave extra van crackdown.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:09 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb Crackdown ook, maar niet gekocht vanwege de beta.
je kan hem wel downloaden, maar heb je speciale code nodig die je kon winnen hier en daarquote:
Nederlandse tijd?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:25 schreef BMH het volgende:
Als ik het goed heb kun je de beta morgen om 14:00 kun je de beta downloaden.
Bedoel je niet andersomquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Volgens mij kun je crackdown niet downloaden zonder beta.
Klikquote:Newsflash:
Halo 3 Release Date Announced
Published May 15, 2007
Los Angeles, California—In a year when Hollywood is launching its biggest blockbusters ever, a video game is set to conquer them all. Halo® 3, the final chapter in the groundbreaking Halo trilogy, is set to shatter day-one entertainment sales records when it is released worldwide beginning Tuesday, September 25.
Master Chief lands on Xbox 360 in September.
Created by legendary developer Bungie Studios and exclusive to Xbox 360™, Halo 3 sets a new standard for interactive storytelling and social gaming by engaging players worldwide in Master Chief's epic battle to save humankind. Halo 3 will be available to audiences around the world starting September 25 and will release in Europe on September 26.
Entertainment Event of the Year
"Halo 3 is much more than a video game release—it's the biggest entertainment event of the year," said Peter Moore, corporate vice president of Microsoft's Interactive Entertainment Business. "On September 25, we intend to deliver a finale that will go down in entertainment history and leave people around the world with an experience that will be shared and enjoyed for years to come."
Fueling the early buzz around Halo 3, Microsoft unveiled the Halo 3 multiplayer beta on the eve of its release at a star-studded event in Hollywood. Beginning May 16, Microsoft Game Studios kicks off the multiplayer beta, which provides audiences worldwide with an exclusive, early look at some of the multiplayer elements of Halo 3 on Xbox LIVE®.
New Halo Zune Player
Adding to the excitement, Microsoft also announced a special edition Zune™ digital media player, inspired by the hugely successful Halo franchise.
The special-edition Zune is loaded with Halo content.
On shelves in June, the Zune - Halo 3 Edition comes loaded with a collection of Halo content, including videos, soundtracks, trailers, ads, and artwork.
In November 2004, video games changed forever with the release of Halo 2, which generated a record-setting $125 million in sales within the first 24 hours and changed the way people think about interactive entertainment. Three years later, it remains the most-played game on Xbox LIVE, with nearly one billion hours of online gaming logged to date.
Multiplayer Beta
The unveiling of the Halo 3 launch date comes on the eve of the release of the Halo 3 multiplayer beta, which debuts to audiences worldwide via Xbox LIVE on May 16 at 5:00 A.M. PDT and runs through June 6 at 11:59 P.M. PDT.*
To experience the multiplayer beta of Halo 3, purchase the critically acclaimed, Xbox 360-exclusive title Crackdown™ , which was launched in February. The specially marked copies of Crackdown acts as a key to participate in the beta. In addition to giving you the first opportunity to get your hands on the new levels, weapons, vehicles, and game types, the multiplayer beta will also provide valuable data that Bungie will use in continued development.
Halo Franchise
The Halo franchise has expanded beyond video games into The New York Times' best-selling books, graphic novels, collectible merchandise, and now the new, special edition Zune digital media player. Encased in collectible packaging, the Zune - Halo 3 Edition digital media player comes pre-loaded with artwork, trailers, and music from all three Halo games, as well as an exclusive new episode of Red vs. Blue from the fan-adored machinima creator Rooster Teeth Productions LLC. The Zune - Halo 3 Edition (estimated retail price $249) will be available exclusively at GameStop starting June 15.
*To play the Halo 3 multiplayer beta, you need an Xbox 360 console equipped with a hard drive as well as an Xbox LIVE Gold Membership.
Tja dat zal voor mij ook wel de reden zijn dat ik hem koop. Maar als ik hem heb ga ik ook zeker proberen de SP achievements te halen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:24 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ook geen idee, als er maar geschoten word.. trouwens, ik speel alleen HALO voor de MP.
Verhaal: Er is een ringvormige planeet dat al het leven in het universum kan vernietigen. Het is gebouwd om de dreiging van "the flood" (een ras van vijandelijke parasieten) te stoppen. De Covenant (een ander ras) zien Halo als een goddelijk voorwerp en volgens hun geloof is het een wapen om de mensheid uit te schakelen. Master chief blaast aan het eind van Halo 1 de ringvormige planeet op voor dat hij geactiveerd word.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:00 schreef Heintje het volgende:
Kan iemand het "verhaal" van deel 1 en 2 spoileren? Die heb ik niet gespeeld en heb dus niet echt een idee waar het om gaat.
Master Chief gaat naar de Aarde.. En dan stopt het spel. Cliffhanger is eigenlijk een teleurstelling dat je na uren lang gangen schieten geen beloning krijgtquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:03 schreef -Dries- het volgende:
En hoe is de beruchte cliffhanger uit Halo 2 BMH?
Dat zie je wel vaker. Deel 1 wordt mooi afgerond. Maar blijkt succesvol. Dan besluiten ze dat er nog een deel komt. Dat deel wordt dan opgesplist in 2 delen om er meer aan te kunnen verdienen, daardoor krijg na deel twee altijd het gevoel dat je een enorme inleiding hebt gehad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Master Chief gaat naar de Aarde.. En dan stopt het spel. Cliffhanger is eigenlijk een teleurstelling dat je na uren lang gangen schieten geen beloning krijgt
-Major Nelsonquote:As if you you did not already know…the Halo 3 MP Beta is now avaiable for downloaded from within your specially marked copy of ‘Crackdown.’
DOH!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
[..]
-Major Nelson
[edit: Ik heb net gekeken.. Hij is nog niet te downloaden]
The Matrix als overduidelijk voorbeeld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker. Deel 1 wordt mooi afgerond. Maar blijkt succesvol. Dan besluiten ze dat er nog een deel komt. Dat deel wordt dan opgesplist in 2 delen om er meer aan te kunnen verdienen, daardoor krijg na deel twee altijd het gevoel dat je een enorme inleiding hebt gehad.
Vooral bij films zie je dat vaak.
is rood, de kleur van jouw lippen.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:23 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
is rood, de kleur van jouw lippen.
Vandaag is rood van rood wit blauw.... (8)
Dat is idd een film waar ik aan moest denken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
The Matrix als overduidelijk voorbeeld.
Als ze het met deel 3 goed uitwerken vergeef ik ze het teleurstellende einde van deel 2.
Ziejewel. Scarface. Giechelkont. Argh!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:23 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
is rood, de kleur van jouw lippen.
Vandaag is rood van rood wit blauw.... (8)
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik volg je niet?
Ik ook, kan denk ik pas om 7 uur de beta spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:38 schreef Scarface2004 het volgende:
Nog 20 minuten.
hype hype hype
Klote dat ik 5 uur moet werken
Je vergeet nog die vage plant dude die op het einde Master chief, Cortana (A.I. van de mensen, the oracle voor the covenant) en de Heretic (afvallige binnenin de Covenant) pakt en ze het een en ander vertelt. hij is waarschijnlijk een forerunner. (ras wat de halo's gebouwd heeft)quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Master Chief gaat naar de Aarde.. En dan stopt het spel. Cliffhanger is eigenlijk een teleurstelling dat je na uren lang gangen schieten geen beloning krijgt
Dat heb ik al dagen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Huh, ik heb al mensen in mn friendslist staan die 'm nu spelen.
PLOT PLOT PLOT. niets met het verhaal te makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Je vergeet nog die vage plant dude die op het einde Master chief, Cortana (A.I. van de mensen, the oracle voor the covenant) en de Heretic (afvallige binnenin de Covenant) pakt en ze het een en ander vertelt. hij is waarschijnlijk een forerunner. (ras wat de halo's gebouwd heeft)
Hier ook niet...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:04 schreef Cid het volgende:
Nou...hier geen succes nog via het menu in Crackdown
Cliffhanger, maakte mij iig wel erg benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
PLOT PLOT PLOT. niets met het verhaal te maken
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Cliffhanger, maakte mij iig wel erg benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef BMH het volgende:
[..]Wat ben je toch ook een droogkloot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef BMH het volgende:
[..]Wil je hier even niet spoileren, BMH. Dat is niet leuk voor de mensen die het spel nog niet gespeeld hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen code...wel Crackdown. Niet voor de beta overigens, maar had hem wel graag even willen proberenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef mardybum het volgende:
Als je een code hebt gehad is de beta wel al te downloaden,
Daar zijn juist de spoiler tags voor. Zodat mensen die het nog niet weten het alleen maar kunnen lezen als ze dat zelf graag willen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:12 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wil je hier even niet spoileren, BMH. Dat is niet leuk voor de mensen die het spel nog niet gespeeld hebben.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar zijn juist de spoiler tags voor. Zodat mensen die het nog niet weten het alleen maar kunnen lezen als ze dat zelf graag willen.
Dat heb ik ook gedaan. Dat is toch geen verrassing, als het juist anders geweest was zou het een verrassing zijn.quote:
Heintje is altijd bloedjeserieusquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef -Dries- het volgende:
Laat maar, mijn opmerking was een beetje sarcastisch bedoeld zeg maar
Ik had hier geen sarcasme in ondekt nee.quote:
Ik wil nu!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:34 schreef Cid het volgende:
http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=news&cid=12468
Crackdown Delay: They Know!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
Dit is echt te triest.
Enorm hypen en det dan niet kunnen bieden. Ook sneu voor bungieontwikkelaars, zij zitten zich waarschijnlijk ook op te vreten.
Een anti-climax
Goedemorgen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef koentje.k het volgende:
Folks are reporting problems downloading the Halo 3 Beta via Crackdown this morning. We have alerted the appropriate Live authorities and they are taking care of the problem as we speak. More news as it comes in.
bungie.net
Mwoaaah, dan zou het toch meteen de eerste keer moeten werken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef Cid het volgende:
Volgens mij moet M$ gewoon dat ding enablen over Live. Neem aan dat het al een tijdje bekend is daar, dus dat het goed voorbereid is.
Dat zou je denken ja... maar goed ik weet natuurlijk niet zeker of het aan MS ligt, maar ik denk het wel...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Mwoaaah, dan zou het toch meteen de eerste keer moeten werken?
Ik denk dat iemand daar of bij Bungie of bij MS zich best wel kut voeltquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:59 schreef Cid het volgende:
Ik ga even online knallen met GoW dan maar...
Wel lullig trouwens, zo groots aankondigen met aftelling op de website.... Dan is het eindelijk zo ver, gebeurd er niks![]()
Ik heb best een beetje met de ontwikkelaars te doen. Die verheugden zich ook op het moment dat spelers over de hele wereld met hun spel zouden spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand daar of bij Bungie of bij MS zich best wel kut voelt
Microsoft en bungie wellicht ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:12 schreef -Dries- het volgende:
Ach ja, we zijn morgen en overmorgen toch heel de dag vrij
Ik moet lachen om mensen die hun plezier uit het ongeluk van anderen halen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Leonos het volgende:
Ik moet echt lachen om jullie
Maanden lang wachten om zo'n kut spelletje en nu is ie er nog niet
Heb jij moeite met het stellen van goede vragen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:15 schreef Leonos het volgende:
O, heb je een ziekte?
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb jij moeite met het stellen van goede vragen?
Geweldigquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef BMH het volgende:
5 min
2 min :p
1 min :p
Yesh! Eten is geserveerd![]()
En snel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:16 schreef Leonos het volgende:
Hij eet ook vroeg
Net als bij de Forza demo, en dan heb je hem en heb je 3 potjes gespeeld en dan heb je het wel weer gezien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef SlaadjeBla het volgende:
Dit uitstel hyped me meer op dan de beta zelf. Nu hij er niet is, wil ik hem juist spelen.
Je hebt ook een uurtje met mij Aegis Wing gespeeldquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:37 schreef koentje.k het volgende:
Kut zooi.. Heb de hele middag zitten wachten want ik was vrij, morgen ben ik de hele focking dag weg
Ja, net alsof er echt problemen zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef SlaadjeBla het volgende:
Dit uitstel hyped me meer op dan de beta zelf. Nu hij er niet is, wil ik hem juist spelen.
Bijna iedereen die hem kan spelen kan dat via crackdown.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:35 schreef mardybum het volgende:
Ik had gedacht dat er toch meer mensen een code hebben gekregen.. Heb nog maar weinig friends die hem ook al spelen. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken, ja erg moeilijk maar zeker wel leuk..
Eigenlijk alleen doordat er geen AA isquote:
Dat zei ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen doordat er geen AA isMaar volgens BMH komt dat allemaal in orde
Gears had ook geen AA in de beta. Maar goed ik ga weer spelen
Tis dan ook een beta en eigenlijk niet te beoordelen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.. Ik zei dat het spel niet in 720p draait op een 4:3 monitor @ 1280x1024. Dat + slechte AA = karteltjes ala Halo 2.
Weet ik.. Maar ik speel het welquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis dan ook een beta en eigenlijk niet te beoordelen.
Klopt. De voice chat werkte voor geen meter. Niemand kon elkaar horen.. En als je op de D-pad drukt krijg je een tering herrie in je oor. Zooooooo frustrerend.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef Heintje het volgende:
Ik vond het niet echt een super spel.
Je ventje loopt veel te langzaam voor de grote maps.
De verschillende game modes zijn wel leuk.
Alleen zonder fatsoenlijke voice chat is er niet veel aan.
Doe mij maar Gears of War. Dat speeld tenminste wel lekker.
Het is nog geen 900mb groot :Squote:Op donderdag 17 mei 2007 14:19 schreef ach het volgende:
Hoevel GB moet je vrij hebben voor de beta? Met 3GB vrij kreeg ik elke keer "device full" wanneer hij op 1% kwam![]()
Met 4gb vrij werkte het welquote:
Na het diner toch maar even naar de 40 pompen. Wie gaat er mee doen? Kep zin in simpele team deathmatch games.quote:Games: 32
Last Played: 17-5-2007 7:30:41
* Total Kills: 335
* Total Deaths: 309
* Kill/Death Ratio: 1,0841
Oeh, ik ook!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:34 schreef Henk-B het volgende:
Heeft iemand met een key al geprobeerd of hij 2 keer werkt?
Dus op 2 verschillende accounts, zoja dan hou ik me aanbevolen!
Ik denk eigenlijk dat het wel werkt, alleen heb je de Crackdown DVD nodig om de game te startenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Oeh, ik ook!
Zeer waarschijnlijk dat dat niet werkt though.
Ik en m'n broertje spelen het beide op verschillende gamertags, zelfde spel + wel zelfde Xbox...quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Oeh, ik ook!
Zeer waarschijnlijk dat dat niet werkt though.
Wat vind je er dan klote en bagger aan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:23 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb die game gedownload..
Ik snap de hele hype niet! wat een klote bagger game!
Als in "Dit gaan we uitbrengen, iemand nog bugs?". Er zal heus nog wel het een en ander aan gesleuteld worden, maar ik verwacht geen grootse dingen eigenlijk. Maar goed, we zien het in september wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:38 schreef sakeh het volgende:
'beta' als in 'nog niet af' ...
Ik heb halo en halo 2 zelf ook, niet echt intensief gespeeld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat vind je er dan klote en bagger aan?
Crackdown kopen enkel en alleen voor een beta van 3 maps?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:29 schreef gijsje79 het volgende:
Ga morgen Crackdown halen, moet het spelen.
Doe het niet.. zonde als je het alleen maar om halo doet..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:29 schreef gijsje79 het volgende:
Ga morgen Crackdown halen, moet het spelen.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:53 schreef MMaRsu het volgende:
Eh ja, lijkt me logisch he.
Wilde je dat ze er een RTS van maakten?
oh wacht..
Trouwens voor Cid :
Restart your Xbox 360, and then do this:
- Go to the dashboard.
- Go to the ''System Tab''.
- Select ''Memory''.
- Highlight your hard drive
- Press Y
- Press X, X, LB, RB, X, X
- Say yes when prompted to do maintenance on your hard drive.
Let op: Dit verwijderd alle gedownloade updates voor alle Games in jouw lijst. Dit betekend dat je de updates opnieuw zult moeten downloaden bij het starten van een spel.
Bron: Bungie.net - Forum
Wat je ook kan proberen:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:56 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Bij mij helpt het niet... ik kan nog steed niet spelen... kut zooi
En daarna werkte het de hele tijd? Ik vind het maar gaar, al 3 dagen geen reactie op dit probleem op de forums van bungie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:07 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat je ook kan proberen:
De game starten, tot het scherm waarop staat "Press A to begin" oid.
Dan 5 minuten wachten, dan op A drukken en vervolgens kiezen de filmpjes te bekijken ipv een spel te starten. Dan vauit dat menu een spel starten.
Werkte bij mij gisteren.
0o... ik heb een speedtouch modem...geen problemen hier. Wel wat aan portforwarding gedaan overigens, even kijken:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:57 schreef koentje.k het volgende:
[..]
En daarna werkte het de hele tijd? Ik vind het maar gaar, al 3 dagen geen reactie op dit probleem op de forums van bungie.
EDIT: Werkt ook nietOp de forums zijn we erachter gekomen dat het waarschijnlijk ligt aan onze Speedtouch Router en modems
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:58 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
mening is herzien, wat een toffe multiplayer![]()
Waar heb je het over, de multiplayer ruledquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:14 schreef Edwinuss het volgende:
Ze hadden eerst beter een demo kunnen uitgeven van de single player.
De eerste indruk van de multiplayer heeft mij een slechte eerste indruk gegeven, met het resultaat dat ik deze game niet zal kopen.
Jammer dus.
Man, er is niks leuks aan..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waar heb je het over, de multiplayer ruled
Tuurlijk, daarom speelt bijna iedereen het ookquote:
Omdat het gewoon vet gehyped is man,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom speelt bijna iedereen het ook![]()
een demo van de SP is niet een halo iets. De single player word altijd tot het laatst mogelijke moment super geheim gehouden. Bij halo 2 kwamen de eerste beelden ook pas een week van te voren binnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:14 schreef Edwinuss het volgende:
Ze hadden eerst beter een demo kunnen uitgeven van de single player.
De eerste indruk van de multiplayer heeft mij een slechte eerste indruk gegeven, met het resultaat dat ik deze game niet zal kopen.
Jammer dus.
Dan nog hadden ze een demo kunnen uitgeven, doen ze tenminste iets nieuws aan die gamequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
een demo van de SP is niet een halo iets. De single player word altijd tot het laatst mogelijke moment super geheim gehouden. Bij halo 2 kwamen de eerste beelden ook pas een week van te voren binnen.
Rot toch op man basherquote:
Laat mij maar lekker een kneus zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Rot toch op man basher
Dat het gehypt is betekend niet automatisch dat iets goed is, en als het niet goed was zou niemand het spelen
goede argumenten heb je kneus
Dus omdat je bij Multi ingemaakt wordt is de singleplayer wel leuk? Ik vond m namelijk zelf ook niet zo leuk toen ik nog heeeel erg slecht was (gisteren)quote:
Zou ook nog wel eens kunnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:22 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Dus omdat je bij Multi ingemaakt wordt is de singleplayer wel leuk? Ik vond m namelijk zelf ook niet zo leuk toen ik nog heeeel erg slecht was (gisteren)![]()
Vind ik juist helemaal niet. M.u.v. beide snipers misschien hebben de wapens van dezelfde klasse wel een voordeel t.o.v. elkaar. Zo is de battlerifle uit halo 2 sterker op lange afstanden t.o.v. diezelfde uit halo 1. Of de spiker is weer beter in melee attack dan de smg. etc.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:59 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik vind alleen de sterke en zwakke punten van wapens maar moeilijk onderscheidbaar. Welk wapen is het best en welke daarna en hoe gebruik je ze het best etc. Daar vond ik quake altijd erg sterk in. Je ziet het wapen en je weet meteen of je daarmee iemand in een keer aan gruzelementen schiet, of dat je er wat meer schoten voor nodig gaat hebben. Het lijkt nu allemaan een beetje hetzelfde.
En ik blijf het ook nog steeds veel te langzaam lopen vinden.quote:Total Kills: 33
Total Deaths: 112
Kill/Death Ratio: 0,2946
Total Assists: 32
Werkt ook niet... Ik krijg het niet aan de praat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:42 schreef Cid het volgende:
[..]
0o... ik heb een speedtouch modem...geen problemen hier. Wel wat aan portforwarding gedaan overigens, even kijken:
Ik heb port 88 (tcp) en 3074 (udp en tcp) geforward naar mijn xbox. Geen idee meer waarom overigens![]()
quote:
Juist dat maakt een spel niet afquote:Wat dit simpelweg inhoudt, is dat Bungie niets meer hoeft te ontwerpen voor de campaign. Personages, omgevingen, alles dat de game maakt wat het moet zijn, is al aanwezig. Wat de ontwikkelaars nu moeten doen is het afwerken van de rough edges en het verhelpen van verscheidene bugs en glitches.
Er is ook maar bar weinig veranderd. Maar wat wil je? Het spel is ook maar 3 jaar in ontwikkelingquote:Op maandag 21 mei 2007 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is net zo kut als Halo 2
Schieten/meppen. Je kunt het luik daarna ook weer sluiten door er een gravlift onder te dumpen. Erg handig voor territories matches.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:33 schreef -Dries- het volgende:
Hoe doe je dat luik open op die bunker in High Ground?
Aha.. cool.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Er is ook maar bar weinig veranderd. Maar wat wil je? Het spel is ook maar 3 jaar in ontwikkeling![]()
[..]
Schieten/meppen. Je kunt het luik daarna ook weer sluiten door er een gravlift onder te dumpen. Erg handig voor territories matches.
Ik zie ook niet in hoe dit de MP van Gears verslaat.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind het niets bijzonders, en dan kijk ik niet naar de graphics.
Nee, zoals het er nu naar uitziet ga ik Halo 3 niet kopen.
Dat is 1. Halo's MP modi zijn ook veel toegankelijker dan die van Gears.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in hoe dit de MP van Gears verslaat.
Alleen heb je wat meer varriatie in de modes.
Halo is niet eens wreed.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
Gears suckt, halo niet.
Dat maakt het zo bijzonder
het is een beta met maar drie maps en vast ook niet alles game-modiquote:Op maandag 21 mei 2007 14:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in hoe dit de MP van Gears verslaat.
Alleen heb je wat meer varriatie in de modes.
waarom komt iedereen hier melden dat ze het spel niet gaan kopen?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind het niets bijzonders, en dan kijk ik niet naar de graphics.
Nee, zoals het er nu naar uitziet ga ik Halo 3 niet kopen.
Mensen sie het wel gaan kopen melden dat ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom komt iedereen hier melden dat ze het spel niet gaan kopen?Als je toch al weet dat je het niet gaat kopen hoef je ook niet in dit topic te posten lijkt me
Dat je langzaam loopt verpest voor mij heel de gameplay.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:33 schreef kepler het volgende:
[..]
het is een beta met maar drie maps en vast ook niet alles game-modi
het gaat ook alleen maar om de gameplay in deze beta volgens mij, en zover ik kon zien in de twee potjes die ik net heb gespeeld zit dat wel goed. Het enige probleem wat ik gelijk merkte is dat je wat langzaam loopt, maar daar heeft iedereen last van
het is toch een beetje onzinnig als mensen die het spel niet gaan kopen omdat ze Halo niet leuk vinden hier gaan posten. Ik post toch ook niet in alle andere game-topics dat ik het spel niet ga kopenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mensen sie het wel gaan kopen melden dat ook.
dit is niet voor niks een beta, het lijkt alsof veel mensen dit vergeten. Een beta is er juist om dit soort dingen te tweaken en aan te passen. Als nu iedereen vind dat het langzame lopen af doet aan de gameplay zal dit misschien wel veranderd worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat je langzaam loopt verpest voor mij heel de gameplay.
En dat ik het chatten nog steeds niet snap. Waarom moet ik op de D-pad drukken als ik zonder mensen ook kan horen. Af en toe dan...
Dan kunnen ze ook weer alle maps redesignenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:54 schreef kepler het volgende:
[..]
het is toch een beetje onzinnig als mensen die het spel niet gaan kopen omdat ze Halo niet leuk vinden hier gaan posten. Ik post toch ook niet in alle andere game-topics dat ik het spel niet ga kopen
[..]
dit is niet voor niks een beta, het lijkt alsof veel mensen dit vergeten. Een beta is er juist om dit soort dingen te tweaken en aan te passen. Als nu iedereen vind dat het langzame lopen af doet aan de gameplay zal dit misschien wel veranderd worden.
dat lijkt me ook weer wat overdrevenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:20 schreef ach het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook weer alle maps redesignen![]()
De mensen die hier posten dat ze hem niet gaan kopen hebben dat besluit genomen aan de hand van de ervaring in de beta. Dus dat is dan ook nog eens gegrond. Dus het voegt wel iets toe aan het topic als ze dat hier melden.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:54 schreef kepler het volgende:
[..]
het is toch een beetje onzinnig als mensen die het spel niet gaan kopen omdat ze Halo niet leuk vinden hier gaan posten. Ik post toch ook niet in alle andere game-topics dat ik het spel niet ga kopen
[..]
In Gears zijn de mappen kleiner, plus met rennen een ander camera standpunt waardoor je meer het gevoel van snelheid hebt.quote:
Ik heb niets te klagen, ben blij dat ik Crackdown er voor heb gehaald.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:04 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind de mp veel beter dan in Gears of War. Gears verveeld nogal snel en diie in Halo is veel iutgebreider, om no maar te zwijgen van d esnelheid die is zoveel hoger in Halo 3. Gears of War beweegt in slow-mo.
Hou nu op met je appel en peren vergelijking.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
De mensen die hier posten dat ze hem niet gaan kopen hebben dat besluit genomen aan de hand van de ervaring in de beta. Dus dat is dan ook nog eens gegrond. Dus het voegt wel iets toe aan het topic als ze dat hier melden.
[..]
In Gears zijn de mappen kleiner, plus met rennen een ander camera standpunt waardoor je meer het gevoel van snelheid hebt.
In Gears ben je sneller aan de andere kant van een map dan in Halo op de helft.
In Halo heb ik echt het gevoel niet voor uit te komen.
En daarom heb je met Halo ook van die vette voertuigenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:08 schreef Heintje het volgende:
In Gears zijn de mappen kleiner, plus met rennen een ander camera standpunt waardoor je meer het gevoel van snelheid hebt.
In Gears ben je sneller aan de andere kant van een map dan in Halo op de helft.
In Halo heb ik echt het gevoel niet voor uit te komen.
Wooooow wat vet, morgen even kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef gijsje79 het volgende:
Dagelijks spelen honderdduizenden mensen de beta van Halo 3. Daarmee kan met recht gezegd worden dat Halo nog steeds een grote impact heeft, ditmaal op de Xbox 360. Bungie heeft in het verleden met Halo 2 al bewezen dat het regelmatig playlists toevoegt of schrapt. Met de beta Halo 3 is dit niet anders.
De meesten van jullie zullen namelijk wel gemerkt hebben dat de social playlist team training vervangen is door BTB, oftewel Big TeamTraining. Deze game type kan maar liefst met twaalf man worden gespeeld. Voorheen konden maximaal acht spelers tegelijk spelen in de beta. Daarnaast bevat deze playlist ook de vernieuwde Banshee op de map Valhalla. Ook de gamerypes zijn iets aangepast, zo kan two-flag CTF nu gespeeld worden op High Ground en Valhalla.
Om deze nieuwe playlist te krijgen hoef je ook niet te updaten. Dit wordt namelijk automatisch gedaan als je de beta opstart.
Bron
Nerd valt nog wel mee, ik zou je eerder fan noemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:49 schreef don-diablo het volgende:
De reden waarom ik Halo3 (en dan dus ook een 360) zal kopen is om dat de gamplay wel lekker is als ik terugkijk naar 1 en 2 en ik wil weten hoe het verhaal eindigt![]()
Ik heb The Fall of Reach gelezen en Halo 1 en 2 doorgespeeld. Binnenkort koop ik Ghosts of Onyx waarschijnlijk ook. (Damn ik ben echt een nerd)
Pas op hoor, je mag hier niet zeggen dat je GoW beter vind.quote:
Ik vind zoals eerder gezegd halo 3 ( beta ) dus geen aars aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Pas op hoor, je mag hier niet zeggen dat je GoW beter vind.
Die spellen schijnen niet te vergelijken te zijn.
Maar toch kan ik ze perfect vergelijken. En GoW bied mij meer lol dan Halo 3 (Beta)
Dat klopt, maar het gaat hier om de vergelijking tussen Gears en Halo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
Maar voor GoW hebben we dan weer een speciaal topic. *hint hint hint*
Ik zal nog wel een aantal potjes gaan spelen voor de beta afgelopen is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef -Dries- het volgende:
Ga dan wat meer spelen Heintje, misschien ga je het dan leuker vinden.. Al vond ik het meteen vanaf het begin al leuk
- Als je vlakbij iemand bent, meppen! Gaat vaak sneller dan schieten in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zal nog wel een aantal potjes gaan spelen voor de beta afgelopen is.
Als iemand nog wat gameplay tips voor me heeft zijn die welkom. Ik wordt nou veel te snel en vaak afgemaakt. Wat ook de lol niet bevoorderd.
Een beetje standaard dingen, maar ik kan er wel wat mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
- Als je vlakbij iemand bent, meppen! Gaat vaak sneller dan schieten in zo'n situatie.
- Als je achter iemand staat, zeker meppen! Dat is een 1 Hit kill (een zogenaamde assasin)
- Dual Wielding = betere vuurkracht, maar... meppen kun je er niet mee. Blijf daarom vooral op een afstand van je tegenstander als je dual wield.
- Leer springen en schieten tegelijk, zo ben je moeilijker te raken.
- Leer de maps uit je hoofd
- Als je shield leeg is, loop dan niet het gevecht in. Schuil even en wacht tot hij weer is opgeladen.
- Als de shield van je tegenstander leeg is (kun je zien door stroomschokjes rondom zijn lichaam) schiet dan meteen! Dit je beste kans om een kill te maken.
- Je zal vaak in 1 op 1 gevechten komen waarin je tegenstander zo dicht bij je wilt komen om je zo te meppen. Leer hierop anticiperen, probeer bijvoorbeeld hem eerder te slaan.
- Granaten gooien moet je ook zeker niet vergeten. Als je weet dat iemand om de hoek staat, gooi eerst een granaat.
- Gebruik je radar, zo zie je waar de tegenstander zit.
- Als je schiet, zeker niet stil blijven staan. Blijf altijd in beweging.
- Probeer altijd een 2de wapen bij je te hebben, zo kun je dat meteen pakken als je ene leeg is.
- Reload zoveel mogelijk. Niks erger dan met een half magazijn een gevecht in te lopen.
2 wapens tegelijk gebruiken. Met respectievelijk de linker en rechter button kan je ze oppikken en met de trekkers gebruiken. Kan alleen met de SMG, Needler, handgun en die nieuwe van de covenant.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een beetje standaard dingen, maar ik kan er wel wat mee.
Alleen dat dual Wielding zegt me niks. Wat houd dat in en hoe doe je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |