Hoi,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:00 schreef kepler het volgende:
sommige mensen hebben de beta al
op uitnodiging van MSDus alleen vrienden/kennissen van MS-medewerkers
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoi,
Ik heb er ook een. Ik ben morgen tegen de avond weer bij mn xbox, dus daarna uitgebreid verslag van deze jongen
is een overval ook goed?quote:
Sweet!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:16 schreef Wessiej het volgende:
Halo 3 beta filmpje, incl. menu enz.
http://xboxyde.com/stream_3807_en.html
Nou en of!! Dit word het spel van dit jaar voor mijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:02 schreef kepler het volgende:
op GAF zijn iig erg enthousiast. Grafisch nog niet heel erg top, maar de gameplay is weer als vanouds erg goed en vooral het geluid zijn echt super te zijn
HYPED!!!!
Zo'n beetje alle gamesites hebben de beta al.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:00 schreef kepler het volgende:
sommige mensen hebben de beta al
op uitnodiging van MSDus alleen vrienden/kennissen van MS-medewerkers
Die laser ligt gelukkig niet overal. Bij Halo 2 kon je overal dual wheelding wapens vinden. Hierdoor had iedereen al snel een voordeel op de mensen die net spawnden. Het lijkt erop dat dit in Halo 3 minder het geval is. Dual Wheelden word immers nauwelijks meer gebruikt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:53 schreef Dibble het volgende:
Ik heb de trailer gecheckt, de gfx lijken te simpel en gameplay te ongebalanceerd, mede door de laser omdat die toch wel overpowered lijkt.
Je moet wel het filter goed zetten. Anders wordt je topic niet gezien.quote:
zuigen de pan uit, is dat goed of slecht?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:06 schreef Fliepke het volgende:
Net een paar potjes gespeeld.
Eerste impressie: Leuk. Sneller dan halo 2 lijkt het wel. Graphics zuigen de pan uit. oh en ik suck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |