Dus Voldemort gaat eraan. Begrepen Joanne???quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:10 schreef cikolata het volgende:
"Either must die at the hand of the other"
'Either' kan toch ook 'allebei' betekenen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dus Voldemort gaat eraan. Begrepen Joanne???
Ze liet tenslotte ook al Sirius doodgaanEn Dumbledore misschien (ik ben nog niet overtuigd, ook al heeft ze gezegd dat je niet moet verwachten dat hij een Gandalf uithaalt)
Ik vat het op als 'ofwel de een, ofwel de ander'. En zo is het in het Nederlands ook vertaald, dacht ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:17 schreef cikolata het volgende:
'Either' kan toch ook 'allebei' betekenen?
"Samen op de motoooo, samen op de mo-ho-tooo"quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:30 schreef Silaz het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk wat voor rol Sirius' motor gaat spelen in het nieuwe boek?
Ik denk dat ze er juist mee ontsnappen oid. in de eindbattle ofzo
Harry springt op de motor en rijdt over Voldemort heen en... Voldemort is doodquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:30 schreef Silaz het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk wat voor rol Sirius' motor gaat spelen in het nieuwe boek?
Ik denk dat ze er juist mee ontsnappen oid. in de eindbattle ofzo
Ik zat er net aan te denken. Midden in het gevecht een hartaanval o.i.d.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:13 schreef MevrouwLili het volgende:
Voldemort die een dreuzeldood sterft... Whahahaha
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef bladibladibla het volgende:
Of hij valt van een keukentrapje terwijl hij de keuken van het death eaters hoofdkwartier aan het schoonmaken is...
Boek 7a en 7bquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:28 schreef MevrouwLili het volgende:
Dat gaat toch nooit passen in een paar honderd bladzijden! Ben benieuwd hoe ze dat gaat doen...
Betekent dat niet gewoon dat de trein elk jaar op 1 september vertrekt? en dat ze dan soms eerst een paar dagen geen les hebbenquote:Dear Mr Potter,
Please note that the new school yeaar will begin on September the first. The Hogwarts Express will leave from King's Cross Station, platform nine and three-quarters, at eleven o'clock.
Leuk niet, maar wel een verrassende wending.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Harry blijft levenVoldemort gaat kassieweile
en Ginny en Harry trouwen
en Ron en Hermelien trouwen
tenminste dat hoop ikik bedoel, Harry heeft Voldemort 6 boeken lang verslagen en dan zou Voldemort op het laatst nog even winnen
dat is toch niet leuk
Ik ken het Britse systeem niet, maar in België bijv. beginnen scholen op 1 september. Of dat nou een maandag of een vrijdag is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, er waren ja dilemma's over het 1 september gebeuren, dat het schooljaar dan weer begint en dat dat niet logisch is omdat 1 september niet altijd op een maandag is?
Volgens mij gaat Ginny nog voor een grote verrassing zorgen in het laatste boek. Ik heb het voorgevoel dat ze een Animagus is of gaat worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:39 schreef Queen_Minny het volgende:
En ik denk dat Ginny zich ook met het gevecht gaat bemoeien.
quote:I believe that Ginny Weasley is the animagus of a cat. I don't believe she was a born animagus but made her self an animagus like Wormtail, Padfoot, and Prongs. I also believe she is unregistered.
On HP webpages it has been said there is more to the cats in the books than meets the eye. Notice Mrs. Norris is able to communicate with Filch and Harry often has the suspision she can see him while he is wearing the invisibility cloak. Crookshanks was also all over Scabbers, could he have known he was an imposter? Crookshanks was also very good friends with Sirius in his dog form. Mrs. Figg, Harry's neighbor who we discover in the fifth book is a Squib, also has cats. In the second book when Mrs. Norris is petrified Ron said Ginny was very upset because she loves cats.
My suspisions of Ginny being an animagus of a cat come from what I know about Sirius being a dog. In the books it often mentions his "barklike laughter", he makes actions and noises like a dog.
In the fifth book Ginny starts doing the same as a cat. "..as Ginny made a noise like an angry cat." (pg. 72) "Ginny was curled like a cat on her chair..."(pg. 479)
Daar zit wel wat in eigenlijk. Dat van die katten is me nooit zo opgevallen. Maar nu ik dat zo lees zijn katten wel heel erg aanwezig in elk boek.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:49 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Ginny nog voor een grote verrassing zorgen in het laatste boek. Ik heb het voorgevoel dat ze een Animagus is of gaat worden.
Ik heb geprobeerd om de editorial die ik ooit daarover heb gelezen te vinden, maar dit stukje (van een of ander forum somt het bewijs ook op:
[..]
Volgensmij staat er in het boek dat Sirius aan Crookshanks vertelde dat Scabbers Peter was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:49 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Ginny nog voor een grote verrassing zorgen in het laatste boek. Ik heb het voorgevoel dat ze een Animagus is of gaat worden.
Ik heb geprobeerd om de editorial die ik ooit daarover heb gelezen te vinden, maar dit stukje (van een of ander forum somt het bewijs ook op:
Crookshanks was also all over Scabbers, could he have known he was an imposter? Crookshanks was also very good friends with Sirius in his dog form.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |